<knip>

darkstar schreef:i have an small video too, but its very very smallmaybe its online this evening.
loeb was testing today, in baumholder. and tomorrow dani sordo is testing there too.
on monday there´s another test of citroen, witch is mentioned to be pretty nice, because the stage there is great. its in brauneberg. i guess sordo is the driver.
darkstar schreef:i have an small video too, but its very very smallmaybe its online this evening.
loeb was testing today, in baumholder. and tomorrow dani sordo is testing there too.
on monday there´s another test of citroen, witch is mentioned to be pretty nice, because the stage there is great. its in brauneberg. i guess sordo is the driver.
Corne schreef:corolla WRC schreef:Moet die nog testen?? Of zou hij niet gerust zijn omdat er een belg met een top wagen start?![]()
Nouja, de keer dat Duval Loeb heeft verslagen op asfalt kan ik me niet herinneren, dus dat zal wel meevallen
niekschippers schreef:sja duval kreeg stalorders om sebas te laten winnen anders had hij de rally wel kunnen winnen!!!!!!!!!!!!!!!
duvalthebest schreef:niekschippers schreef:sja duval kreeg stalorders om sebas te laten winnen anders had hij de rally wel kunnen winnen!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad, dit jaar zal hij zich niets moeten aantrekken van teamorders dus kan hij voluit gaan voor de zege wat prachtig zou zijn voor al zijn belgische fans
corolla WRC schreef:Corne schreef:corolla WRC schreef:Moet die nog testen?? Of zou hij niet gerust zijn omdat er een belg met een top wagen start?![]()
Nouja, de keer dat Duval Loeb heeft verslagen op asfalt kan ik me niet herinneren, dus dat zal wel meevallen
Als je niet mag winnen van je team dat gaat dat niet.
Dat gaat om een keer.corolla WRC schreef:Corne schreef:corolla WRC schreef:Moet die nog testen?? Of zou hij niet gerust zijn omdat er een belg met een top wagen start?![]()
Als je niet mag winnen van je team dat gaat dat niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast