Opel Astra Cup

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » do jul 27, 2006 18:00

Tja als je het over een cup hebt kom je toch al snel op gelijkwaardigheid van auto´s terecht (en rijders), dus zodoende....

Gelijkwaardigheid van auto's lijkt me logisch, maar gelijkwaardigheid van rijders... :roll: :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor JosWRX » do jul 27, 2006 23:48

Mark Verhoeven schreef:We gaan het wel zien, ik heb al 4 jaar niet meer gereden, maar dat zal niet echt een probleem zijn verwacht ik.

Je roem is in die jaren in ieder geval wel bewaard gebleven! ;-)
Hee Mark, leuk om je weer in actie te gaan zien!

Grt, Jos.
JosWRX

Berichtdoor Jeroen » vr jul 28, 2006 8:08

Mark Verhoeven schreef:
Tja als je het over een cup hebt kom je toch al snel op gelijkwaardigheid van auto´s terecht (en rijders), dus zodoende....

Gelijkwaardigheid van auto's lijkt me logisch, maar gelijkwaardigheid van rijders... :roll: :wink:
Laat ik het zo zeggen... ik heb dan wel 3 jaar in een peugeot 205 rally gereden, maar het aantal kilometers (dus gewoon op de weg) in een impreza is hooguit 25. Ik rij dan wel 100 jaar in 4x4´s al, maar landrover en zelfs een forester is niet echt te vergelijken...
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor SylviaVisser » vr jul 28, 2006 8:55

StevenK schreef:
Jeroen schreef:En dan rijden er dus al een paar ouder type impreza´s rond. En nu maar hopen dat de specs van de diverse imprezas niet te ver van elkaar afwijken en de kwaliteit van de rijders idem zodat er werkelijk wat strijd kan ontstaan.

Zonder anderen te kort te doen denk ik dat Mark voor de anderen toch wel de referentie zal gaan zijn.

Denk ik toch dat je anderen tekort doet .... :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor StevenK » vr jul 28, 2006 9:43

SylviaBos schreef:
StevenK schreef:
Jeroen schreef:En dan rijden er dus al een paar ouder type impreza´s rond. En nu maar hopen dat de specs van de diverse imprezas niet te ver van elkaar afwijken en de kwaliteit van de rijders idem zodat er werkelijk wat strijd kan ontstaan.

Zonder anderen te kort te doen denk ik dat Mark voor de anderen toch wel de referentie zal gaan zijn.

Denk ik toch dat je anderen tekort doet .... :wink:

Tja, Mark heeft in het verleden laten zien dat hij niet alleen heel snel kan rijden, maar ook dat hij in technisch opzicht heel veel uit een auto kan halen. Juist de Impreza is een auto waar hij heel veel vanaf weet en dat doet mij vermoeden dat zijn auto van de genoemde Impreza's verreweg de snelste zal zijn.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Jeroen » vr jul 28, 2006 10:43

StevenK schreef:Tja, Mark heeft in het verleden laten zien dat hij niet alleen heel snel kan rijden, maar ook dat hij in technisch opzicht heel veel uit een auto kan halen. Juist de Impreza is een auto waar hij heel veel vanaf weet en dat doet mij vermoeden dat zijn auto van de genoemde Impreza's verreweg de snelste zal zijn.

Imo kan Hans ook wel een stukkie sturen hoor. Kan nog leuk worden! Mbt de techniek denk ik dat aan alle drie de auto´s goed werk is verricht. Joost (Kusters) die hier en daar er een hand in heeft weet best wel wat hij doet en Gerrit Stoel die mijn motor heeft gebouwd hoef je helemaal niets over Subaru motoren te vertellen (dat zal ook Mark wel beamen denk ik) en voor Dennis de Vos die het motormanagement van mijn auto doet geldt eigenlijk het zelfde. Qua onderstel zijn er wel wat verschillen. Ik zelf rij met een onderstel waarbij in principe alleen de rubbers zijn vervangen voor hardere en proflex schokbrekers en met relatief standaard remmen. Eigenlijk gr.N dus. Ik denk dat de anderen iets meer gr.A zijn daar in. Maar alles bij elkaar opgeteld zal het verschil denk ik niet extreem zijn zodat het verschil vooral gemaakt zal worden door de personen die het stuur vasthouden....
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden