Conrad Euregiorally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JoostS » ma nov 06, 2006 18:03

mr_nice_guy73 schreef:
JoostS schreef:Videocompilatie van de Euregio staat op m'n site! Hij is behoorlijk kort, maar ja, het is een lekkermakertje voor het DVD Jaaroverzicht 2006 :D

http://www.Rallymedia.nl -> Video

Joost, heb je dat "momentje" nog meegekregen toen Henk en Jeroen rechtdoor vlogen tegen de vangrail aan? Want jij stond daar toch ook? :D

Heb ik zeker mee gekregen ja ;) Maar heb besloten om dit niet in de compilatie te doen om discussies te voorkomen.
Is allemaal goed afgelopen, een iemand had wat last van z'n voet want daar was de vangrail tegenaan gekomen en een iemand zat met de stof van z'n schoen vast, dus even de vangrail beetje opgeschoven. Viel dus gelukkig allemaal mee :)
JoostS

Berichtdoor stefan » ma nov 06, 2006 18:15

official No. 27768 schreef:
2rallyman1 schreef:Ja wou net zegge was een stukje op bij het nieuws van rtv oost dat Balkende meereed en daarna nog een stuk bij RTV oost sport.

Niet veel boeiends maar alle mediaaandacht is goed!

Binnenkort ook op SBS autosport en RTL 7 uiteraard

enig idee wanneer en hoelaat dat op sbs is? :roll:

(met vriendelijke groet) stefan :lol:
stefan

Berichtdoor Corolla » ma nov 06, 2006 18:30

stefan schreef:
official No. 27768 schreef:
2rallyman1 schreef:Ja wou net zegge was een stukje op bij het nieuws van rtv oost dat Balkende meereed en daarna nog een stuk bij RTV oost sport.

Niet veel boeiends maar alle mediaaandacht is goed!

Binnenkort ook op SBS autosport en RTL 7 uiteraard

enig idee wanneer en hoelaat dat op sbs is? :roll:

(met vriendelijke groet) stefan :lol:

19 november volgens mij op sbs 6
Corolla

Berichtdoor Jan » ma nov 06, 2006 18:43

JoostS schreef:
mr_nice_guy73 schreef:
JoostS schreef:Videocompilatie van de Euregio staat op m'n site! Hij is behoorlijk kort, maar ja, het is een lekkermakertje voor het DVD Jaaroverzicht 2006 :D

Joost, heb je dat "momentje" nog meegekregen toen Henk en Jeroen rechtdoor vlogen tegen de vangrail aan? Want jij stond daar toch ook? :D

Heb ik zeker mee gekregen ja ;) Maar heb besloten om dit niet in de compilatie te doen om discussies te voorkomen.
Is allemaal goed afgelopen, een iemand had wat last van z'n voet want daar was de vangrail tegenaan gekomen en een iemand zat met de stof van z'n schoen vast, dus even de vangrail beetje opgeschoven. Viel dus gelukkig allemaal mee :)

Mijn schoen is inderdaad naar de tering :wink:
Jan

Berichtdoor Wolter » ma nov 06, 2006 19:11

Zoh... mijn verhaaltje (BMW 325i, startnr. 42)

Op zaterdag hebben we redelijk gereden. Het onverhard op het Rutbeek lag er bij de 2e doorkomst echt slecht bij, waardoor we redelijk gelanceerd werden (wij waren overigens niet de enige).
Na de eerste 3 kp's lagen we 5 seconden voor Mark Maaskant en Pierre Krieger. Kp 4, 5 en 6 waren we exact even snel als Mark en Pierre.. dat noem ik nog eens toeval! :)
In de 2 kp's erna liepen we iets verder uit en we konden met 9 seconden voorsprong aan de 2e dag beginnen. Niels Kroeze en Martin Nortier hadden problemen met de intercom en zijn ook nog een keer gespind. Ze lagen op dat moment 3e.
De 2e dag begon op het industrieterrein en dat ligt Ulli niet.. zei hij. Wij gingen voor de snelle tijd en Mark ging voor het spectakel. Dit was ook goed te zien aan de tijden: 1e keer 15 sec. sneller, 2e keer 18 sec. sneller. Hierdoor konden we op Bentelo en Zeldam wat rustiger aan doen. Een leuk detail was dat zowel wij als Mark en Pierre dezelfde ton op Bentelo met de neus aangetikt hebben! Er staat 1 ton in anderhalve kilometer en wij beiden raken die. :)
Al met al zijn we 23e algemeen geworden en 1e in de klasse en hebben daarmee ons doel gehaald! :)

Op naar 2007!
Wolter

Opel Manta Bilder oder Video

Berichtdoor Robert Broisch » ma nov 06, 2006 19:48

Hallo,

wir sind in dem blau/grünen Manta B als H2/0 Auto gefahren. Wir möchten gerne wissen, wie es Euch gefallen hat.

Gibt es irgendwo Bilder oder Videos von uns während der Euregio-Rallye?

Wir freuen uns über jede Antwort oder auch Frage.

Mail: broisch@t-online.de
Robert Broisch

Re: Opel Manta Bilder oder Video

Berichtdoor Holkers » ma nov 06, 2006 20:19

Robert Broisch schreef:Hallo,

wir sind in dem blau/grünen Manta B als H2/0 Auto gefahren. Wir möchten gerne wissen, wie es Euch gefallen hat.

I will do it in English because it works better than German, but my God, you drive fast ! I've enjoyed your car and style a lot and hopefully you'll drive in Holland again
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Opel Manta Bilder oder Video

Berichtdoor henk 400rr » ma nov 06, 2006 20:31

Robert Broisch schreef:Hallo,

Es hat uns riesig gut gefallen, wir möchten ihn am nächsten jahr gern wieder zurruck sehen. Und wenn möglich noch öfter.
henk 400rr

Berichtdoor kraats » di nov 07, 2006 8:08

JoostS schreef:
mr_nice_guy73 schreef:

Na de proef stonden zij stil om even naar de schade te kijken. Wij zijn daar even gestopt om te kijken. Zij Vonden het wel indrukwekkend om een fotograaf dat soort bewegingen te zien maken :shock: . Eigenlijk een beetje zwak van je om het uit je compilatie te halen. :oops: Anders zal ik wel even zorgen voor de discussie.
Het is namelijk wel typerend dat gezien de beelden van B'veld waar bijna fotografen worden aangereden het nu weer een stapje dichterbij is. Ik zal ze even over 1 kam scheren: die gasten leren het ook nooit en straks piepen als het een keer echt mis gaat zeker? :(

Zo ook op het punt waar Weijs jr eraf ging. Cameramensen die strontgeluk hebben niet geraakt te worden. En dat ging echt hard!! Heb trouwens ook weer zo'n slim fotografen exemplaar gezien die op dat punt in de container ging staan om plaatjes te schieten. Ja dan kunnen er lachwekkende situaties ontstaan. :lol:

Denken fotografen dat ze van beton zijn ofzo? 8)
Wanneer een fotograaf, die zich risicovol gedraagt, aangereden wordt door een wedstrijd auto, kan ik daar mogelijk weinig gevoelens bij hebben. :oops: Zij vergeten kennelijk ook wat zo'n gebeurtenis kan losmaken bij rijders en navigatoren.

Ik wil hiermee niet zeggen dat iedereen zich zo gedraagt maar van de "witte hesjes club" zijn het er wel veel. :shock: Ik vind ook dat officials hier evengoed moeten ingrijpen. Want we kunnen erop wachten tot het echt fout gaat. :?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor mr_nice_guy73 » di nov 07, 2006 8:51

Wat ik wel vreemd vind en dat viel me vandaag op toen ik op de site van Frank Verhoeven keek, dat Frank in zijn stukje schreef dat Dirk hem had gebeld voor de euregiorally, om te vragen of Frank hem kon loodsen naar een 2e plek in het kampioenschap.

Nu heb ik Dirk in een intervieuw horen zeggen:"Ik rijd het hele jaar met Gert Kamphuis en die had er nu ook wel naast mogen zitten alleen had ik dan om financiele redenen deze rally niet kunnen rijden".

Ik verneem 2 verschillende verhalen ik denk dat ik het zelf wel kan invullen maar vond het wel vreemd om het te lezen cq horen.
mr_nice_guy73

Berichtdoor MartijnS » di nov 07, 2006 8:52

Theo,

Vertel dan eens wat voor nut het heeft om zo'n beeld in de compilatie te zetten dan? Ik zie dat niet namelijk.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Campos » di nov 07, 2006 9:32

mr_nice_guy73 schreef:Wat ik wel vreemd vind en dat viel me vandaag op toen ik op de site van Frank Verhoeven keek, dat Frank in zijn stukje schreef dat Dirk hem had gebeld voor de euregiorally, om te vragen of Frank hem kon loodsen naar een 2e plek in het kampioenschap.

Nu heb ik Dirk in een intervieuw horen zeggen:"Ik rijd het hele jaar met Gert Kamphuis en die had er nu ook wel naast mogen zitten alleen had ik dan om financiele redenen deze rally niet kunnen rijden".

Ik verneem 2 verschillende verhalen ik denk dat ik het zelf wel kan invullen maar vond het wel vreemd om het te lezen cq horen.

Ik lees 2 verhalen die gewoon op elkaar aansluiten hoor. Met Gert Kamphuis was er niet voldoende budget, met Frank Verhoeven blijkbaar wel en die kan Dirk Boers daardoor naar een 2e plek in het kampioenschap loodsen.
Campos

Berichtdoor mr_nice_guy73 » di nov 07, 2006 10:12

Arfman schreef:
MartijnS schreef:Theo,

Vertel dan eens wat voor nut het heeft om zo'n beeld in de compilatie te zetten dan? Ik zie dat niet namelijk.

Ik zie dat nut ook niet. Het brengt alleen maar onnodige discussies teweeg. Elke fotograaf kent het risico.

Overigens sta ik op de compilatievideo :D
Eerste shot (Boers), staan 3 luitjes links in het weiland, 1 daarvan (met de rode jas) ben ik :P

:shock: wow zeer apart man, ik dacht al wie is die vent met die rode jas :?
mr_nice_guy73

Berichtdoor kraats » di nov 07, 2006 12:45

MartijnS schreef:Theo,

Voor het spektakel en het lachgehalte hier op het forum kortom; het amusement.....
Jij en een aantal andere mensen hier op het forum, ook collega fotografen weten altijd heel erg goed hoe het moet wanneer ze een ander op de vingers moeten tikken of op de vingers getikt zien worden. Maar nu je eens aan het licht kunt brengen hoe slim de fotogafen bezig zijn zie je het nut niet.

Kortom, in het algemeen; wel lopen zeiken over het ontbreken van een overall en helm tijdens een ritje met een auto met stickers erop. Maar vervolgens zelf levengevaarlijke situaties creëren langs de proeven.
En daar is geen letter van overdreven.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor stefanjonas » di nov 07, 2006 12:52

en daar ben ik het ook mee eens... het lijkt erop dat tegenwoordig alle rijders maar voor veiligheid moeten zorgen, maar men vergeet dat het niet alleen hun taak is, of die van de marshalls...
stefanjonas

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden