Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Holkers wrote:billy wrote:extaxi wrote:
Ik heb een klacht ingediend bij Politie Rijnmond......ik vind het echt van de zotte. Mensen die daar langskomen horen "rally" zien zo'n idioot en denken meteen "dus dat is rallyvolk". Zulk soort mensen kunnen we missen als kiespijn.
Ik snap dat je het met goede bedoelingen hebt gedaan, maar ik heb wel wat moeite met deze actie. Het blijft verlinken en daar krijg ik jeuk van.
Waarom is er dan door niemand gisteren opgetreden, je kan hem toch op zijn gedrag aanspreken?
En ik krijg onderhand jeuk van jou. denk eens na voordat je wat post.
Het gedrag van deze motor-rijder/idioot/imbiciel is wel degelijk aan hem gemeld en dat hielp niet.
Dus de volgende stap is dus de actie van dirk waar ik voor 100% achter sta (en met mij nog meer)
billy wrote:Holkers wrote:billy wrote:extaxi wrote:
Ik heb een klacht ingediend bij Politie Rijnmond......ik vind het echt van de zotte. Mensen die daar langskomen horen "rally" zien zo'n idioot en denken meteen "dus dat is rallyvolk". Zulk soort mensen kunnen we missen als kiespijn.
Ik snap dat je het met goede bedoelingen hebt gedaan, maar ik heb wel wat moeite met deze actie. Het blijft verlinken en daar krijg ik jeuk van.
Waarom is er dan door niemand gisteren opgetreden, je kan hem toch op zijn gedrag aanspreken?
En ik krijg onderhand jeuk van jou. denk eens na voordat je wat post.
Het gedrag van deze motor-rijder/idioot/imbiciel is wel degelijk aan hem gemeld en dat hielp niet.
Dus de volgende stap is dus de actie van dirk waar ik voor 100% achter sta (en met mij nog meer)
Ik heb gelezen, en er is welgeteld 1 iemand die wat tegen de man heeft gezegd. Voor de rest heeft niemand wat gedaan. Als je daar echt wat aan wil doen, had dan gisteren de politie gebeld, had hij aangesproken geweest, een boete gehad en flink voor lul gestaan. En nu, de man krijgt een bezoekje van een agent (misschien) en wordt aangesproken op gedrag dat niet te bewijzen is. Heeft geen nut meer, en is dan een beetje laf.

billy wrote:
marcel de jong wrote:
dames en heren
wat een ophef over een motorrijder een burn out en een wheelie.
laten we het gewoon over rallysport hebben, en niet over iemand die door aandacht trekken ons tot deze dicussies brengt.
dit is wat deze jongen(of dame)nu juist zo graag wilt.
ik vindt het ook geen juist gedraag laat ik daar duidelijk in zijn, maar om er nou zo'n ophef over te maken vindt ik ook wat ver gaan.
groeten marcel
rallygirl wrote:
Wie van jullie heeft die achterlijke motorrijder ook gezien?
Die steeds over de grote weg aan het rijden was op 1 wiel..en die de hele tijd aan het burn outen was op de service..
Ik snap niet dat de politie daar niets aan gedaan heeft...tjees
Ik ergerde me kapot aan die gast.
En dan zeg je er iets van dat er kleine kinderen rondlopen, zegt ie sorry, rijd ie weer verder, en 100 meter verder begint ie weer..
Groetjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast