O.F.R schreef:Wegens waarschijnlijke overstap naar Slowly Sideways staat onze Citroen AX GTI te koop op de advertentiesectie.
Geert, waar ga je in rijden??
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Volgens frank verhoeven is die er al( ik heb net een rallyreport van een paarweken geleden gekeken,ivm vakantie)hij zij dat wellicht de Xsara van Stohl naar nedeland ging komen, Ik geloof er niets van hoor!!JosWRX schreef:O.F.R schreef:uitverkoop bij Citroen??
In dat geval zou er ongetwijfeld een run ontstaan op een bepaald type Xsara...
Ja natuurlijk!! hoe meer WRC's hoe beter,(als of het er nog niet genoeg zijn )JosWRX schreef:Bartrallyfan schreef:hij zij dat wellicht de Xsara van Stohl naar nedeland ging komen, Ik geloof er niets van hoor!!
Desalnietteplus zouden we hier natuurlijk wel blij zijn met wat extra (nou ja..) Frans WRC-geweld..
mastersevius schreef:http://www.rallycarsforsale.net/index.php?ct=fsrc&md=details&id=23766
Het is dan toch wel geen Nederlandse rally auto, maar ik vond het een beetje onzinnig om hier een nieuw topic voor te openen. Ik was benieuwd of iemand weet of er nog meer van dit soort auto's rondrijden in de Wereld. Ik vind hem er namelijk wel super gaaf uitzien. Zijn er meer mensen die er zo over denken? Ook vroeg ik me af of dit een fabrieksauto is, of dat het gewoon door een 'Nissanrallyfan' is opgebouwd.
M.v.g Rémon

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten