| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jan
Geregistreerd op: 15-3-2003 Totaal berichten: 2090 Woonplaats: Vriezenveen Leeftijd: 21 Naam: Jan Borger |
Geplaatst: Wo Apr 20, 2005 20:48 Onderwerp: |
|
|
Ik denk zo rond volgende week dat ik een compilatie van de Golden Tulip Rally 2004 online zet op de site, kreeg nog wat beeldmateriaal van Bartje , zeker even kijken is best de moeite waard  |
|
| Naar boven |
|
 |
Hermen
Geregistreerd op: 19-4-2005 Totaal berichten: 21 Woonplaats: Lichtenvoorde Leeftijd: 22 Naam: Hermen Kobus |
Geplaatst: Do Apr 21, 2005 22:05 Onderwerp: |
|
|
Filmpjes filmpjes... maar waar blijven de filmpjes van IMRA?? |
|
| Naar boven |
|
 |
Wolter Geregistreerd op: 7-8-2004 Totaal berichten: 1564 Woonplaats: Markelo/Enschede Leeftijd: 22 Naam: Wolter Luijten |
Geplaatst: Vr Apr 22, 2005 13:00 Onderwerp: |
|
|
| Hermen schreef: | Filmpjes filmpjes... maar waar blijven de filmpjes van IMRA?? |
Ook vreemd dat van de ZZR op de site van ImRa de navigator van Wevers nog steeds Michiel Poel is  _________________ Te koop: Peltor helm, type G78 |
|
| Naar boven |
|
 |
gertveurink Geregistreerd op: 4-4-2005 Totaal berichten: 578 Woonplaats: Ommen Leeftijd: 26 Naam: Gert Veurink |
Geplaatst: Vr Apr 22, 2005 13:22 Onderwerp: |
|
|
ja dat heb ik ook gezien en dat terwijl het toch duidelijk is dat Erik niet meer met Michiel Poel rijdt maar met Filip Godee. dus een kleine misrekening van zzr
met vriendelijke groet,
Gert veurink |
|
| Naar boven |
|
 |
yrreF Geregistreerd op: 11-5-2004 Totaal berichten: 253 Woonplaats: Krimpen aan den ijssel Leeftijd: 30 Naam: Ferry Bezemer |
Geplaatst: Ma Apr 25, 2005 3:17 Onderwerp: Almere rally video's |
|
|
Hoi,
Het heeft even geduurt,
Maar de filmpjes van de rally van Almere staan nu online.
Dus voor de liefhebbers, neem weer een kijkje op mijn site.
Hoop dat jullie ze weer leuk vinden ???
Naar Hulst ben ik niet geweest, ...
Dus geen videobeelden daarvan.
Het volgende evenement word het RAM festival.
Veel kijk plezier weer, .........En laat weer iets achter in mijn gastenboek
( als je dat wilt natuurlijk, ...........Hihi )
Greetings ferry,
Laatst aangepast door yrreF op Ma Apr 25, 2005 3:18, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
nkroeze Geregistreerd op: 19-1-2002 Totaal berichten: 2049 Leeftijd: 27 Naam: Niels Kroeze |
|
| Naar boven |
|
 |
jeroenski Geregistreerd op: 8-4-2002 Totaal berichten: 220 Woonplaats: wassenaar Leeftijd: 37 Naam: Jeroen van der Zalm |
Geplaatst: Wo Mei 04, 2005 12:16 Onderwerp: |
|
|
erg gaaf niels, ik had gelijk weer kippevel.
gr jeroenski
geen nacht van weesp trouwens.? |
|
| Naar boven |
|
 |
nkroeze Geregistreerd op: 19-1-2002 Totaal berichten: 2049 Leeftijd: 27 Naam: Niels Kroeze |
Geplaatst: Wo Mei 04, 2005 16:26 Onderwerp: |
|
|
Nee Jeroen, na 1maal de klasse te winnen (gelijk bij de eerste start) is het wel leuk geweest he, beter kan het nl. niet worden
Nee gein, het zit er tijdtechnisch gewoon weer niet in dit jaar, enorm balen... |
|
| Naar boven |
|
 |
RallyeRichard
Geregistreerd op: 26-1-2002 Totaal berichten: 532 Woonplaats: Kromménië Leeftijd: 42 Naam: Richard ter Steeg |
|
| Naar boven |
|
 |
mafiabaas101 Geregistreerd op: 10-10-2004 Totaal berichten: 759 Woonplaats: Barneveld Leeftijd: 18 Naam: Jeroen van Zwetselaar |
Geplaatst: Ma Mei 23, 2005 7:15 Onderwerp: |
|
|
ziet er goed uit! |
|
| Naar boven |
|
 |
mantaboy
Woonplaats: Rucphen/AW Leeftijd: 34 Naam: Jean-Pierre van den Bergh |
Geplaatst: Ma Mei 23, 2005 8:34 Onderwerp: |
|
|
Wat? Het filmpje of iets anders?  |
|
| Naar boven |
|
 |
yrreF Geregistreerd op: 11-5-2004 Totaal berichten: 253 Woonplaats: Krimpen aan den ijssel Leeftijd: 30 Naam: Ferry Bezemer |
Geplaatst: Za Mei 28, 2005 10:51 Onderwerp: RAM festival filmpjes |
|
|
Hoi,
Nou de Videoclips van het RAM festival staan (eindelijk) online.
Dus weer voor de liefhebbers onder ons.
Neem weer eens een kijkje op mijn site.
Nou hoop dat jullie ze alweer leuk vinden.
Greetings ferry, |
|
| Naar boven |
|
 |
larsjuhhh
Geregistreerd op: 11-3-2004 Totaal berichten: 207 Woonplaats: Roosendaal Leeftijd: 21 Naam: Lars van gastel |
Geplaatst: Wo Jun 29, 2005 20:08 Onderwerp: |
|
|
wie vorige week of de week daarvoor rally report hebbe gezien heeft dan ook het stukje over het EK wedstrijd van Polen gezien.
daar viel toen de startnummer 1 uit!!!
via deze link kan je zien hoe dat gebeurde!
http://www.big-boys.com/articles/rallycut.html
en hoe is het eigenlijk dan mee de navigator afgelopen? is hij ongedeerd gebeleven of ter opservatie naar het ziekenhuis gebracht. _________________ ---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Roosendaal |
|
| Naar boven |
|
 |
digilife Geregistreerd op: 29-7-2004 Totaal berichten: 113 Woonplaats: Deventer Leeftijd: 33 Naam: Peter Lammers |
Geplaatst: Wo Jun 29, 2005 21:16 Onderwerp: |
|
|
Over filmpjes gesproken. Op www.rallyonboard.nl staat onder de Reconsales Rallysprint een streaming filmpje van 18 minuten over het team van Wolbertie Ruiter. Van de verkenning tot de rally zelf. M.i. erg leuk gedaan en geeft een goed beeld van een rallydag. _________________ Concert, theaterfotografie en bedrijfsfotografie: www.OnStagePhotos.eu
Huwelijksreportages & fototips voor 'de grote dag': www.YourWeddingPhotos.eu |
|
| Naar boven |
|
 |
David Westenbrink Geregistreerd op: 29-8-2002 Totaal berichten: 809 Woonplaats: Meppel Leeftijd: 27 Naam: David Westenbrink |
|
| Naar boven |
|
 |
|