Okee heren, bedankt (maar niet heus)
Ik open een topic om met een filmpje te laten zien:
Dat het toch wel eens op zijn plaats kan zijn om beter naar officials te luisteren. Dat sommige officials, ik herhaal: s o m m i g e, niet altijd de meest logische plek aangeven dat is een feit. Maar waar ik vooral niet aan voorbij wil gaan is het feit dat er goede zijn. Officials die weten waar het spelletje over gaat, officials die de tact en de sociale vaardigheden hebben om mensen te overtuigen dat ze beter NIET op DAT plekje kunnen gaan staan, maar WEL op DAT plekje. En ook wilde ik met dit topic aangeven dat we ook zelf na moeten denken over waar we gaan staan. Als ik sommige commentaren lees van mensen (niet in dit topic, maar in het algemeen), dan weten we het toch allemaal zo goed? Dan moeten we toch ook weten dat een auto rare bewegingen kan maken als het eens fout gaat? Dat wilde ik met deze film duidelijk maken!!!
En wat gebeurt er? De reacties gaan in no-time weer over wat de toegang voor een rally kost. Daar hebben we het in dit topic niet over. We moeten het hier over veiligheid hebben.