Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Eric Jan schreef:heey mensen
super idee!! dat als allereerste.
maar ik probeer nu al 2 dagen een filmpje te kijken en het lukt me nog steeds niet
hij vraagt om een player te downloaden en heb dat uiteraard ook gedaan, vervolgens gebeurt er nix
iemand enig idee?
Groeten,
Eric Jan Niemann
RSTV schreef:Zouden de mensen die problemen hebben met het installeren van de player en het kijken van de beelden mij het volgende kunnen vertellen:
1. Krijgen jullie de player met het BWin logo (3 blokjes op elkaar) te zien zodra jullie op bijv. op de vrijdag morgen klikken?
2. Zo niet, krijgen jullie dan een balk bovenaan het sherm te zien zodra jullie proberen beeld te bekijken die vraagt om de player uit te voeren voor deze website?
Als op vraag 1 ja is geantwoord dan is er wellicht een probleem met het netwerk of je firewall.
Als op vraag 2 nee is geantwoord dan is de player niet volledig geinstalleerd (het activex component voor internet explorer). Je hebt namelijk administrator rechten nodig om de player volledig te kunnen installeren. Wat bij grotere bedrijven ook vaak gebeurd is dat de beveiling word aangesterkt waar web componenten (activex) helemaal niet geinstalleerd kunnen worden.
Mochten er mensen zijn die zwart beeld krijgen maar wel geluid horen, dan is het verstandig om de video drivers voor je systeem te updaten. (dit is voornamelijk het geval op windows vista)
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast