Rally testdag Niederhein

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hein » do dec 27, 2007 14:03

Double A Rallyteam schreef:Wat was het ook alweer Hein? 4 setjes banden helemaal op ofzo? :lol:


Dat was niet op die dag. Enkele weken eerder werd er drie dagen daar getest. Toen zijn er inderdaad wat sets banden gesneuveld. Tot aan de staaldraden aan toe.

Tijdens de testdag waren de 18 inch velgen nog niet binnen en had Junior alleen maar slicks om op te rijden. Ging niet verkeerd dacht ik zo.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor Monteurtje » do dec 27, 2007 19:02

tijdens deze testdag stond ie volgens mij gewoon op 18" toch??

Afbeelding
Avatar gebruiker
Monteurtje
 
Berichten: 22
Geregistreerd: vr dec 09, 2005 19:32
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Hein » do dec 27, 2007 20:10

Ja, maar dat was de enige set 18 inch velgen die er op dat moment waren.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor red devil » ma jan 07, 2008 18:58

Weet iemand of de testdag dit jaar door gaat ??
red devil
 
Berichten: 477
Geregistreerd: di jul 12, 2005 13:48
Woonplaats: Putten

Berichtdoor borkentio » di jan 08, 2008 15:43

ik ga aanstaande zaterdag naar niederhein. er is zo'n driftdag dus ik denk dat mijn compact m3 ook wel geschikt is. Gewoon een dagje lol trappen. Hard rijden is er helaas niet bij want je moet rekening houden met BMW's en ander spul dat nooit de snelle lijn kiest maar de dwarse.

Maar zou inderdaad graag horen wanneer de rallydag zou zijn. Ik zal zaterdag informeren of de drift jongens dit anders niet willen organiseren. (als vdh het niet doet)

Marcel
borkentio
 
Berichten: 119
Geregistreerd: do aug 17, 2006 14:21
Woonplaats: hengelo

Berichtdoor Turboboost » di jan 08, 2008 16:22

Kan iemand wellicht even Lisette mailen?

Maar gezien de drukte (lees: het succes van) vorig jaar :wink: is 2 dagen ook niet verkeerd (alhoewel ik zelf nog teveel te doen heb om de auto dan gereed te hebben). :D
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Campos » di jan 08, 2008 16:43

Turboboost schreef:Kan iemand wellicht even Lisette mailen?

Maar gezien de drukte (lees: het succes van) vorig jaar :wink: is 2 dagen ook niet verkeerd (alhoewel ik zelf nog teveel te doen heb om de auto dan gereed te hebben). :D

Heeft weinig nut, die werkt daar niet meer ;)
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor Turboboost » di jan 08, 2008 16:48

Zo vaak spreek ik haar niet :oops: , maar wellicht dat iemand wel de juiste contact heeft. :?: Iets effectiever dan hier speculeren lijkt me. 8)
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor SylviaVisser » di jan 08, 2008 16:50

BSR of Knaf bellen lijkt me...
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Martindj » di jan 08, 2008 20:28

Misschien gewoon eens v/d Heuvel bellen c/q mailen, want die hadden het vorig jaar georganiseerd.
Avatar gebruiker
Martindj
 
Berichten: 22
Geregistreerd: zo maart 20, 2005 17:18
Woonplaats: Almere

Berichtdoor djgando » vr jan 11, 2008 18:14

Martindj schreef:Misschien gewoon eens v/d Heuvel bellen c/q mailen, want die hadden het vorig jaar georganiseerd.


Goed, is dat inmiddels al gebeurd door iemand hier van het forum, of kan iemand mij daar al meer over vertellen??? Ik wel namelijk met een aantal teams weer naar Weeze afreizen om te testen en uiteraard dingen door te nemen voor het aankomende jaar. Maar goed als ik geen datum weet schiet het niet op. Dus graag een antwoord hierop.

met vriendelijke groet,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede
djgando
 
Berichten: 361
Geregistreerd: vr okt 25, 2002 9:13
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor JoostS » vr jan 11, 2008 18:44

djgando schreef:Maar goed als ik geen datum weet schiet het niet op. Dus graag een antwoord hierop.

Je had beter ondertussen zelf al kunnen bellen :wink: :D
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor nkroeze » vr jan 11, 2008 18:54

djgando schreef:
Martindj schreef:Misschien gewoon eens v/d Heuvel bellen c/q mailen, want die hadden het vorig jaar georganiseerd.


Goed, is dat inmiddels al gebeurd door iemand hier van het forum, of kan iemand mij daar al meer over vertellen??? Ik wel namelijk met een aantal teams weer naar Weeze afreizen om te testen en uiteraard dingen door te nemen voor het aankomende jaar. Maar goed als ik geen datum weet schiet het niet op. Dus graag een antwoord hierop.

met vriendelijke groet,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede


Dan huur je het toch gewoon zelf af? Drammert!

Als de KNAF / het BSR / de RCH of vd Heuvel besluit weer zo'n dag te organiseren, wordt dat vanzelf bekend gemaakt!
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor Turboboost » vr jan 11, 2008 19:46

en uiteraard dingen door te nemen voor het aankomende jaar.


Doen wij altijd in het café onder genot van.... :wink: Veel beter dan op zo'n natte en koude testdag. 8)
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor djgando » vr jan 11, 2008 20:02

Ik ben zelf gebaat bij goede voorbereiding. Dat kan zeker onder het genot van een biertje of een cola, ben ik helemaal met je eens. Maar omdat ik te maken hebben met nieuwe teams die dit jaar willen starten is testen wel noodzakelijk. En als iemand dat als gezeur of gezeik vind dat ik daarom vraag, snap ik dan een ander verhaal niet: er werd van de zomer een gigantisch ophef gemaakt over een rallyrijder die aan het testen was op een van de proeven van de Hellendoorn rally. Omdat dat soort praktijken en negatieve publiciteit voor te zijn, zou ik daarom graag weten of het door gaat of niet. Ik geen zeurzak zoals jullie misschien nu denken, maar als ik met een rallyauto ga testen op een buitenweg en het komt in het nieuws, staan jullie wel gelijk op de achterste poten....

p.s. Ik noem geen namen, omdat ik geen persoonlijke aanvallen wil doen.
Ik doe dit, om een aantal beginnende mensen te helpen. Dat is alles.

met vriendelijk groet,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport
Laatst bijgewerkt door djgando op vr jan 11, 2008 20:06, in totaal 1 keer bewerkt.
djgando
 
Berichten: 361
Geregistreerd: vr okt 25, 2002 9:13
Woonplaats: Enschede

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten