dhautosport schreef:wie heeft er per ongeluk nog oude rally fotos van kadett c gt/e's in een schoenedoos op zolder liggen.
Hallo DH
Ik heb erg veel foto,s van kadett gt/e
dealerteam holland end 1979-1982
gerard
Ton Van Spanje schreef:JoostS schreef:
Kwam deze tegen op een Pools forum, zag NL's kenteken, verder geen idee wie het zijn...
Joost
't Is een FSO Polonez. Volgens mij was dat Geert (?) Vermeer
gerard schreef:Bertvans schreef:[img]
Bedoel je deze?
Op de bekende vlasakkers.......schitterende proef.
Was dit de 3e Amac tulpenrally van 17 april 1982 waar Jan Bak in zijn Porsche 911 sc met 1 seconde won van henk Vossen?
Bart schreef:JoostS schreef:
Kwam deze tegen op een Pools forum, zag NL's kenteken, verder geen idee wie het zijn...
Volgens mij is het de waalhaven sprint en aan de reclame te zien zal het wel iets te maken hebben met Michel Jongmans
Bertvans schreef:gerard schreef:Bertvans schreef:[img]
Bedoel je deze?
Was dit de 3e Amac tulpenrally van 17 april 1982 waar Jan Bak in zijn Porsche 911 sc met 1 seconde won van henk Vossen?
Nee, dit was in 1986.
Bertvans schreef:gerard schreef:Bertvans schreef:[img]
Bedoel je deze?
Nee, dit was in 1986.

LeonM schreef:Zou goed kunnen, die deed toen iets bij die importeur, dacht ik.
Volgens mij was FSO toen onder de Daewoo-vlag, en was dit een Daewoo FSO Prima.
Ik dacht dat er een Rover! motor in lag, en dat deze auto opgebouwd was in opdracht van de toenmalige importeur.
Wij hebben die bewuste paal al eens op een haar na gemist.MarcelvW schreef:Iedereen kent de situatie, waalhaven, start, 300m Left. Op het moment van remmen blijkt er geen remvermogen te zijn. We konden toen kiezen rechtdoor het publiek in of toch proberen de bocht te pakken, dat laatste is om begrijpelijke reden gekozen, nu nog steeds heeft de bewuste lantarenpaal de sporen van het ongeluk van 10 jaar geleden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten