Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
tommeke_B schreef:mastersevius schreef:Ik keek net even in het regelement en zag dat er weer lekker veel onverhard in de proeven zit. Altijd mooi natuurlijk
Worden de onverhard-stukken getoond op de stafkaarten bij het programma ?
Holkers schreef:ben je al zo oud?
HJD schreef:En inmiddels zijn het er 59. De Impreza WRC van van Iersel is er onder andere bij gekomen. Ik denk dat we wel richting de 15 WRC's gaan
robhegeman schreef:Nog een week te gaan, totdat de inschrijvingsdatum verloopt! Ik hoop dat er nog een stuk of 40 deelnemers bij komen!!!
Achtrs schreef:HJD schreef:En inmiddels zijn het er 59. De Impreza WRC van van Iersel is er onder andere bij gekomen. Ik denk dat we wel richting de 15 WRC's gaan
En dat Kleinjan zijn Skoda nog voor elkaar krijgt, of een vervangende skoda kan regelen. En Poulsen is uit de lijst gehaald, kan zijn dat Kleinjan daarmee gaat rijden....
tommeke_B schreef:Vanaf welke leeftijd moet je een toegangskaart kopen ? 12 of 16 ? Hoeveel kost een toegangskaart voor service ? Blijkbaar is er voor de kp's geen toegangskaart nodig...
The Skoda Club schreef:De teller staat nu op 10 WRC's.
Ik heb zelf nog 3 op verlanglijstje en als die erbij komen is dat al 13.
De komende weken zullen spannend worden wie er zich nog aanmelden en met welke auto.
Info pakket is meestal rond 10 euro inclusief 1 toegangskaart voor het service terrein.
Ondanks geen officieel kampioenschap rally komen voorlopig wel alle toppers.
Die is echt top klasse van de rijders. Ze kunnen ook denken van laat maar zitten geen punten en zo hou ik auto heel.
Ook vraag ik mij af of er nog 1 minuut stilte komt ter nagedachtenis van de vorig jaar verongelukte navigator.
joostkusters schreef:komt zo wie zo nog 1 wrc bij,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nee niet ikzelf
The Skoda Club schreef:De teller staat nu op 10 WRC's.
Ik heb zelf nog 3 op verlanglijstje en als die erbij komen is dat al 13.
De komende weken zullen spannend worden wie er zich nog aanmelden en met welke auto.
Info pakket is meestal rond 10 euro inclusief 1 toegangskaart voor het service terrein.
Ondanks geen officieel kampioenschap rally komen voorlopig wel alle toppers.
Die is echt top klasse van de rijders. Ze kunnen ook denken van laat maar zitten geen punten en zo hou ik auto heel.
Ook vraag ik mij af of er nog 1 minuut stilte komt ter nagedachtenis van de vorig jaar verongelukte navigator.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast