Achtrs schreef:erikjan schreef:staat toch komisch, hoe 2 teamgenoten elkaar in de weg rijden
(S12 en Fabia)
Vreemde actie voor iemand die voor het plezier rijd, en toch kan weten dat hij Kleinjan niet bijhoud......
John_V schreef:Achtrs schreef:erikjan schreef:staat toch komisch, hoe 2 teamgenoten elkaar in de weg rijden
(S12 en Fabia)
Vreemde actie voor iemand die voor het plezier rijd, en toch kan weten dat hij Kleinjan niet bijhoud......
Kuipers had Kleinjan moeten laten passeren
Ton Van Spanje schreef:John_V schreef:Achtrs schreef:erikjan schreef:staat toch komisch, hoe 2 teamgenoten elkaar in de weg rijden
(S12 en Fabia)
'k Mag me sterk vergissen, maar volgens mij staat Kuipers daar aan de kant te wachten. Foto's is natuurlijk een statisch iets, maar volgens mij zit er op dat moment helemaal geen beweging in de Soeb.
John_V schreef:Ton Van Spanje schreef:John_V schreef:Achtrs schreef:erikjan schreef:staat toch komisch, hoe 2 teamgenoten elkaar in de weg rijden
(S12 en Fabia)
'k Mag me sterk vergissen, maar volgens mij staat Kuipers daar aan de kant te wachten. Foto's is natuurlijk een statisch iets, maar volgens mij zit er op dat moment helemaal geen beweging in de Soeb.
Ton, ik stond er boven op en echt het is zo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten