| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
brondel Geregistreerd op: 4-4-2007 Totaal berichten: 33 Woonplaats: Westervoort Leeftijd: 31 Naam: Jeroen van der Borg |
Geplaatst: Do Jan 15, 2009 18:30 Onderwerp: |
|
|
Ooit een keertje gedownload en nu maar eens op het internet gezet.
Het betreft een filmpje over het jaar 1997 in nederland.
[edit]
Het zijn 2 delen. Totaal 2 uur kijk plezier.
[edit:Holkers]Na 20 seconden komt een andere naam voorbij dan je eigen. Ik ga er dus vanuit dat de copyright die op de video zit niet bij jou ligt. Daarom heb ik de link weggehaald[/edit] _________________ http://www.rallypicsenvids.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
henk
Geregistreerd op: 24-6-2005 Totaal berichten: 1048 Woonplaats: veenendaal Leeftijd: 33 Naam: henk van de wardt |
Geplaatst: Do Jan 15, 2009 19:28 Onderwerp: |
|
|
| Wat gaaf zeg! |
|
| Naar boven |
|
 |
V.D.G Rally team Geregistreerd op: 6-5-2003 Totaal berichten: 844 Woonplaats: veldhoven Leeftijd: 45 Naam: Peter v.d. Gevel |
Geplaatst: Do Jan 15, 2009 21:59 Onderwerp: ax |
|
|
| kijk daar hebben we nog een echte auto in beeld op het einde. sprint in reusel. |
|
| Naar boven |
|
 |
Manfred_D Geregistreerd op: 20-1-2008 Totaal berichten: 188 Leeftijd: 36 Naam: Manfred Drenthen |
Geplaatst: Zo Jan 18, 2009 11:00 Onderwerp: |
|
|
Kwam dit filmpje tegen ik vind dit zo gaaf! Ik heb dit zelf ook jaren gedaan en als het dan regende was het net zo.n ijsplaat alleen hadden wij geen spikes op onze bandjes
http://www.youtube.com/watch?v=wF7D4QnWvkc |
|
| Naar boven |
|
 |
jordysport Geregistreerd op: 20-7-2008 Totaal berichten: 368 Woonplaats: scherpenzeel Leeftijd: 15 Naam: jordy schreuders |
|
| Naar boven |
|
 |
A.H.S
Geregistreerd op: 14-2-2007 Totaal berichten: 552 Woonplaats: Ommen Naam: André Slotman |
Geplaatst: Zo Jan 18, 2009 12:04 Onderwerp: |
|
|
| Manfred_D schreef: | Kwam dit filmpje tegen ik vind dit zo gaaf! Ik heb dit zelf ook jaren gedaan en als het dan regende was het net zo.n ijsplaat alleen hadden wij geen spikes op onze bandjes
Deden vroeger bij ons ook maar dan met een calibra 4x4 en BMW op een ondergelopen weiland ,maar toen had het wel wat langer/harder gevroren  |
|
| Naar boven |
|
 |
Jaccoooo
Geregistreerd op: 11-11-2005 Totaal berichten: 525 Woonplaats: Nijluusn Leeftijd: 37 Naam: Johan Bruggeman |
Geplaatst: Zo Jan 18, 2009 13:39 Onderwerp: |
|
|
| A.H.S schreef: | | Manfred_D schreef: | Kwam dit filmpje tegen ik vind dit zo gaaf! Ik heb dit zelf ook jaren gedaan en als het dan regende was het net zo.n ijsplaat alleen hadden wij geen spikes op onze bandjes
Deden vroeger bij ons ook maar dan met een calibra 4x4 en BMW op een ondergelopen weiland ,maar toen had het wel wat langer/harder gevroren  |
ze hebben hier afgelopen dinsdag de plaatselijke ijsbaan ook ff vakkundig gesloopt met een Ascona op spikes  |
|
| Naar boven |
|
 |
aj seppenwoolde Geregistreerd op: 27-2-2008 Totaal berichten: 197 Woonplaats: rijssen Leeftijd: 35 Naam: aj seppenwoolde |
|
| Naar boven |
|
 |
IG-GOLF16V Geregistreerd op: 25-11-2005 Totaal berichten: 20 Woonplaats: Kranenburg Leeftijd: 42 Naam: Michael Loock |
|
| Naar boven |
|
 |
Holkers
Geregistreerd op: 24-3-2003 Totaal berichten: 4878 Woonplaats: Voorschoten Leeftijd: 29 Naam: Maarten Holkers |
Geplaatst: Zo Jan 18, 2009 17:41 Onderwerp: Re: M3 Snijers Manx |
|
|
| IG-GOLF16V schreef: | | zeker al hier geweest ?!? |
Maakt niet uit, zijn schitterende beelden! (en geluid) _________________ If the world didn't suck, we would all fall off! |
|
| Naar boven |
|
 |
Mark Verhoeven Geregistreerd op: 4-6-2002 Totaal berichten: 4032 Woonplaats: Nieuw-Bergen Naam: Mark Verhoeven |
Geplaatst: Zo Jan 18, 2009 18:28 Onderwerp: Re: M3 Snijers Manx |
|
|
| Holkers schreef: | | IG-GOLF16V schreef: | | zeker al hier geweest ?!? |
Maakt niet uit, zijn schitterende beelden! (en geluid) |
Absoluut!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Cinq-Power
Geregistreerd op: 28-10-2007 Totaal berichten: 724 Woonplaats: Elst Leeftijd: 26 Naam: Albert van Mourik |
Geplaatst: Zo Jan 18, 2009 18:43 Onderwerp: |
|
|
Ben ik het mee eens, ff kort vraagje:
Als hij die auto (als die nog leeft) weer zou gaan rijden voor die wedstrijd daar, zou die hoog eindigen? |
|
| Naar boven |
|
 |
Eric Jan Geregistreerd op: 18-3-2007 Totaal berichten: 42 Woonplaats: Velp Leeftijd: 21 Naam: Eric Jan Niemann |
Geplaatst: Zo Jan 18, 2009 18:52 Onderwerp: |
|
|
Of deze rijder nog mee kan komen?
Ja zeker wel.
Heb je hem niet zien gaan in Hellendoorn met z'n Porsche afgelopen jaar!
Schitterende auto,geluid en proeven daar!!
Groet,
Eric Jan Niemann |
|
| Naar boven |
|
 |
henk
Geregistreerd op: 24-6-2005 Totaal berichten: 1048 Woonplaats: veenendaal Leeftijd: 33 Naam: henk van de wardt |
Geplaatst: Zo Jan 18, 2009 19:05 Onderwerp: |
|
|
| Eric Jan schreef: | Of deze rijder nog mee kan komen?
Ja zeker wel.
Heb je hem niet zien gaan in Hellendoorn met z'n Porsche afgelopen jaar!
Schitterende auto,geluid en proeven daar!!
Groet,
Eric Jan Niemann |
de rijder wel, maar zijn vraag is of de auto het niveau van nu nog kan volhouden  |
|
| Naar boven |
|
 |
Mark Verhoeven Geregistreerd op: 4-6-2002 Totaal berichten: 4032 Woonplaats: Nieuw-Bergen Naam: Mark Verhoeven |
Geplaatst: Zo Jan 18, 2009 23:43 Onderwerp: |
|
|
| "die rijder" is zeker nog goed, maar volgens mij was die bewuste Manx wel een van zijn beste wedstrijden! En nee, met die auto maak je geen kans meer in een huidig veld... |
|
| Naar boven |
|
 |
|