michel uit berg schreef:Mr.T schreef:henk 400rr schreef:Ik ben even wat aan het graven geweest en ik heb eigenlijk 2 conclusies die in m'n hoofd zitten die ik even voor wou leggen:
1: de JP-77-XH (ex-Schipper, -Nijhof, -Steyger) was ooit smal en geel en had geen 400 motor, is dit toevallig een voormalig Groep B i200?
2: De Biesheuvel manta 400 (ex-Lietaer) is dit de auto waar Herwig Nelissen noodlottig aan zijn einde is gekomen? die auto stond ooit bij Hoflijk.
(het kan zijn dat ik niet 100% ben met de namen)
De auto bij Biesheuvel is niet de auto waarmee Herwig Nelissen is verongelukt, van de betreffende auto is bij mij weten de techniek wel naar NL gekomen, Bergstein??? (niet zeker). De carrosserie is door de schrerder gegaan.
de auto van Herwig is indertijd niet naar hoflijk maar naar ons gekomen
Hier heeft ie een hele tijd gestaan totdat we hem aan marel verkocht hebben. was een van de allerlaatste en dus ook een ph 3
het eindverhaal van de auto van nelissen is dat de auto via van der marel is verkocht aan een particulier die heeft delen van de auto gebruikt om een nooit afgebouwde 400 kas geheel groep b op te bouwen daar wordt nu zo,n 10 jaar aan gewerkt afgelopen week bij die auto wezen kijken het hele verhaal is te lezen op mijn site www.manta400.nl

let op de stikker op de voorruit!!! meer foto,s op mijn site