oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor hans van altena » di maart 13, 2012 0:05

Mis het "oude" nieuws !! :lol:
Al 2 maanden op non-actief ; is er dan echt niets meer te melden ?? :(
Wie geeft er weer een duwtje in de goede richting ? 8)
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor TWENGELTJE » di maart 13, 2012 11:46

Met 186 pagina`s raakt het een keer op hans :wink:
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor ceesford » di maart 13, 2012 14:05

wat is dat nou voor 'n antwoord Engelbert ?

we moeten toch met z'n allen zorgen voor nieuw materiaal !

kop op Hans, even op je zolder kijken en inscannen die handel !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor bulli » di maart 13, 2012 18:26

Dag Hans, sprintkampioenschap van 1985 heb jij nog video en foto's van
plaats daar eens iets van :roll:
bulli
 
Berichten: 122
Geregistreerd: zo dec 21, 2008 14:27
Woonplaats: ommen

Berichtdoor DvM » di maart 13, 2012 21:25

Nu vooruit, ik heb even in mijn oude dia's gezocht. Ik werd geïnspireerd door een oude kaart van de Haspengouwrally.
Daar zag ik dat ik lang geleden al eens op een punt op Zepperen heb gestaan dat er nu weer inzit. Het is nu geasfalteerd,
het deel ongeveer halverwege de proef waar de meeste toeschouwers nu de proef oplopen. In 1986 was het nog onverhard.
Hier Droogmans met de Ford RS200.
Afbeelding
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor MartijnS » wo maart 14, 2012 11:43

Leuk! Gewoon die haaks rechts, na het stuk onverhard waar we stonden?
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor DvM » wo maart 14, 2012 11:55

Haaks rechts waar we de proef verlieten terug naar onze auto's. Punt 9 op de publieksinformatie.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor RallyManiac » di maart 27, 2012 8:08

Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?

Alvast zeer bedankt,
Coen.
Avatar gebruiker
RallyManiac
 
Berichten: 106
Geregistreerd: di nov 06, 2007 23:50
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Mark Wielens » di maart 27, 2012 10:55

Hallo Coen,

Zal als ik tussen de bedrijven door tijd heb eens even kijken, heb er nog wat foto's van in mijn giga Rallyfotoarchief.

Dat was toch die blauw/rode OPEL Manta als ik het goed heb.

Groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Berichtdoor Jaccoooo » di maart 27, 2012 11:28

RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?

Alvast zeer bedankt,
Coen.


heb ik wel maar niet digitaal, en de kwaliteit zal niet geweldig zijn, zal vanavond ff kijken of het de moeite waard is om ze in te scannen
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor manta-sport » di maart 27, 2012 16:48

RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?

Alvast zeer bedankt,
Coen.

Ik zal eens kijken, heb wel een film (3delen) staan van de waalhaven sprint.
http://www.youtube.com/watch?v=oelTFuVPJSo&feature=plcp&context=C49f2849VDvjVQa1PpcFO61zRYsih_chweO82kVqxgwar3q-_H46w=
Avatar gebruiker
manta-sport
 
Berichten: 168
Geregistreerd: zo feb 05, 2006 20:12
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor RallyManiac » di maart 27, 2012 21:28

Jaccoooo schreef:
RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?

Alvast zeer bedankt,
Coen.


heb ik wel maar niet digitaal, en de kwaliteit zal niet geweldig zijn, zal vanavond ff kijken of het de moeite waard is om ze in te scannen

Mark Wielens schreef:Hallo Coen,

Zal als ik tussen de bedrijven door tijd heb eens even kijken, heb er nog wat foto's van in mijn giga Rallyfotoarchief.

Dat was toch die blauw/rode OPEL Manta als ik het goed heb.

Groetjes Mark.


Alles is welkom Johan, Zou mooi zijn als je nog wat kon vinden (Y) gr. Coen
Avatar gebruiker
RallyManiac
 
Berichten: 106
Geregistreerd: di nov 06, 2007 23:50
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Speerke » di maart 27, 2012 21:53

RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?

Alvast zeer bedankt,
Coen.


je hebt een PB ik heb er 4
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor RallyManiac » di maart 27, 2012 23:22

manta-sport schreef:
RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?

Alvast zeer bedankt,
Coen.

Ik zal eens kijken, heb wel een film (3delen) staan van de waalhaven sprint.
http://www.youtube.com/watch?v=oelTFuVPJSo&feature=plcp&context=C49f2849VDvjVQa1PpcFO61zRYsih_chweO82kVqxgwar3q-_H46w=


1999 zou helemaal geweldig zijn !
Avatar gebruiker
RallyManiac
 
Berichten: 106
Geregistreerd: di nov 06, 2007 23:50
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Jaccoooo » wo maart 28, 2012 20:26

niet de waalhaven maar wel Rotterdam zestienhoven sprint 1998
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast