Paperclip schreef:Ik heb vandeweek mijn lenzensetje uitgebreid. Ik had al een Nikkor 18-200mm VR en een Nikkor 50mm 1.8, waarbij de 18-200mm tijdens de rally's vooral op zat, en nu heb ik er een 70-300 4.5-5.6 VR bij aangeschaft voor iets meer zoom.
Ik denk zomaar dat ik die voortaan veel ga gebruiken bij de rally-bezoekjes, maar dat moeten tests nog gaan uitwijzen.
Voor dierentuinen is het in ieder geval wel een fijn lensje is me vandaag al opgevallen.
kennova schreef:nou vandaag was de dag gekomen dat ik maar een DSLR ging kopen.
het is de 400d toch geworden dus deze kit gekocht
Hein schreef:Antwoord op je vraag is heel simpel: Photoshop gebruiken voor alles.
Ik bewerk alleen de foto's die ik wil bewerken en publiceren. De rest laat ik in de 'ruwe' versie staan. Mocht ik ooit een foto nodig hebben, dan bewerk ik hem alsnog.
Ook in photoshop kun je een batchbewerking aanmaken om de foto's te verkleinen.
Digitale foto's moet je altijd nabewerken.
rally for ever schreef:Hein schreef:Antwoord op je vraag is heel simpel: Photoshop gebruiken voor alles.
Ik bewerk alleen de foto's die ik wil bewerken en publiceren. De rest laat ik in de 'ruwe' versie staan. Mocht ik ooit een foto nodig hebben, dan bewerk ik hem alsnog.
Ook in photoshop kun je een batchbewerking aanmaken om de foto's te verkleinen.
Digitale foto's moet je altijd nabewerken.
Jij hebt niet toevallig aandelen hè?![]()
KRT schreef:ik heb ff een aantal vragen,
na een aantal foto's te hebben gezien van ExTaxi, die erg mooi van kleur waren, vroeg ik mij af waarom mijn foto's zo "faal" waren. Dus ik had voor de grap een foto geopend in photoshop en een beetje met het contrast gespeeld, met als resultaat dat de foto een stuk beter tot zijn recht komt.
Nu mijn vraag, waarmee bewerken jullie je eigen foto's en doe je foto per foto of bestaat er een progje die auto contrast doet? Hoe doen jullie het.
Ik gebruikte tot nu toe Batch Image Resizer, maar bij het verkleinen van de foto's worden deze er niet beter op.
actionmedia4all.com schreef:
Kortom 10 minuten later was ik de eigenaar van mijn eigen 40D + Battery Grip![]()
![]()
![]()
. En ik ging er niet eens heen om een camera te kopen......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast