A.H.S schreef: ... die service ...
Dank voor uw reactie.
Die kleurenfoto werd door mij in 1982 gemaakt met de "Agfa Clack" van mijn ouders. Hij stond op de 'B-stand'; de sluiter bleef open! Ongetwijfeld mijn grootste rally-fotografische miskleun. Wat was dat destijds een zware teleurstelling ...
Die foto werd september 2012 door mij gescand en, hoe verrassend: bij een opruimingsactie van een al wat oudere heer, kwam daar het uitslagboekje van precies die rally tevoorschijn kwam - maart 2013; na ruim 30 jaar!, bleek dat er nog iemand anders was geweest die zo goed was om daar ook een foto (foto's) van te maken! (Ik probeer ze te
colourizen maar dat werkt niet meer als voorheen.)
Overigens, het speelde zich af op de parkeerplaats van uitgaansgelegenheid "Dieka van de Kruusweg", Oude Rijssenseweg 11 te Markelo, waar ook een klassementsproef vlakbij was - let wel, van de
Tulpenrally, (nog) niet Hellendoorn.
De 12 Uren van Hellendoorn had slechts veertien dagen later opnieuw een kp in dat zelfde gebied! Hoe dat kon?
Millenials gaan zo wellicht zeer glazig kijken maar ik had met die Agfa Clack ook wel eens twee foto's door elkaar; vergeten
de film door te draaien ...