Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pedduhwick schreef:er zijn zojuist op de morsweg borden geplaatst door de gemeente (ik kan dit allemaal zien vanuit mijn kantoortje:) ) met een parkeerverbod aan bijde kanten!
Jan schreef:pedduhwick schreef:er zijn zojuist op de morsweg borden geplaatst door de gemeente (ik kan dit allemaal zien vanuit mijn kantoortje:) ) met een parkeerverbod aan bijde kanten!
Vreselijk!
mantaboy schreef:Even een vraag voor de kenners:
Een aantal jaren geleden reed er een gehandicapte fin als voorrijder in een Mercedes, was dit toevallig Jani Peltopura?
De reden van m'n vraag is dat deze tijdens de afgelopen scuderia op de Nurburgring zeer hoog gescoord heeft in een RS6. Ook reed hij met de RS6 alsof het een achterwielaandrijver was, dat met handbediening!!![]()
![]()
Jan schreef:pedduhwick schreef:er zijn zojuist op de morsweg borden geplaatst door de gemeente (ik kan dit allemaal zien vanuit mijn kantoortje:) ) met een parkeerverbod aan bijde kanten!
Vreselijk!
pedduhwick schreef:er zijn zojuist op de morsweg borden geplaatst door de gemeente (ik kan dit allemaal zien vanuit mijn kantoortje:) ) met een parkeerverbod aan bijde kanten!
Een aantal jaren geleden reed er een gehandicapte fin als voorrijder in een Mercedes, was dit toevallig Jani Peltopura?
Toivonen schreef:pedduhwick schreef:er zijn zojuist op de morsweg borden geplaatst door de gemeente (ik kan dit allemaal zien vanuit mijn kantoortje:) ) met een parkeerverbod aan bijde kanten!
Dit is toch niet ter hoogte van het prachtige stukje onverhard bij Zuna waar iedereen normaal altijd links en rechts vd N347 op het gras geparkeerd staat? hopelijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten