Ik moet zeggen dat ik het ook wel wat aan de dure kant vind. Ik lees hier zeer plausibele verklaringen waarom het entreegeld geheven moet worden, maar ik vrees dat 90% van de(potentiele) kijkers alleen naar z´n portemonnee kijkt en lak heeft aan de reden van het entree heffen. Of wat een stuk waarschijnlijker is, ze weten de reden van het entree heffen niet eens en verzinnen die zelf wel. 3x raden wat dat zal zijn: "Hier probeert iemand veel geld te verdienen!"
Ik denk dat een halvering van de gevraagde prijzen en invoering van een passe partout incl publieksinformatie qua prijsstelling veel beter zou zijn. Er zijn hier vast wel mensen die wat marketingkennis hebben en aan hen zou ik de vraag willen stellen of zij verwachten dat bij de huidige prijsstelling de opbrangst optimaal zou zijn. En als daar de componenten (minder) exposure van sponsors en minder overlast door minder heen en weer rijden in meegewogen worden?
Ik ben bang dat het resultaat uiteindelijk wel eens tegen kan gaan vallen en dat we dan dus naar een goedkopere (compactere?) rally toe gaan. Is het hier al niet eens vaker geroepen dat de toekomst van de rally in Nederland "compacte eendagsevenementen" is? Wat ik overigens zou betreuren.
Overigens altijd m´n petje af voor iedereen die z´n handen uit de mouwen steekt voor het mogelijk maken van de rallysport in Nederland.