Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » ma aug 27, 2007 19:14

ben je al zo oud?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mastersevius » ma aug 27, 2007 19:25

tommeke_B schreef:
mastersevius schreef:Ik keek net even in het regelement en zag dat er weer lekker veel onverhard in de proeven zit. Altijd mooi natuurlijk :D

Worden de onverhard-stukken getoond op de stafkaarten bij het programma ?

Koop een informatie paketje en vraag vervolgens gewoon ff een navigator ( voor de start van het evenement ) of die jouw ff wat onverharde stukken wil aanwijzen. De meeste willen dat altijd wel doen.
mastersevius

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma aug 27, 2007 19:28

Holkers schreef:ben je al zo oud?

Wat zeg je?
Laatst bijgewerkt door Ton Van Spanje op ma aug 27, 2007 19:31, in totaal 1 keer bewerkt.
Ton Van Spanje

Berichtdoor Achtrs » ma aug 27, 2007 19:30

HJD schreef:En inmiddels zijn het er 59. De Impreza WRC van van Iersel is er onder andere bij gekomen. Ik denk dat we wel richting de 15 WRC's gaan :lol:

En dat Kleinjan zijn Skoda nog voor elkaar krijgt, of een vervangende skoda kan regelen. En Poulsen is uit de lijst gehaald, kan zijn dat Kleinjan daarmee gaat rijden....
Afbeelding
Achtrs

Re: Nog een week!

Berichtdoor Sanderboy » ma aug 27, 2007 19:39

robhegeman schreef:Nog een week te gaan, totdat de inschrijvingsdatum verloopt! Ik hoop dat er nog een stuk of 40 deelnemers bij komen!!! :D

de meeste komen toch op het laaste moment 8)
Sanderboy

Berichtdoor tommeke_B » ma aug 27, 2007 19:43

Haha, int super klein typen. :P
tommeke_B

Berichtdoor HJD » ma aug 27, 2007 20:05

Achtrs schreef:
HJD schreef:En inmiddels zijn het er 59. De Impreza WRC van van Iersel is er onder andere bij gekomen. Ik denk dat we wel richting de 15 WRC's gaan :lol:

En dat Kleinjan zijn Skoda nog voor elkaar krijgt, of een vervangende skoda kan regelen. En Poulsen is uit de lijst gehaald, kan zijn dat Kleinjan daarmee gaat rijden....

Dat is te hopen van wel. En onze verrassingsrijder moet er nog bijkomen :P :lol:
HJD

Berichtdoor tommeke_B » ma aug 27, 2007 20:10

Vanaf welke leeftijd moet je een toegangskaart kopen ? 12 of 16 ? Hoeveel kost een toegangskaart voor service ? Blijkbaar is er voor de kp's geen toegangskaart nodig...
tommeke_B

Berichtdoor Achtrs » ma aug 27, 2007 20:18

tommeke_B schreef:Vanaf welke leeftijd moet je een toegangskaart kopen ? 12 of 16 ? Hoeveel kost een toegangskaart voor service ? Blijkbaar is er voor de kp's geen toegangskaart nodig...

Service is iets van 5 euro dacht ik, teminste dat was het de vorige jaren. In het info pakket zat toen ook 1 toegangskaart voor de service. Vorig jaar moest je voor de proef bij Luttenberg ook betalen dacht ik, hoeveel dat toen was weet ik zo niet....
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor The Skoda Club » ma aug 27, 2007 20:19

De teller staat nu op 10 WRC's.

Ik heb zelf nog 3 op verlanglijstje en als die erbij komen is dat al 13.

De komende weken zullen spannend worden wie er zich nog aanmelden en met welke auto.

Info pakket is meestal rond 10 euro inclusief 1 toegangskaart voor het service terrein.

Ondanks geen officieel kampioenschap rally komen voorlopig wel alle toppers.

Die is echt top klasse van de rijders. Ze kunnen ook denken van laat maar zitten geen punten en zo hou ik auto heel.

Ook vraag ik mij af of er nog 1 minuut stilte komt ter nagedachtenis van de vorig jaar verongelukte navigator.
The Skoda Club

Berichtdoor Patmeister » ma aug 27, 2007 23:57

Ton Van Spanje schreef:

Wat zeg je?

Ben je al zo oud ? :lol:
Patmeister

Berichtdoor leor888 » di aug 28, 2007 0:18

The Skoda Club schreef:De teller staat nu op 10 WRC's.

De komende weken zullen spannend worden wie er zich nog aanmelden en met welke auto.

Info pakket is meestal rond 10 euro inclusief 1 toegangskaart voor het service terrein.

Die is echt top klasse van de rijders. Ze kunnen ook denken van laat maar zitten geen punten en zo hou ik auto heel.

Ook vraag ik mij af of er nog 1 minuut stilte komt ter nagedachtenis van de vorig jaar verongelukte navigator.

De vraag blijft natuurlijk of je die minuut wel wilt hebben.

Ik denk zelf dat als je die minuut echt wilt dat je dan beter niet deze rally kunt houden.

Wat is dan een minuut waard terwijl je direct daarna dezelfde risico's gaat nemen.

Klinkt hetzelfde als elke ochtend al de honderden verkeersdoden te herinneren en vervolgens vol gas richting de dagelijkse files rijdt. (In Nederland dan)

En als je zelf al begint over wel of niet een herdenkingsminuut en dan nog niet eens de naam lijkt te weten van Nancy (je noemt haar 'de verongelukte navigator') denk ik dat je volgens mij een verkeerde discussie uitlokt.

Maar misschien neem ik het wel weer te zwaar op.

Ik vind zelf dat een minuut stilte in onze sport geen juist symbool is.
Ook al besef ik wel dat alleen "shit happens" misschien teveel struisvogel zal zijn.
leor888

Berichtdoor joostkusters » di aug 28, 2007 0:22

komt zo wie zo nog 1 wrc bij,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nee niet ikzelf
joostkusters

Berichtdoor HJD » di aug 28, 2007 0:27

joostkusters schreef:komt zo wie zo nog 1 wrc bij,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nee niet ikzelf

Wel een auto van MSP dan? :roll:
HJD

Berichtdoor TWENGELTJE » di aug 28, 2007 6:00

The Skoda Club schreef:De teller staat nu op 10 WRC's.

Ik denk dat men er voor kiest om het startnummer die ze vorig jaar hadden niet zullen uitrijken net als toen altijd met het nummer van Huub Oude Wesselink
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden