henk 400rr schreef: ik ben gek op historie en oudere rallywagens van wat voor merk dan ook.
check
henk 400rr schreef:Wanneer is die filmavond? kan ik misschien wel even tijd voor vrij maken.
Ja, wanneer is die nou?
henk 400rr schreef: ik ben gek op historie en oudere rallywagens van wat voor merk dan ook.
henk 400rr schreef:Wanneer is die filmavond? kan ik misschien wel even tijd voor vrij maken.
velding_16 schreef:mag ik vragen waar de escorts zijn gebleven die er vanmiddag opstonden??
velding_16 schreef:ik heb geen pb gekregen heb u er net wel 1 gestuurd
Ton Van Spanje schreef:henk 400rr schreef: ik ben gek op historie en oudere rallywagens van wat voor merk dan ook.
checkhenk 400rr schreef:Wanneer is die filmavond? kan ik misschien wel even tijd voor vrij maken.
Ja, wanneer is die nou?
Geert Wesseling schreef:Whitey schreef:Ik dacht dat het hier om "oude rallyfoto,s"ging? en niet om oude Opels??
Nee, het gaat om oude rallyauto's, dus ook opels.
Iemand nog een foto van een Delta?? Die van Chiel Bos bijvoorbeeld?

hans vermeer schreef:Weet alleen niet of die niet te jong is om HIER te plaatsen !
moet je dan ook wel aan die vraag voldoen. Als je nu foto's van klassieke auto's in recente rally's wil laten zien, open dan daar een topic voor. Dan blijft het overzichtelijker dan wanneer je alles op een hoop gooit.oude foto's tot pak 'm beet half de 90er jaren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast