Zuiderzee rally/sprint

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor stefanjonas » za dec 10, 2005 17:49

ik op zich wel, hopelijk mijn toekomstige werkgever....
kben et alleen niet altijd eens met de manier van denken van hun, vaak is het zo dat ze zelf wel alles doen, en als een 'burger' datzelfde doet, is ie in overtreding... zelfde verhaal met rally, ze rijden zelf wel tig x op een dag met hun autotjes overal doort bos en natuurgebied (ook niet erg langzaam), en een rally kan niet... btje vreemd dan maar he?
Avatar gebruiker
stefanjonas
 
Berichten: 298
Geregistreerd: vr sep 02, 2005 16:46

Berichtdoor nkroeze » za dec 10, 2005 18:51

Ik heb al vaker het idee geopperd om zo'n proef gewoon publieks-vrij te houden, is voor mij meer dan prima!

Ik refereer dan aan de rally Sulingerland bijvoorbeeld, heerlijk, de 2 mooiste proeven van mijn leven zonder publiek....
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor cellie » za dec 10, 2005 19:33

nkroeze schreef:Ik heb al vaker het idee geopperd om zo'n proef gewoon publieks-vrij te houden, is voor mij meer dan prima!

Ik refereer dan aan de rally Sulingerland bijvoorbeeld, heerlijk, de 2 mooiste proeven van mijn leven zonder publiek....


net zoiets als in Hengelo op de vuilnisbelt?
cellie
 
Berichten: 307
Geregistreerd: zo jun 12, 2005 20:35
Woonplaats: andel

Berichtdoor Campos » za dec 10, 2005 19:36

nkroeze schreef:Ik heb al vaker het idee geopperd om zo'n proef gewoon publieks-vrij te houden, is voor mij meer dan prima!

Ik refereer dan aan de rally Sulingerland bijvoorbeeld, heerlijk, de 2 mooiste proeven van mijn leven zonder publiek....

IVG Gelände..8)
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor nkroeze » za dec 10, 2005 20:11

Jaja Campos, je moet gewoon regelen dat je er weer kan starten, rij ik je weer om de oren op die kp's :P



Zoiets ja, maar dan niet deel van de proef, maar volledig afsluiten. Geen last van overlast etc.
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor Wolter » zo dec 11, 2005 0:54

stefanjonas schreef:ik zit een beetje in de natuursector, en ik kan je zeggen dat rally-organisaties vaak niet blij zijn met staatsbosbeheer...
als staatsbos er niet was, dan waren bij veel rally's de proeven toch wel anders, dan was er bij de hellendoornrally misschien zelfs wel een proef over de beroemde/beruchte toeristenroute op de sallandse heuvelrug... Een prachtige weg, slingerend, af en toe een recht stuk, en veel hoogteverschil!!

Volgens FV bestaat de KP ''Holterberg'' wel in de Hellendoorn Rally. :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Holten WRC » zo dec 11, 2005 11:09

Wolter schreef:
stefanjonas schreef:ik zit een beetje in de natuursector, en ik kan je zeggen dat rally-organisaties vaak niet blij zijn met staatsbosbeheer...
als staatsbos er niet was, dan waren bij veel rally's de proeven toch wel anders, dan was er bij de hellendoornrally misschien zelfs wel een proef over de beroemde/beruchte toeristenroute op de sallandse heuvelrug... Een prachtige weg, slingerend, af en toe een recht stuk, en veel hoogteverschil!!

Volgens FV bestaat de KP ''Holterberg'' wel in de Hellendoorn Rally. :wink:


Holterberg was vroeger een KP in de Tulpenrally die (voor zover ik weet ) toen nog in Polen startte.

Voor wat betreft de huidige tijd hebben een paar natuurfreaks met uitspraken over o.a. korhoenders de zaken vast niet makkelijker gemaakt.
Trotse en waarschijnlijk enige Holtense bezitter van een WRC :D :!:
Avatar gebruiker
Holten WRC
 
Berichten: 114
Geregistreerd: za sep 18, 2004 20:00
Woonplaats: Holten (gemeente Holten-Rijssen)

Berichtdoor Campos » zo dec 11, 2005 12:59

nkroeze schreef:Jaja Campos, je moet gewoon regelen dat je er weer kan starten, rij ik je weer om de oren op die kp's :P

Moehaha :D

Gelukkig was ik dáár nog net wel sneller ;) (en dan hebben we het maar ff niet over die andere proeven :mrgreen: )


OT: Ook al start je zonder publiek, je kunt het wel vergeten om in de huidige tijd in Nederland nog in een dergelijk natuurgebied een KP van start te krijgen ben ik bang. Als je alleen al kijkt wat een dooie mus tegenwoordig aan ophef kan geven :mrgreen:

Anders had ik er ook nog wel wat geweten, Posbank, Loenermark, daar ligt genoeg leuks...
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor erikjan » zo dec 11, 2005 13:30

m'n schoonmoeder heeft 't een paar jaar geleden ook bont gemaakt bij de plaatselijke poelier: ze bestelde KORHOEDER..

bleek ze uiteindelijk PARELHOENDER te moeten hebben :wink:


Korhoenders zijn nogal beladen in Twente :D
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Jaccoooo » zo dec 11, 2005 13:40

Dit topic ging toch over de zuiderzeerally???
Heeft iemand een idee of die waardeloze proef van afgelopen jaar,die in Friesland bedoel ik,er in 2006 weer in zit,en de proef op Urk met dat vriendelijke publiek??
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor StevenK » zo dec 11, 2005 13:44

Jaccoooo schreef:Dit topic ging toch over de zuiderzeerally???
Heeft iemand een idee of die waardeloze proef van afgelopen jaar,die in Friesland bedoel ik,er in 2006 weer in zit,en de proef op Urk met dat vriendelijke publiek??

Waardeloze proef in Friesland ? Ik ken daar alleen de fantastische proef bij Bant :)

En Urk vond ik tot op heden fantastisch om te rijden, lekker glad...
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Jaccoooo » zo dec 11, 2005 13:54

StevenK schreef:
Jaccoooo schreef:Dit topic ging toch over de zuiderzeerally???
Heeft iemand een idee of die waardeloze proef van afgelopen jaar,die in Friesland bedoel ik,er in 2006 weer in zit,en de proef op Urk met dat vriendelijke publiek??

Waardeloze proef in Friesland ? Ik ken daar alleen de fantastische proef bij Bant :)

En Urk vond ik tot op heden fantastisch om te rijden, lekker glad...

op de publieks info leek het niks (lange rechte stukken)en wat Urk betreft glad is altijd goed.conclusie:ik schrijf me gewoon in,als de auto klaar is tenminste.
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor Jan » zo dec 11, 2005 16:05

Jaccoooo schreef:
StevenK schreef:
Jaccoooo schreef:Dit topic ging toch over de zuiderzeerally???
Heeft iemand een idee of die waardeloze proef van afgelopen jaar,die in Friesland bedoel ik,er in 2006 weer in zit,en de proef op Urk met dat vriendelijke publiek??

Waardeloze proef in Friesland ? Ik ken daar alleen de fantastische proef bij Bant :)

En Urk vond ik tot op heden fantastisch om te rijden, lekker glad...

op de publieks info leek het niks (lange rechte stukken)en wat Urk betreft glad is altijd goed.conclusie:ik schrijf me gewoon in,als de auto klaar is tenminste.


Lol :!: Urk is juist de proef waar rechte stukken in zitten, maar wel lekker glad, de proef bij Bant is naar mijn mening zeker wel mooi, vooral op de dijk bij de splitsing links of rechts af, bekijk onze compilatie maar eens van de ZZR05 op onze site( zie mijn profiel) , kun je even zien wat voor punt dat is.
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Pierre Brouwer » zo dec 11, 2005 16:06

StevenK schreef:
Jaccoooo schreef:Dit topic ging toch over de zuiderzeerally???
Heeft iemand een idee of die waardeloze proef van afgelopen jaar,die in Friesland bedoel ik,er in 2006 weer in zit,en de proef op Urk met dat vriendelijke publiek??

Waardeloze proef in Friesland ? Ik ken daar alleen de fantastische proef bij Bant(ega) :wink:

En Urk vond ik tot op heden fantastisch om te rijden, lekker glad...
Pierre Brouwer
 
Berichten: 210
Geregistreerd: wo okt 13, 2004 13:45
Woonplaats: Rogat-Meppel

Berichtdoor Jan » zo dec 11, 2005 16:07

Jaccoooo schreef:
StevenK schreef:
Jaccoooo schreef:Dit topic ging toch over de zuiderzeerally???
Heeft iemand een idee of die waardeloze proef van afgelopen jaar,die in Friesland bedoel ik,er in 2006 weer in zit,en de proef op Urk met dat vriendelijke publiek??

Waardeloze proef in Friesland ? Ik ken daar alleen de fantastische proef bij Bant :)

En Urk vond ik tot op heden fantastisch om te rijden, lekker glad...

op de publieks info leek het niks (lange rechte stukken)en wat Urk betreft glad is altijd goed.conclusie:ik schrijf me gewoon in,als de auto klaar is tenminste.


Lol :!: Urk is juist de proef waar rechte stukken in zitten, maar wel lekker glad, de proef bij Bant is naar mijn mening zeker wel mooi, vooral op de dijk bij de splitsing links of rechts af, bekijk onze compilatie maar eens van de ZZR05 op onze site( zie mijn profiel) , kun je even zien wat voor punt dat is.
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron