WRC; nieuws en geruchten

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RobinV-Rally » di dec 29, 2009 10:47

Armand schreef:
dat krijg je dus als er zo veel wordt verboden op een openbare forum zo af en toe worden hier praktijken uitgevoerd en word er een regiem gevoerd als of de oorlog nog gaande is en de mensen die op het forum wat willen zeggen worden veroordeelt als zijnde slaven of domme mensen .

ik wil dit niet beschouwen als een krant in de oorlog maar geef de mensen meer vrijheid WIJ leven in een land van vrije meningsuiting waar is dat gebleven een onderwerp is een onderwerp maar als men daar niet eens een beetje van mag uitwijken dan breekt mijn klomp .



Hé frustie, ik zeg niet dat iemand zijn mening hier niet mag uiten. Graag zelfs. Ik heb meer problemen met sommige mensen die hier wat neerplempen zonder te weten of het waar is ja of nee. Zeker wanneer iemand beweert een website te hebben waar rallynieuws (lees persberichten) op gezet worden uit binnen- en buitenland. Ik weet ook niet alles en als ik twijfel of het niet zeker weet, zal ik niets posten. Maar in het geval van Mark van Eldik en de rest van het team durf ik mijn hand in het vuur te steken voor wat ik hier neerzet.

Ik snap de link niet met de oorlog en eerlijk gezegd snap ik je hele frustratie niet. Hou je als forumganger aan de feiten en als je het niet weet hou je je mond dicht. Althans dat is wat ik geleerd hebt van mijn ouders. En doe eens wat aan je schrijftaal. Je weet wel, hoofdletters, punten, komma's...

Volgens mij heet dit topic nieuw & geruchten oftewel: je mag hier dingen gissen en gokken. Gerucht betekent namelijk: Een gerucht is een verhaal dat de ronde doet, maar waarvan de waarheid niet vast staat. De informatie in een gerucht kan variëren tussen een roddel, maar het kan ook gerichte propaganda bevatten. (Bron: wikipedia)
Wat betekent, dat als je iets roept wat niet waar blijkt te zijn, je dat zonder moeite terugneemt, en mensen die het wel weten normaal op diens fouten kunnen wijzen. Dus ergens snap ik de frustratie van Frustie wel n.a.v. jou felle reactie op mijn fout, waar je over door blijft gaan. Maar dit gaat behoorlijk off-topic.

Het lijkt inderdaad wel een mooi affiche: Rossi, Raikonnen en Loeb in een wedstrijd. Mooi voor de publiciteit en de centjes voor de organisatie van de rally.
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor john otten » di dec 29, 2009 11:15

RobinV-Rally schreef:
Armand schreef:
dat krijg je dus als er zo veel wordt verboden op een openbare forum zo af en toe worden hier praktijken uitgevoerd en word er een regiem gevoerd als of de oorlog nog gaande is en de mensen die op het forum wat willen zeggen worden veroordeelt als zijnde slaven of domme mensen .

ik wil dit niet beschouwen als een krant in de oorlog maar geef de mensen meer vrijheid WIJ leven in een land van vrije meningsuiting waar is dat gebleven een onderwerp is een onderwerp maar als men daar niet eens een beetje van mag uitwijken dan breekt mijn klomp .



Hé frustie, ik zeg niet dat iemand zijn mening hier niet mag uiten. Graag zelfs. Ik heb meer problemen met sommige mensen die hier wat neerplempen zonder te weten of het waar is ja of nee. Zeker wanneer iemand beweert een website te hebben waar rallynieuws (lees persberichten) op gezet worden uit binnen- en buitenland. Ik weet ook niet alles en als ik twijfel of het niet zeker weet, zal ik niets posten. Maar in het geval van Mark van Eldik en de rest van het team durf ik mijn hand in het vuur te steken voor wat ik hier neerzet.

Ik snap de link niet met de oorlog en eerlijk gezegd snap ik je hele frustratie niet. Hou je als forumganger aan de feiten en als je het niet weet hou je je mond dicht. Althans dat is wat ik geleerd hebt van mijn ouders. En doe eens wat aan je schrijftaal. Je weet wel, hoofdletters, punten, komma's...

Volgens mij heet dit topic nieuw & geruchten oftewel: je mag hier dingen gissen en gokken. Gerucht betekent namelijk: Een gerucht is een verhaal dat de ronde doet, maar waarvan de waarheid niet vast staat. De informatie in een gerucht kan variëren tussen een roddel, maar het kan ook gerichte propaganda bevatten. (Bron: wikipedia)
Wat betekent, dat als je iets roept wat niet waar blijkt te zijn, je dat zonder moeite terugneemt, en mensen die het wel weten normaal op diens fouten kunnen wijzen. Dus ergens snap ik de frustratie van Frustie wel n.a.v. jou felle reactie op mijn fout, waar je over door blijft gaan. Maar dit gaat behoorlijk off-topic.

Het lijkt inderdaad wel een mooi affiche: Rossi, Raikonnen en Loeb in een wedstrijd. Mooi voor de publiciteit en de centjes voor de organisatie van de rally.
dat is wat ik bedoel geef dan dit topc niet de naam geruchten maar een andere naam dat is eigenlijk wat ik bedoel en trouwens mij frustiee noemen lijkt mij niet reëel . ik dacht dat mijn naam er wel duidelijk bij stond maar ja hahah ik kan er wel om lachen
Avatar gebruiker
john otten
 
Berichten: 102
Geregistreerd: do mei 28, 2009 8:04
Woonplaats: sibculo

Berichtdoor RobinV-Rally » di dec 29, 2009 11:18

john otten schreef:
RobinV-Rally schreef:
Armand schreef:
dat krijg je dus als er zo veel wordt verboden op een openbare forum zo af en toe worden hier praktijken uitgevoerd en word er een regiem gevoerd als of de oorlog nog gaande is en de mensen die op het forum wat willen zeggen worden veroordeelt als zijnde slaven of domme mensen .

ik wil dit niet beschouwen als een krant in de oorlog maar geef de mensen meer vrijheid WIJ leven in een land van vrije meningsuiting waar is dat gebleven een onderwerp is een onderwerp maar als men daar niet eens een beetje van mag uitwijken dan breekt mijn klomp .



Hé frustie, ik zeg niet dat iemand zijn mening hier niet mag uiten. Graag zelfs. Ik heb meer problemen met sommige mensen die hier wat neerplempen zonder te weten of het waar is ja of nee. Zeker wanneer iemand beweert een website te hebben waar rallynieuws (lees persberichten) op gezet worden uit binnen- en buitenland. Ik weet ook niet alles en als ik twijfel of het niet zeker weet, zal ik niets posten. Maar in het geval van Mark van Eldik en de rest van het team durf ik mijn hand in het vuur te steken voor wat ik hier neerzet.

Ik snap de link niet met de oorlog en eerlijk gezegd snap ik je hele frustratie niet. Hou je als forumganger aan de feiten en als je het niet weet hou je je mond dicht. Althans dat is wat ik geleerd hebt van mijn ouders. En doe eens wat aan je schrijftaal. Je weet wel, hoofdletters, punten, komma's...

Volgens mij heet dit topic nieuw & geruchten oftewel: je mag hier dingen gissen en gokken. Gerucht betekent namelijk: Een gerucht is een verhaal dat de ronde doet, maar waarvan de waarheid niet vast staat. De informatie in een gerucht kan variëren tussen een roddel, maar het kan ook gerichte propaganda bevatten. (Bron: wikipedia)
Wat betekent, dat als je iets roept wat niet waar blijkt te zijn, je dat zonder moeite terugneemt, en mensen die het wel weten normaal op diens fouten kunnen wijzen. Dus ergens snap ik de frustratie van Frustie wel n.a.v. jou felle reactie op mijn fout, waar je over door blijft gaan. Maar dit gaat behoorlijk off-topic.

Het lijkt inderdaad wel een mooi affiche: Rossi, Raikonnen en Loeb in een wedstrijd. Mooi voor de publiciteit en de centjes voor de organisatie van de rally.
dat is wat ik bedoel geef dan dit topc niet de naam geruchten maar een andere naam dat is eigenlijk wat ik bedoel en trouwens mij frustiee noemen lijkt mij niet reëel . ik dacht dat mijn naam er wel duidelijk bij stond maar ja hahah ik kan er wel om lachen

Ik had je naam uit de post van Armand overgenomen John. Maarja..
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor Wim » di dec 29, 2009 13:34

RobinV-Rally schreef:...Het lijkt inderdaad wel een mooi affiche: Rossi, Raikonnen en Loeb in een wedstrijd. Mooi voor de publiciteit en de centjes voor de organisatie van de rally.


Rossi rijdt niet in WRC Mexico 2010: http://www.racesport.nl/nieuwsbericht/2 ... elijk.html

Rossi zijn seizoen eindigt op 7 november en de Wales Rally GB is van 12 tot en met 14 november. De kans is dus klein dat we Rossi in de laatste rally van 2010 zien, aangezien hij de dagen na 7 november ook nog PR activiteiten heeft en een testdag op 8 november.
Wim
 
Berichten: 475
Geregistreerd: za jun 25, 2005 9:49
Woonplaats: Neerpelt (België)

Berichtdoor RobinV-Rally » di dec 29, 2009 13:37

Wim schreef:
RobinV-Rally schreef:...Het lijkt inderdaad wel een mooi affiche: Rossi, Raikonnen en Loeb in een wedstrijd. Mooi voor de publiciteit en de centjes voor de organisatie van de rally.


Rossi rijdt niet in WRC Mexico 2010: http://www.racesport.nl/nieuwsbericht/2 ... elijk.html

Rossi zijn seizoen eindigt op 7 november en de Wales Rally GB is van 12 tot en met 14 november. De kans is dus klein dat we Rossi in de laatste rally van 2010 zien, aangezien hij de dagen na 7 november ook nog PR activiteiten heeft en een testdag op 8 november.

Is wel jammer... Maar de huidige WRC status van de lijst is al niet zo verkeerd voor de inkomsten, een aantal oudgedienden terug een zesvoudig wereldkampioen rally en een wereldkampioen Formule 1... Leuk :D
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor Wim » di dec 29, 2009 13:56

Welke oudgedienden, op Grönholm na voor Zweden, zijn er dan terug?
Wim
 
Berichten: 475
Geregistreerd: za jun 25, 2005 9:49
Woonplaats: Neerpelt (België)

Berichtdoor RobinV-Rally » di dec 29, 2009 14:01

Wim schreef:Welke oudgedienden, op Grönholm na voor Zweden, zijn er dan terug?

http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=101&id ... 0in%202010
http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=101&id ... 20comeback
Pons en Tuohino ;)
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor Alleskids71 » di dec 29, 2009 16:44

Daarom snap ik ook niet de uitspraak van Olivier Quesnel. Of hij weet dingen die Valentino Rossi zelf blijkbaar nog niet weet, of hij haalt Rossi en Galli door elkaar. Want Gigi Galli roept al maanden dat hij 6-9 rallies gaat rijden met een C4 WRC in 2010.
Alleskids71
 
Berichten: 31
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 20:31
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor Wim » di dec 29, 2009 21:35

RobinV-Rally schreef:
Wim schreef:Welke oudgedienden, op Grönholm na voor Zweden, zijn er dan terug?

http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=101&id ... 0in%202010
http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=101&id ... 20comeback
Pons en Tuohino ;)


Dat wist ik wel, maar met alle respect: daar komt het publiek niet voor.

Galli zei ook dat hij in 2009 terug aan de start zou verschijnen...
Wim
 
Berichten: 475
Geregistreerd: za jun 25, 2005 9:49
Woonplaats: Neerpelt (België)

Berichtdoor r199 » wo dec 30, 2009 18:51

Haha Henk je was mij net voor in het goede kopje

is ie hier niet meer nodig
Laatst bijgewerkt door r199 op wo dec 30, 2009 18:54, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
r199
 
Berichten: 450
Geregistreerd: do nov 22, 2007 22:08
Woonplaats: vrveen

Berichtdoor henk » wo dec 30, 2009 18:52

r199 schreef:Ik weet niet helemaal zeker waar ik dit bericht moet plaatsen
is wel een leuk nieuwtje maar dan voor de nederlandse rally
ik kwam dit zojuist tegen op een nederlandse dakarsite
www.trucksfromholland.nl en het lijkt mij gaaf

Hans Geschreven op: 30-12-2009 om 10:31:03
Ben zelfs tot 3 weken geleden samen met Toon van Genugten ( TRIDEC ) nog bezig geweest om het MAN team alsnog over te nemen. Omdat er op dit moment heel moeilijk sponsoren te vinden zijn is het niet verantwoord om nu weer op te starten.
Alle MAN teammonteurs hebben uitdrukkelijk de voorkeur uitgesproken het liefst weer met Toon en mij als privé team verder te willen gaan en ik bedank ze bij deze ook voor hun steun en back-up. Zonder de technische leiding en constructieve " know-how " van Toon heeft het voor mij ook geen zin.
Indien ik de mogelijkheid heb om de DAKAR weer te gaan rijden met een team en een truck die kansen hebben om te kunnen winnen zal ik zeker weer van de partij zijn.

Voorlopig ga ik 2010 met een Mitsubishi EVO X ( Grp N ) maximaal 3 of 4 gewone rallies rijden en probeer te gaan genieten van autosport zonder alle politieke spellletjes

Groet, Hans Stacey


haha plaats net ook dit stuk in de topic wie en wat in 2010 :wink:
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor Alleskids71 » zo jan 03, 2010 21:39

de Belgen rapporteren op de forum dat Hans Weijs jr en Kevin Abbring in 2010 weer deel gaan nemen aan de JuniorWRC. Weet iemand daar iets concreets over. De Renault Clio R3 van Abbring schijnt te koop te staan. Met welke auto's gaan de Nederlandse toppers rijden in 2010?
Alleskids71
 
Berichten: 31
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 20:31
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor Henry » ma jan 04, 2010 2:47

Alleskids71 schreef:de Belgen rapporteren op de forum dat Hans Weijs jr en Kevin Abbring in 2010 weer deel gaan nemen aan de JuniorWRC. Weet iemand daar iets concreets over. De Renault Clio R3 van Abbring schijnt te koop te staan. Met welke auto's gaan de Nederlandse toppers rijden in 2010?


maakt mij niet uit met welke auto als ze maar gaan rijden
en liefts nog hoger eindigen als in 2009
Avatar gebruiker
Henry
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 18:50
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor MartijnS » wo jan 06, 2010 11:01

http://monsterworldrallyteam.com/

Ken Block in het WK met een Focus WRC, nog niet bekend welke wedstrijden zo te zien ;)
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor briljant » wo jan 06, 2010 18:34

MartijnS schreef:http://monsterworldrallyteam.com/

Ken Block in het WK met een Focus WRC, nog niet bekend welke wedstrijden zo te zien ;)
Als hij 50% van zijn kapsones omzet in kwaliteit dan word hij kampioen. :?
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten