Rally filmpjes

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor redwitch100 » di okt 20, 2009 20:47

oeioeioei, zo niels, ken je HEM persoonlijk of niet die manheimm, je haalt nog al uit maar je hebt gelijk
[/list]
redwitch100

Berichtdoor Christophe » di okt 20, 2009 20:53

Filmpje TBR Rally online! http://www.vimeo.com/7166209 :wink:
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor hansbeens » di okt 20, 2009 21:12

ik vind wel dat kuzaj redelijk vaak crasht en dit zal denk ik niet aan de auto of schokdempertjes liggen. Mijn mening is dan ook als je zo vaak crasht en als je het presteert om een gloednieuwe skoda fabia wrc op een soort testdag total loss te rijden moet je toch eens na gaan denken of de rallysport wel wat voor je is. Deze man zal denk ik wel niet weten wat hij met al zijn geld moet doen
hansbeens

Berichtdoor Mark Verhoeven » di okt 20, 2009 21:19

jordysport schreef:ik weet niet of dit filmpje al eens gepost is

http://www.youtube.com/watch?v=1P4HM5gq ... 1&index=18

Geweldig, wat een proef!!!

Vraag me alleen af waarom er geen chicanes inzitten, is toch erg gevaarlijk om zo hard over onverhard te rijden? :roll: :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor roadster36 » di okt 20, 2009 21:29

Ik begeef me nu natuurlijk op heel glad ijs :D
is het aan de rijder om te bepalen hoe snel hij van punt a naar punt b rijdt of aan de organisatie ?
gr Jan
roadster36

Berichtdoor Mark Verhoeven » di okt 20, 2009 21:36

roadster36 schreef:Ik begeef me nu natuurlijk op heel glad ijs :D
is het aan de rijder om te bepalen hoe snel hij van punt a naar punt b rijdt of aan de organisatie ?
gr Jan

Ligt aan het land waarin de wedstrijd gehouden wordt..... Ik vind het in NL in ieder geval VOLLEDIG uit de hand lopen op het moment wat betreft chicanes!
Mark Verhoeven

Berichtdoor Henry » di okt 20, 2009 21:40

http://www.youtube.com/watch?v=aAVqdq331dc&NR=1 .

hier een verslag van de rally
Henry

Berichtdoor Kempjes Autosport » di okt 20, 2009 22:23

Henry schreef:http://www.youtube.com/watch?v=aAVqdq331dc&NR=1 .

hier een verslag van de rally

Superfilmpje ! Polskirallysport , heerlijk...
Kempjes Autosport

Berichtdoor Manfred_D » wo okt 21, 2009 7:02

nkroeze schreef:En zeker Manfred, die alleen hier komt om mensen te trappen op zo'n manier! Misschien moet jij eens kijken, of de rallysport wel geschikt voor jou is!

Daar hebben we zeiknielsje ook weer ! Of jij hebt stront in je ogen of Kunzaj is familie van je want je moet wel heel naief of blind zijn als je niet ziet dat hij al 6 auto's volledig afgeschreven heeft dit jaar en dan nog maar te zwijgen over de gewonden en zelfs erger.... Dus ga nu niet lopen mieren dat ik hier alleen kom om mensen af te zeiken want dan heb je geen plaat voor je kop maar een 3 persoons appartements gebouw!
Manfred_D

Berichtdoor Manfred_D » wo okt 21, 2009 7:05

hansbeens schreef:ik vind wel dat kuzaj redelijk vaak crasht en dit zal denk ik niet aan de auto of schokdempertjes liggen. Mijn mening is dan ook als je zo vaak crasht en als je het presteert om een gloednieuwe skoda fabia wrc op een soort testdag total loss te rijden moet je toch eens na gaan denken of de rallysport wel wat voor je is. Deze man zal denk ik wel niet weten wat hij met al zijn geld moet doen

Hehe eindelijk iemand die onafhankelijk reageert op een onderwerp en niet naar de persoon die het plaatst.
Manfred_D

Berichtdoor nkroeze » wo okt 21, 2009 7:46

Manfred_D schreef:
nkroeze schreef:En zeker Manfred, die alleen hier komt om mensen te trappen op zo'n manier! Misschien moet jij eens kijken, of de rallysport wel geschikt voor jou is!

Daar hebben we zeiknielsje ook weer ! Of jij hebt stront in je ogen of Kunzaj is familie van je want je moet wel heel naief of blind zijn als je niet ziet dat hij al 6 auto's volledig afgeschreven heeft dit jaar en dan nog maar te zwijgen over de gewonden en zelfs erger.... Dus ga nu niet lopen mieren dat ik hier alleen kom om mensen af te zeiken want dan heb je geen plaat voor je kop maar een 3 persoons appartements gebouw!

Ik zeg nergens dat hij geen auto's heeft afgeschreven. Niet dit jaar, maar ook in de afgelopen jaren heeft hij inderdaad veel fouten gemaakt, ik zeg echt niet dat ik het niet veel vind. Maar het feit dat jij hier, zonder 0 ervaring in de rallysport, gaat roepen dat hij maar moet stoppen vind ik gewoon absoluut niet kunnen! Overigens, wie speelt het nou op de man?
nkroeze

Berichtdoor Holkers » wo okt 21, 2009 7:51

Heren, houden we het wel even netjes (ik noem geen namen)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor 2rallyman1 » wo okt 21, 2009 10:52

nkroeze schreef:
Manfred_D schreef:

Ik zeg nergens dat hij geen auto's heeft afgeschreven. Niet dit jaar, maar ook in de afgelopen jaren heeft hij inderdaad veel fouten gemaakt, ik zeg echt niet dat ik het niet veel vind. Maar het feit dat jij hier, zonder 0 ervaring in de rallysport, gaat roepen dat hij maar moet stoppen vind ik gewoon absoluut niet kunnen! Overigens, wie speelt het nou op de man?

Ik ben het enigzins met Manfred eens....

Wanneer je zoveel fouten/crashes maakt de laatste jaren ( ongeacht dat ik het een aangename rijder vind om te zien ) moet je verantwoording nemen voor je daden..

In de 1e plaats voor diegene die naast je zit ( ook al is dit een eigen keus )
ten 2e voor diegene die langs het parcour staan te kijken ( al helemaal in polen aan de filmpjes te zien, want linten kennen ze daar volgens mij niet, maar goed daar het nu niet over )
en ten 3 voor jezelf en je naaste familie!
2rallyman1

Berichtdoor Holkers » wo okt 21, 2009 11:06

Onzin. Hij bepaald wanneer en hoe hij rijdt. De navigator wordt er niet met een pistool tegen zijn hoofd ingezet. Iedereen die naast het parkoers staat weet ook dondersgoed wat de gevaren zijn van een gemotoriseerde sport, ik heb niemand horen zeggen dat Mikkelsen moest stoppen toen hij iemand dood reed. En als laatste zal zijn familie er wel achter staan, want als die gaan piepen gaat het feest gewoon niet door.

Alleen Kuzaj kan en mag bepalen wat hij wel en niet moet doen, dat is volledig zijn keuze. Als je dan zijn resultaten bekijkt, valt het best wel mee alleen heeft hij zijn naam erg tegen:

http://www.kuzaj.pl/nowe/o_mnie/index.html

2 DNF in 8 rally's in 2009
2 DNF in 7 rally's in 2008
6 DNF in 18 rally's in 2007
3 DNF in 14 rally's in 2006
en zo verder en verder. Daarbij zegt een DNF in deze jaren niet dat hij zijn wagen afgeschreven heeft.

Daarbij
2 overwinningen in 2009
2 overwinningen in 2008
2 overwinningen in 2007
5 overwinningen in 2006
en daar hoor je niets over...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor nkroeze » wo okt 21, 2009 11:12

Bedankt voor het overzichtje Maarten, dat was namelijk ook mijn volgende post geweest :). Hij heeft absoluut z'n naam tegen en zeker dat van die DNF's een groot gedeelte ongevallen zijn geweest, maar dan valt het nog steeds niet tegen......

Overigens hoor je wel wat over z'n overwinningen, in Polen is het gewoon nog steeds een grote naam! (Niet vergelijkbaar met Holowczyz, die is een god daar....)
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia