Paradigit ELE rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hein » wo mei 04, 2005 16:30

Werner schreef:
StevenK schreef:
Werner schreef:Weijs moet de handschoen idd wel kunnen opnemen tegen de Winkel. Sterker nog, als je naar de specs van de auto van Weijs kijkt moet hij de Winkel heel hard zoek rijden, met 65pk meer, 45nm meer, grotere remmen, e.d. bij een nagenoeg gelijk gewicht. Als dat spannend wordt is de morele winnaar de S1600-rijder.

Denk je ? Ook in het EK heb je vorig jaar gezien dat de dikke Kitcars toch heel erg gewaagd zijn aan de S1600, maar zeker niet heel veel sneller.

HW was volgens mij met de 3 al redelijk aan JdW gewaagd, dus ik verwacht, als hij tenminste inmiddels voldoende aan de auto gewend is geraakt, dat 'ie voor JdW zal zitten.

Dat zeg ik...

Nou, zeg je dat werkelijk? Wat jij zegt, volgens mijn interpretatie, is dat Hans met twee vingers in de neus van Jan moet kunnen winnen, gelet op de specs van de auto. Als dat niet gebeurt is Jan de morele winnaar.

En ik denk dat daar het verschil met Steven's opmerking, die ik beter vindt, zit.

Een S1600 is echt niet langzamer dan een A7 Kitcar. Ik verwacht een mooie strijd van stuivertje wisselen, zeg maar zoals in de ZZR 2004. En aan het eind zien we waar de ontwikkeling van de Golf staat.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor RallyMatti » za mei 07, 2005 14:51

vd Heuvel niet gaat ek's rijden en de WRC van Germany en Spanje

MVG

Matti
RallyMatti

Berichtdoor V.D.G Rally team » za mei 07, 2005 15:47

Corne schreef:denk dat hans het makkelijk moet kunnen winnen met al die lange rechte stukken, op technische proeven zal het de winkel zijn die weer trugpakt..... maar ik denk dat het de winkel word, rijd toch altijd beter dan weijs, maar weijs moet een hoop kunnen pakken met deze auto....

we zullen zien :D

We zullen eerst het weer moeten afwachten. Het is wel de E.L.E waar we het over hebben.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Hein » za mei 07, 2005 16:21

V.D.G Rally team schreef:
Corne schreef:denk dat hans het makkelijk moet kunnen winnen met al die lange rechte stukken, op technische proeven zal het de winkel zijn die weer trugpakt..... maar ik denk dat het de winkel word, rijd toch altijd beter dan weijs, maar weijs moet een hoop kunnen pakken met deze auto....

we zullen zien :D

We zullen eerst het weer moeten afwachten. Het is wel de E.L.E waar we het over hebben.

Eens Peter. De ELE is een sloper voor de techniek. Laten we hopen dat alles heel blijft. Almere en Hulst waren mooie tests, maar het onverhard van de ELE ben ik vorig jaar van geschrokken. Wat een stenen.
Hein

Berichtdoor antoine » za mei 07, 2005 16:21

Is er dit jaar wel een proef op het nieuwe piroc terrein? Lekker vanuit je auto kijken . :D
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Hein » za mei 07, 2005 16:24

Wat ik er tot op heden van begrepen heb zijn de proeven nagenoeg gelijk aan vorig jaar.

Natuurlijk zal er links en rechts wel het één en ander veranderd zijn, maar geen Luijksgestel, geen Piroc en geen Eurocircuit.

Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Hein

Berichtdoor Wout de Klerk » za mei 07, 2005 17:34

Hein schreef:Wat ik er tot op heden van begrepen heb zijn de proeven nagenoeg gelijk aan vorig jaar.

Natuurlijk zal er links en rechts wel het één en ander veranderd zijn, maar geen Luijksgestel, geen Piroc en geen Eurocircuit.

Eurocircuit mist denk ik niemand ( zeker als je het over zwaar voor de techniek hebt ), maar luijksgestel mis ik echt!
Wout de Klerk

Berichtdoor antoine » za mei 07, 2005 18:36

Hein schreef:Wat ik er tot op heden van begrepen heb zijn de proeven nagenoeg gelijk aan vorig jaar.

Natuurlijk zal er links en rechts wel het één en ander veranderd zijn, maar geen Luijksgestel en geen Eurocircuit.

Dus ook geen service in mijn achtertuin. :evil: jammer.
Het Eurocircuit hoeft er voor mij ook niet bij te zitten. Luijksgestel is wel jammer. Maar geen nieuwe proeven dit jaar ?
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Wout de Klerk » za mei 07, 2005 21:03

antoine schreef:

Natuurlijk zal er links en rechts wel het één en ander veranderd zijn, maar geen Luijksgestel en geen Eurocircuit.

Het Eurocircuit hoeft er voor mij ook niet bij te zitten. Luijksgestel is wel jammer. Maar geen nieuwe proeven dit jaar ?

Volgens mij zijn er wel opties voor nieuwe proeven, en doen ze de bestaande proeven roeleren, dus luijksgestel bijvoorbeeld is niet definitief weg, maar zal wederkeren, maar dan verdwijnt er weer een ander voor in de plaats. Tenminste, zo heb ik vorig jaar van de organisatie begrepen.
Wout de Klerk

Berichtdoor V.D.G Rally team » za mei 07, 2005 22:42

Wout de Klerk schreef:
antoine schreef:

Volgens mij zijn er wel opties voor nieuwe proeven, en doen ze de bestaande proeven roeleren, dus luijksgestel bijvoorbeeld is niet definitief weg, maar zal wederkeren, maar dan verdwijnt er weer een ander voor in de plaats. Tenminste, zo heb ik vorig jaar van de organisatie begrepen.

Luijksgestel komt zo maar niet terug als er verder geen proeven in de buurt zijn, de afstand van eindhoven is te ver voor 1 proef.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Wout de Klerk » zo mei 08, 2005 12:54

V.D.G Rally team schreef:
Wout de Klerk schreef:
antoine schreef:

Luijksgestel komt zo maar niet terug als er verder geen proeven in de buurt zijn, de afstand van eindhoven is te ver voor 1 proef.

Soms is lezen moeilijk
Wout de Klerk

Berichtdoor Niels van de Poll » do mei 12, 2005 18:37

Waarschijnlijk zal rally-4you(zie website) ook naar de Paradigit rally 2005!!!
Niels van de Poll

Berichtdoor Super 1600 » wo mei 18, 2005 22:48

Een deel van de inschrijvers staat online.
Geen grote verrassingen tot nu toe, maar het wordt wel een mooi, groot en goed gevuld deelnemersveld.
Enige wat opvallend is, is de inschrijving van Turnbill in de Subaru Impreza WRC, al verwacht ik niet dat hij enige tegenstand zal zijn voor Bijvelds en Wevers.
Super 1600

Berichtdoor mantaboy » do mei 19, 2005 9:25

Als Theo start met de WRC verwacht ik dat ze beiden flink zullen moeten trappen om hem voor te blijven.
mantaboy

Berichtdoor solberg the best » do mei 19, 2005 11:09

De inschrijflijst tot nu toe voor de ele staat op de site van de ele
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden