Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jordysport schreef:ik weet niet of dit filmpje al eens gepost is
http://www.youtube.com/watch?v=1P4HM5gq ... 1&index=18
roadster36 schreef:Ik begeef me nu natuurlijk op heel glad ijs![]()
is het aan de rijder om te bepalen hoe snel hij van punt a naar punt b rijdt of aan de organisatie ?
gr Jan
nkroeze schreef:En zeker Manfred, die alleen hier komt om mensen te trappen op zo'n manier! Misschien moet jij eens kijken, of de rallysport wel geschikt voor jou is!
hansbeens schreef:ik vind wel dat kuzaj redelijk vaak crasht en dit zal denk ik niet aan de auto of schokdempertjes liggen. Mijn mening is dan ook als je zo vaak crasht en als je het presteert om een gloednieuwe skoda fabia wrc op een soort testdag total loss te rijden moet je toch eens na gaan denken of de rallysport wel wat voor je is. Deze man zal denk ik wel niet weten wat hij met al zijn geld moet doen
Manfred_D schreef:nkroeze schreef:En zeker Manfred, die alleen hier komt om mensen te trappen op zo'n manier! Misschien moet jij eens kijken, of de rallysport wel geschikt voor jou is!
Daar hebben we zeiknielsje ook weer ! Of jij hebt stront in je ogen of Kunzaj is familie van je want je moet wel heel naief of blind zijn als je niet ziet dat hij al 6 auto's volledig afgeschreven heeft dit jaar en dan nog maar te zwijgen over de gewonden en zelfs erger.... Dus ga nu niet lopen mieren dat ik hier alleen kom om mensen af te zeiken want dan heb je geen plaat voor je kop maar een 3 persoons appartements gebouw!
nkroeze schreef:Manfred_D schreef:nkroeze schreef:En zeker Manfred, die alleen hier komt om mensen te trappen op zo'n manier! Misschien moet jij eens kijken, of de rallysport wel geschikt voor jou is!
Daar hebben we zeiknielsje ook weer ! Of jij hebt stront in je ogen of Kunzaj is familie van je want je moet wel heel naief of blind zijn als je niet ziet dat hij al 6 auto's volledig afgeschreven heeft dit jaar en dan nog maar te zwijgen over de gewonden en zelfs erger.... Dus ga nu niet lopen mieren dat ik hier alleen kom om mensen af te zeiken want dan heb je geen plaat voor je kop maar een 3 persoons appartements gebouw!
Ik zeg nergens dat hij geen auto's heeft afgeschreven. Niet dit jaar, maar ook in de afgelopen jaren heeft hij inderdaad veel fouten gemaakt, ik zeg echt niet dat ik het niet veel vind. Maar het feit dat jij hier, zonder 0 ervaring in de rallysport, gaat roepen dat hij maar moet stoppen vind ik gewoon absoluut niet kunnen! Overigens, wie speelt het nou op de man?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten