Vrijdag 12 juli was het voor team stevensrallysport weer tijd om de volgende rally van de kalender te rijden.Wesley was deze keer verhinderd dus stapte de 17-jarige Finn Schraa in de hotseat voor zijn 2e rally na het behalen van zijn licentie.
Met startnummer 55 op de zwarte leeuw van het team van Garantfloors rallysport werd rond 20U 's avonds gestart voor de eerste 3 proeven.Inderdaad niet met de eigen rode leeuw, deze is in Eindhoven achtergebleven met nog niet opgeloste problemen na de ELE rally.Na een moeilijke bandenkeuze ivm het weer werd er koers gezet naar het industrieterrein Vosdonk, de Hel en Ostaaijen.
Ivm de regen was het overal glad en nat en dan is starten met een auto waar nog niet in gereden is niet ideaal.Meteen vanaf de start was duidelijk dat Wim anders moest gaan rijden dan met de eigen 206, hierdoor vielen de tijden ook wat tegen in zijn ogen. Vooral op Ostaaijen was het glad op de rode klinkers en dat zijn al jaren een de grootste uitdagingen voor Wim, de tijd was dan oom een heel stuk trager dan de concurrentie in de klasse.
Op de service werd de auto goed nagekeken en daarna weer dezelfde 3 proeven gereden, op de 1e begon de auto ineens in te houden en te stotteren dus moest de equipe de auto langs de kant zetten om te zien wat er aan de hand was.Na een reset van de computer deed de auto weer wat die moest doen en konden ze hun weg vervolgen maar was een goede klassering helemaal verkeken.
Op de andere 2 kp's werd er doorgereden maar wel met de gedachte dat de auto heel moest blijven dus werden er geen risico's genomen.De 1e avond werd afgesloten op een 54e plek algemeen en 8e in de klasse NC4. Niet geheel tevreden met het resultaat maar de samenwerking in de auto was wel goed. Voor een 2e rally ooit kon Finn het goed volgen en Wim goed over de proeven loodsen.
Zaterdags stonden er nog 9 kp's op de planning, De eerste was een nieuwe rondom Roosendaal, een leuke proef waar het redelijk hard ging. Daarna eigenlijk Ruchpen-klappenberg welke de 1e keer helaas geneutraliseerd was en als laatste Klein-Zundert, op een paar remfoutjes na ging de eerste boucle wel lekker en werd er opgeklommen naar een 5e plaats in de klasse.
Na een goed gesprek op de service werd er besloten iets aan de rijstijl te gaan doen om zo meer snelheid in de auto te houden, dit resulteerde in iets andere lijnen en toch ook betere proeftijden en was de equipe op de 4e plaats in de klasse en 41e algemeen terug te vinden.
Met nog een keer dezelfde proeven werd de jacht naar een podiumplek ingezet maar na een 2e neutralisatie van Rucphen was er helaas niet genoeg tijd meer om nog verder naar voren te rijden. Ook omdat op de laatste proef nog lek werd gereden, achteraf was het niet de band maar de velg die een scheur had opgelopen waardoor de band snel leegliep.
Het resultaat was dus een 4e plek in de NC4 en een 40e plek algemeen, overal gezien een nette plaats gezien de omstandigheden wat betreft het weer en een andere auto.