Paradigit ELE Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

dus..

Berichtdoor Mivali » do jun 08, 2006 10:42

Wij rijden alleen de GTR dus vandaar dat ik wel zin had om wat terug te doen voor de sport....ik hoor het wel als het zover is. Barneveld wellicht?
Mivali

Berichtdoor ignissport » do jun 08, 2006 12:03

Hallo Michel, ik weet niet waar het fout gegaan is, personeel ELE had mij nog gebeld en gingen kontakt met jou opnemen. Ook Frans van A. vond jouw aanbod om te komen helpen fantastisch! Zonde dat het ergens in de communicatie fout gegaan is, ik was mij daar niet van bewust.

Nog steeds zijn helpende handen bij de Paradigit ELE Rally van harte welkom, zoals ook Engelbert aangaf. Dat geldt voor iedereen die dit forum leest. Het is kort dag, dat klopt, elke helpende hand die zich vandaag nog aanbiedt wordt met dank aangenomen, zowel voor de zaterdag als de zondag. Stuur mij een email met je telefoonnummer en ik neem zelf kontakt op.

Kees Maas
kees80@hotmail.com

Organisatie Paradigit ELE Rally
Routeboek Manager
Sluitauto
ignissport

Berichtdoor Zoefff » do jun 08, 2006 15:19

ignissport schreef:Hallo Michel, ik weet niet waar het fout gegaan is, personeel ELE had mij nog gebeld en gingen kontakt met jou opnemen. Ook Frans van A. vond jouw aanbod om te komen helpen fantastisch! Zonde dat het ergens in de communicatie fout gegaan is, ik was mij daar niet van bewust.

Nog steeds zijn helpende handen bij de Paradigit ELE Rally van harte welkom, zoals ook Engelbert aangaf. Dat geldt voor iedereen die dit forum leest. Het is kort dag, dat klopt, elke helpende hand die zich vandaag nog aanbiedt wordt met dank aangenomen, zowel voor de zaterdag als de zondag. Stuur mij een email met je telefoonnummer en ik neem zelf kontakt op.

Kees Maas
kees80@hotmail.com

Organisatie Paradigit ELE Rally
Routeboek Manager
Sluitauto

Zie je PB en hotmail, wacht je berichten af..
Zoefff

Berichtdoor Marcel Vogels » do jun 08, 2006 16:40

hier even een oproepje voor de fotograven onder ons, willen jullie ook mooie plaatjes schieten van startnummer 79

alvast vriendelijk bedankt
Marcel Vogels

Berichtdoor YellowLeonVT » do jun 08, 2006 18:02

rallydre schreef:Erwin ik nodig je bij deze van harte uit om ons volgend jaar te komen assisteren bij de organisatie van een klassementsproef, maar dan ook in het gehele traject. Neem deze uitdaging aan en Kees en Frans zullen je net zoals ik van harte dankbaar zijn. Je zult er achter komen wat het aan inzet kost om een proef neer te zetten. Dat dat geen proces van maanden maar van jaren is. Als het makkelijk was om t neer te zetten zoals jij het stelt zouden er legio Nederlandse rally's zijn die het zo doen.

Ik heb deze uitdaging hier al vaker neergelegd en die is door sommigen hier ook opgepakt waarvoor dank. Ik hoop dat ik jou volgend jaar bij dat lijstje kan zetten van mensen die dat op heeft gepakt.

Effe voor de duidelijkheid. Ik stel nergens dat het eenvoudig is om een rally te organiseren. Mocht ik ooit ergen gaan "helpen" bij een rally dan zal het in "hellendoorn" of in hardenberg zijn.. Mijn hulp zou dan liggen bij de opbouw van de proeven aangezien ik het spectakel niet wil missen door op 1 proef te staan vlaggen. Hoe belangrijk dit werk ook is !

Ik ben echter wel geinteresseerd in alle achtergronden etc, alle dingen die er bij komen kijken om een rally te organiseren. Wat ik wel treffend vind is dat een rally zoals de Reconsales Vechtdal Rallysprint toch niet die jaren nodig heeft zoals jij beschrijft.. Wel op kleinere schaal maar toch..
YellowLeonVT

Berichtdoor StevenK » do jun 08, 2006 18:55

YellowLeonVT schreef:Mocht ik ooit ergen gaan "helpen" bij een rally dan zal het in "hellendoorn" of in hardenberg zijn.. Mijn hulp zou dan liggen bij de opbouw van de proeven aangezien ik het spectakel niet wil missen door op 1 proef te staan vlaggen. Hoe belangrijk dit werk ook is !

't Is maar goed dat je het "helpen" tussen aanhalingstekens zet.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Gerrit Euverman » do jun 08, 2006 19:02

Marcel Vogels schreef:hier even een oproepje voor de fotograven onder ons, willen jullie ook mooie plaatjes schieten van startnummer 79

alvast vriendelijk bedankt

He Marcel, als jij voor de juiste akties zorgt, dan leggen wij dat wel vast :D
Gerrit Euverman

Berichtdoor Amazone » do jun 08, 2006 19:15

YellowLeonVT schreef:Wat ik wel treffend vind is dat een rally zoals de Reconsales Vechtdal Rallysprint toch niet die jaren nodig heeft zoals jij beschrijft.. Wel op kleinere schaal maar toch..

O nee? Misschien leuk eens te informeren wie er achter de Vechtdal zitten!!!
Amazone

Berichtdoor bob » do jun 08, 2006 19:57

de weerberichten vertellen dat het lekker weer wordt zat. en zondag...... misschien toch wel leuk he 8) 8) 8)
bob

Berichtdoor nkroeze » do jun 08, 2006 20:39

Amazone schreef:
YellowLeonVT schreef:Wat ik wel treffend vind is dat een rally zoals de Reconsales Vechtdal Rallysprint toch niet die jaren nodig heeft zoals jij beschrijft.. Wel op kleinere schaal maar toch..

Ja en? Alles is ondanks de mensen nog steeds nieuw, niemand van de groep heeft ooit eerder een wedstrijd vanuit 0 georganiseerd....
nkroeze

Berichtdoor Amazone » do jun 08, 2006 21:08

nkroeze schreef:
Amazone schreef:

Ja en? Alles is ondanks de mensen nog steeds nieuw, niemand van de groep heeft ooit eerder een wedstrijd vanuit 0 georganiseerd....

Tuurlijk Niels, jullie hebben het wederom prima gedaan!
Amazone

Berichtdoor Davekuh » do jun 08, 2006 21:19

Het word zaterdag en zondag weer geweldig mensen! Vergeet de zonnebrand en vooral de camera`s niet.
Even ter herrinering, want de meesten weten het wel, maar helmond houd van flitspalen. Houd het in de gaten! En nee ik weet het, niemand van dit forum rijd te hard maar ik zeg het toch maar even :wink: :lol:
Davekuh

Re: dus..

Berichtdoor van eck » do jun 08, 2006 21:42

Mivali schreef:Wij rijden alleen de GTR dus vandaar dat ik wel zin had om wat terug te doen voor de sport....ik hoor het wel als het zover is. Barneveld wellicht?

JA KOM AUB MIJ HELPEN IK KOM NOG 20 MAN/VROUW TE KORT !!
kp 1 STIPHOUT ER IS VANAF 9 UUR IEMAND BIJ DE START

YVETTE ( JE KAN ME MAILEN DAN KRIJG JE EEN ROUTEBESCHRIJVING)
van eck

Berichtdoor loadmaster » do jun 08, 2006 22:09

sorry staan al op kp oirschot.
Anders had ik je gaag geholpen.
Suc6
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Ele

Berichtdoor F.van Aken » do jun 08, 2006 23:08

Oirschot is pas na 17.00 uur en Stiphout is om 16.00 uur af gelopen.

Dus als je tijd hebt ???

loadmaster schreef:sorry staan al op kp oirschot.
Anders had ik je gaag geholpen.
Suc6
F.van Aken

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden