Colin McRae 5.0

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ChrisZW » vr dec 29, 2006 19:52

ja bij controls > steering > filters

daar alle fade op 0 zetten en die dingen onderaan op instant, dan heb je geen last meer van vertraging bij het sturen

alle vertraging die je dan nog hebt zit in je pc en/of stuur
Avatar gebruiker
ChrisZW
 
Berichten: 548
Geregistreerd: zo maart 19, 2006 11:47
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor tiemen » vr dec 29, 2006 22:28

Flesh schreef:
JD_Kruit schreef:Is het voertuigmodel in WRC4 nu eindelijk wél realistich? Ik herinner me van de vorige versies dat je midden in een bocht nog ongestraft hard op de rem kon trappen. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Ik gok op het moment op RB rally, ik hoop hem deze week te kunnen kopen.


Ik heb het net geprobeerd en het kan denk ik nog wel maar niet meer zoals in WRC3. Daar kon je hem vaak nog redden door hem dwars te gooien en zo nog redelijk door te rijden. Bij WRC4 moet je iets meer moeite doen om hem zo nog te kunnen beheersen maar vaak begint de wagen daarna te slingeren. Dus tijdverlies heb je nu wel degelijk wanneer je in de bocht remt. En dan heb ik het wel over haakse bochten niet over die flauwe bochtjes.

En ik denk wanneer je veel RB speelt dat je dat spel ook wel onder de knie krijgt. Ik heb het spel helaas maar 2 uurtjes kunnen spelen.


Probeer dan eens WRC Ev. (zeg maar versie 5) hier kun je zeker niet remmen in de bochten! Ik heb ook RBR voor de PS2, en deze is veeeeeeeeeeeel te moeilijk, en ik heb een stuur!
Misschien kan iemand me eens wat afstelmogelijkheden mailen? Graag! Wanneer ik zo de reacties van iedereen lees moet het een mega goed spel zijn, zou er verschil zijn tussen de PC versie en de PS2 versie?

Een andere vraag voor de echte RBR fans: op internet heb je ook filmpjes met zeer echte geluiden, zijn deze echt? Of zijn deze gemixed?
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... real+sound
tiemen
 
Berichten: 327
Geregistreerd: di sep 27, 2005 10:41
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor Christophe » za dec 30, 2006 12:32

WRC evolved .. Daar moet je gewoon manueel rijden, en remmen op de motor door terug te schakelen, als je gewoon de remmen dicht gooit dan begin je aan een serieuze slip en er valt zo goed als niets meer aan te doen, ongeveer zoals in het echt.. Daardoor vind ik het ook wel een leuk spel !
:wink:
Grtz Christophe 8)
Avatar gebruiker
Christophe
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma jul 22, 2002 12:13
Woonplaats: Lembeke [ België ]

Berichtdoor ChrisZW » za dec 30, 2006 12:35

tiemen die geluiden zijn nep (ge-edit dus)

er zijn wel mods voor bijv. de ford focus waarin je wel de echte geluiden in het spel krijgt, maar natuurlijk niet zo heel echt als in dat filmpje van je
Avatar gebruiker
ChrisZW
 
Berichten: 548
Geregistreerd: zo maart 19, 2006 11:47
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor mastersevius » za dec 30, 2006 12:36

Ik wacht op colin mcrae rally DIRT, die komt waarscheinlijk in zomer 2007 uit. Ik heb al wat screenshots gezien op de codemasters site, maar het is een serieuze verbetering op colin mcrae rally 5
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor topsport » wo jan 03, 2007 12:41

mastersevius schreef:
solberg the best schreef:Maar kan er nou iemand online bij dit spel behalve ik of niet ? :roll:


lijkt mij ook wel leuk om te weten wie er allemaal colin mcrae rally 5 online speelt. Wie heeft er een keer zin om te racen ik rijd altijd onder de naam Sevius NL.



@ mastersevius: we kunnen wel een keer een game opzetten :) Laat het maar horen.

@ maranello: is het nog gelukt met het openzetten van alle opties?
Avatar gebruiker
topsport
 
Berichten: 574
Geregistreerd: ma jun 26, 2006 15:44
Woonplaats: Corvera (Murcia)

Berichtdoor mastersevius » wo jan 03, 2007 13:53

topsport schreef:
mastersevius schreef:
solberg the best schreef:Maar kan er nou iemand online bij dit spel behalve ik of niet ? :roll:


lijkt mij ook wel leuk om te weten wie er allemaal colin mcrae rally 5 online speelt. Wie heeft er een keer zin om te racen ik rijd altijd onder de naam Sevius NL.



@ mastersevius: we kunnen wel een keer een game opzetten :) Laat het maar horen.

@ maranello: is het nog gelukt met het openzetten van alle opties?


in de vakantie deze week nog race ik eigelijk iedere avond duss. zeg jij maar een tijd. Echter ik kan niet zelf een sessie openen.

Ik heb ook nog wel een bestand staan op de computer waarmee je alle banen en alle auto's unlocked dus als iemand daar belang mij heeft mail me dan ff
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor erikjan » vr jan 15, 2010 8:23

topsport schreef:
Maranello schreef:
Hoe kan je alle opties (bijv. auto's) nu open zetten? Kan dat alleen door het hele spel uit te spelen of door ze te kopen via Codemasters?



Kijk hier maar eens ff

all acces option file

http://www.bhmotorsports.com/download/7621

Als je toch bezig bent doe dan ook deze officiele patch even downloaden en installeren.

http://www.bhmotorsports.com/download/7465


hulde !

sinds deze week heb ik CMR5 (5 jaar na introductie) geinstalleerd op m'n nieuwe PC (gelukkig zwaar genoeg, met QuadCore, 1GB video, 4GB memory e.d.) ; ik miste de cheatcodes zoals je voor bijvoorbeeld CMR2 had...

eindelijk genieten van de heerlijke 6-cilinders van VW, en de roffelende en hoestende Audi Sport Quattro :shock:
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor mastersevius » vr jan 15, 2010 9:57

Nou goed oefenen dan eh :wink:

er zijn nog genoeg spelers die online spelen :D
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor niekschippers » vr jan 15, 2010 16:31

mastersevius schreef:Nou goed oefenen dan eh :wink:

er zijn nog genoeg spelers die online spelen :D


en waarschijnlijk komt de CMR 05 cup ook weer snel online in januari :wink:
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
Avatar gebruiker
niekschippers
 
Berichten: 942
Geregistreerd: wo apr 11, 2007 13:30
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor frans-jaap moree » vr jan 15, 2010 16:59

niekschippers schreef:
mastersevius schreef:Nou goed oefenen dan eh :wink:

er zijn nog genoeg spelers die online spelen :D


en waarschijnlijk komt de CMR 05 cup ook weer snel online in januari :wink:


Laat het dan wel even weten he?! :wink: ik wil dit jaar ook mee doen in 05.
Avatar gebruiker
frans-jaap moree
 
Berichten: 726
Geregistreerd: zo jun 03, 2007 16:56
Woonplaats: Scherpenzeel

Berichtdoor niekschippers » vr jan 15, 2010 17:16

frans-jaap moree schreef:
niekschippers schreef:
mastersevius schreef:Nou goed oefenen dan eh :wink:

er zijn nog genoeg spelers die online spelen :D


en waarschijnlijk komt de CMR 05 cup ook weer snel online in januari :wink:


Laat het dan wel even weten he?! :wink: ik wil dit jaar ook mee doen in 05.


cker..moet het nog inbouwen in mijn site en regels en alles even bijwerken
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
Avatar gebruiker
niekschippers
 
Berichten: 942
Geregistreerd: wo apr 11, 2007 13:30
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor mastersevius » vr jan 15, 2010 17:51

Is het nu niet eens een idee om een online kampioenschap op te zetten. Ik vind dat persoonlijk veel leuker en uitdagender dan een offline kampioenschap. Zo zie je elkaar tenminste rijden.
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor jord keuten » vr jan 15, 2010 18:19

mastersevius schreef:Is het nu niet eens een idee om een online kampioenschap op te zetten. Ik vind dat persoonlijk veel leuker en uitdagender dan een offline kampioenschap. Zo zie je elkaar tenminste rijden.

Dan moet iedereen wel op dat ene moment kunnen en ik kan niet online rijden om de een of andere reden.
Avatar gebruiker
jord keuten
 
Berichten: 185
Geregistreerd: di sep 25, 2007 18:41
Woonplaats: Merselo

Berichtdoor erikjan » vr jan 15, 2010 19:00

jord keuten schreef:
mastersevius schreef:Is het nu niet eens een idee om een online kampioenschap op te zetten. Ik vind dat persoonlijk veel leuker en uitdagender dan een offline kampioenschap. Zo zie je elkaar tenminste rijden.

Dan moet iedereen wel op dat ene moment kunnen en ik kan niet online rijden om de een of andere reden.


online rijden zie ik ook niet zo zitten, ik zit op de meest onlogische tijden achter m'n PC thuis, da's o.a. afhankelijk van andere bezigheden...

(de laatste dagen plan ik bijvoorbeeld m'n avonden in rondom de RTL7 Dakar uitzendingen...)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

VorigeVolgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten