deef wrote:
Overigens , dat oud hollands gekwijl over entreegeld is een achterhaalde discussie.
Heb je geen interesse in Rallysport,dan retour naar de camping en daar graag een deftige zonnesteek oplopen.Moet je ook de EK missen...!
Jammer genoeg dramatisch weinig nieuwe aanwas in dit -ooit-zo geinig forum.
Dave
misschien achterhaald omdat niemand zich eraan wilde. Als alles gratis te bezoeken is in Nederland dan wil je als organisatie dan niet dat alleen jou wedstrijd betaald wordt. Mensen die zullen die dan snel overslaan en dan maar naar de volgende gaan. noem ze 'niet echte rallyliefhebbers', ik noem ze diegene die de sport in Nederland nodig heeft. gezien de sportkanalen en kranten in Nederland bijna geen informatie laten zien, ben je afhankelijk van het publiek om je sponsor te laten zien aan het publiek. gevolge geldheving, minder publiek, minder intresse sponsor, minder geld en je komt over een aantal jaar bij hetzelfde punt van geldnood uit als nu. (mijn visie)
Dat ze een industrie terrein afsluiten, daar 5 euri p/p heffen en er wat extra dingen laten zien zoals een audi quattro of een mooie lancia die enkele rondjes gumt is dat te overkomen. plus dat een industrie terrein relatief makkelijk af te sluiten is omdat de aanvoerwegen gering zijn. bij een buitenproef zijn er veel meer aan/af-voerwegen waar ook mensen moeten staan. vraag me dus af of de kosten van deze afsluitingen met personeel en materieel minder zijn dan de inkomsten van de (mindere) mensen die komen kijken.
Ik vind het gewaagd van de organisatie van de BVH om het te doen. ook gezien vorig jaar er een sterk en mooi veld stond en dat dit jaar, gezien de intree heffing, het veld nog mooier en beter zou moeten zijn.