dus weer veel nieuw spul met 2 weken
ik ook met een canon g9 voor mijn nieuwe project
vg wim
Paul schreef:Ik zit ernstig te twijfelen tussen een 2nd hands Sigma 70-200 F2.8 EX HSM of een (nieuwe) Canon 70-200 L F4.
Ik weet dat exTaxi een Sigma heeft gehad, maar hoe beviel die ? En is er iemand in de gelukkige omstandigheid geweest beide te gebruiken en er een oordeel over te kunnen geven ?
Paul schreef:Ik zit ernstig te twijfelen tussen een 2nd hands Sigma 70-200 F2.8 EX HSM of een (nieuwe) Canon 70-200 L F4.
Ik weet dat exTaxi een Sigma heeft gehad, maar hoe beviel die ? En is er iemand in de gelukkige omstandigheid geweest beide te gebruiken en er een oordeel over te kunnen geven ?
Holkers schreef:2.8 een must... wanneer komen je F waarden onder de 5.6 dan?
(niet persoonlijk, maar het gebruik van een F waarde van 2.8 is nagenoeg nul)
Wolter schreef:Naast het rijden vind ik foto's maken ook erg leuk en wil er dus meer mee gaan doen. Ben van plan om foto's te maken tijdens rally's (als ik zelf niet rij), maar ook veel voor natuur en verder alles wat ik zie.
De Canon 40D spreekt mij zeer aan.
Maar welke lens ik erbij wil hebben (in eerste instantie 1, gezien het budget) ben ik nog niet over uit.
Zit te twijfelen tussen deze:
Canon EF-S 17-85 IS F 1:4-5.6 (te koop in 1 totale set met de 40D, totaalprijs €979)
Canon EF 28-200mm F 3.5-5.6 USM (€325)
Canon EF 28-135mm F 3.5-5.6 IS USM ø 72mm (€389)
Ik heb wel een bepaalde voorkeur, maar wil graag jullie ideeën hierover horen. Alvast bedankt!:)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast