Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
vloedgraven schreef:waarom stoppen met rondcours teveel problemen met de tijdwaarneming door die +15 sec
vloedgraven schreef:waarom stoppen met rondcours teveel problemen met de tijdwaarneming door die +15 sec
Paul schreef:Die "prof.tijdwaarnemers" staan alleen aan de SF, en krijgen de tijden (of tijdkaarten) door van de SF, dus het resultaat is hetzelfde, alleen de resultaten zijn veel sneller voor de ORG en deelnemers beschikbaar (en dat is wel een groot voordeel).
Ben meer benieuwd naar de reden van het openen van dit topic. Heb in Hulst de start van KP Perkpolder gedaan, en naar mijn weten is alles zonder problemen verlopen.
jeroenski schreef:wel leuk die rondkoers.
alleen inderdaad het gedoe met tijden welke niet goed doorkomen.
ik heb zeker een half uur moeten praten als brugman bij de tijdswaarneming aan het eind van de rally om mijn goede tijden op papiere te krijgen.
dan wordt je ook nog tegengewekt omdat het te veel moeite is om het logboek van de finish erbij te pakken.
uit eindelijk klopt het wel ,ik had gelijk.
het is alleen jammer dat het persbericht van de colt cup de verkeerde stand aanhoud.
wij zijn tweede achter sandor van es en niet abbring.
de groeten jeroen van der zalm
jeroenski schreef:wel leuk die rondkoers.
alleen inderdaad het gedoe met tijden welke niet goed doorkomen.
................
uit eindelijk klopt het wel ,ik had gelijk.
het is alleen jammer dat het persbericht van de colt cup de verkeerde stand aanhoud.
wij zijn tweede achter sandor van es en niet abbring.
de groeten jeroen van der zalm
Toivonen schreef:Wij hebben zelfs nog even aan de leiding in N3 rondgereden, dachten we. Tot dus inderdaad bleek dat Piepers 15 seconden later was gestart en zijn tijd later alsnog werd gecorrigeerd.
Misschien wel een goed idee om marshalls van blauwe vlaggen te voorzien op een rundkurs. Had ons bakken met tijd kunnen schelen de tweede en derde keer Perkpolder.
Werner schreef:Toivonen schreef:Misschien wel een goed idee om marshalls van blauwe vlaggen te voorzien op een rundkurs. Had ons bakken met tijd kunnen schelen de tweede en derde keer Perkpolder.
Amen, ik begrijp niet dat dat niet al lang gedaan wordt. Kan je er meteen straffen aan verbinden als je ze negeert.
Campos schreef:Ik heb zelf het idee dat je dan te veel gaat verwachten van marshalls. Ze moet immers de situatie wel erg goed in kunnen schatten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast