rallyfanaatje schreef:Campos schreef:Ik ben voor het eerst sinds tijden weer eens wezen servicen, en wat viel mij op?
- Een kerstdiner vooraan een Kalos
- Een wielrenner die probeerde tussen Evo's door de proef op de fietsen... (en zich zelfs verzette toen een marshall hem weg probeerde te sleuren)
- Hoe enorm hard Theo v.d. Berg gaat met die WRC!
- En hoe ENORM asociaal sommige deelnemers reden op het laatste deel van de service.. (heb met name een groenige evo, een witte evo en een golf meerdere malen behoorlijk vervloekt toen ze soms al slingerend rakelings langs onze serviceplek raasden met een snelheid die ver boven de 100km/h leek te liggen! Ik was blij dat de aanwezige kinderen door hun ouders vastgegrepen werden...![]()
Aals jullie dan toch bezig zijn met zeiken dan heb ik er ook nog eentje: weet je wat aso is ? Dat een rijder op donderdagmiddag is gaan verkennen met zijn privé auto op de kp waar bewoners zo van schrokken dat zij zich beklaagdee bij ons de volgende dag en wij weer eens mochten gaan uitleggen dat dat dus niet de bedoeling was. Maar ja aso vind ik dat en bedankt rijder . Marieke
Dit gebeurd wel vaker dat iemand aan het verkennen is illegaal.
Er is/was een regel dat als je illegaal verkende dat je uitgesloten werd van de wedstrijd.
Dus dit is een zaak voor de organisator om dit te doen.
Maar zoals in het verleden word dit door de vingers gezien.
regel is regel verken je illegaal dan gewoon uitsluiten.