(zie het nieuwsbericht over Patrick Snijers)
nu inderdaad Mareltje er nog bij, en oude tijden herleven
(ik denk even terug aan de Porsche jaren van Jan Bak en Renger Guliker)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Iedereen veel rallyplezier gewenst op 14 en 15 september in Nijverdal en omstreken.
erikjan schreef:ik heb al een ATV-dagje voor de vrijdag van 'Hellendoorn' gepland![]()
prettig voor een goede voorbereiding
Mark Verhoeven schreef:pipo schreef:HJD schreef:pipo schreef:Ondertussen is nr ... Eldik ook van de partij ...
En ook David Mann. Wordt al een supermooie lijst zo
En dan is er nog een zeer grote verassing nog op komst en staat die nog niet op de site ...
Klopt Geert, ik heb NOG niet ingeschreven!![]()
![]()
![]()
pipo schreef:Mark Verhoeven schreef:pipo schreef:HJD schreef:pipo schreef:Ondertussen is nr ... Eldik ook van de partij ...
En dan is er nog een zeer grote verassing nog op komst en staat die nog niet op de site ...
![]()
![]()
Marck zou leuk zijn dat je rijd ..
Maar de verrassing is van andere aard ..
TWENGELTJE schreef:pipo schreef:Mark Verhoeven schreef:pipo schreef:HJD schreef:pipo schreef:Ondertussen is nr ... Eldik ook van de partij ...
![]()
![]()
Marck zou leuk zijn dat je rijd ..
Maar de verrassing is van andere aard ..
Geert gaat navigeren in een...........trabant!!![]()
![]()
Christophe schreef:pipo schreef:HJD schreef:pipo schreef:Ondertussen is nr ... Eldik ook van de partij ...
Heb zo het voorgevoel dat dat wel eens iemand zou kunnen zijn die dit jaar nog niet veel tijd heeft gehad om ergens te starten..
Mitsufan schreef:Christophe schreef:pipo schreef:HJD schreef:pipo schreef:Ondertussen is nr ... Eldik ook van de partij ...
Heb zo het voorgevoel dat dat wel eens iemand zou kunnen zijn die dit jaar nog niet veel tijd heeft gehad om ergens te starten..
Dat gevoel heb ik ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten