Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ton Van Spanje » za jul 07, 2007 17:26

robhegeman schreef:Gelukkig ze rijden weer. Is er al meer bekend over Weijs Jr en of hij een fotograaf geraakt heeft?

Rob

Er zal ongetwijfeld wel een officiele mededeling over verschijnen. Houd het nieuws op de website van de rally bij, zou ik zo zeggen. Of http://www.suc6fm.nl/livestream.htm
Ton Van Spanje

Berichtdoor KitCar » za jul 07, 2007 18:43

de+winkel+er+af+op+kp+9+tussen+vlieg+en+stop+finish+(rijd+wel+weer)+en+van+iersel+er+af+op+kp+9+tussen+post+3+en+4
Laatst bijgewerkt door KitCar op za jul 07, 2007 19:52, in totaal 4 keer bewerkt.
KitCar

Berichtdoor mastersevius » za jul 07, 2007 18:51

KitCar schreef:de+winkel+er+af+op+kp+9+tussen+vlieg+en+stop+finish+en+van+iersel+er+af+op+kp+9+tussen+post+3+en+4

op kp 10 komt die gewoon weer snel door
duss het zal mee gevallen zijn
mastersevius

Berichtdoor peter k » za jul 07, 2007 19:11

KitCar schreef:de+winkel+er+af+op+kp+9+tussen+vlieg+en+stop+finish+(rijd+wel+weer)+en+van+iersel+er+af+op+kp+9+tussen+post+3+en+4

Heeft je toetsenbord kuren?

Gelukkig rijdt de Winkel nog wel (best wel goed ook) :D
Afbeelding
peter k

Berichtdoor John » za jul 07, 2007 19:53

Geen fotograaf
John

Berichtdoor peter k » za jul 07, 2007 20:35

John schreef:Geen fotograaf

Gelukkig maar.

Weet je ook wat er wel is gebeurd?
Afbeelding
peter k

Berichtdoor Bas rally » za jul 07, 2007 20:44

peter k schreef:
KitCar schreef:de+winkel+er+af+op+kp+9+tussen+vlieg+en+stop+finish+(rijd+wel+weer)+en+van+iersel+er+af+op+kp+9+tussen+post+3+en+4

Heeft je toetsenbord kuren?

Gelukkig rijdt de Winkel nog wel (best wel goed ook) :D

ik heb de winkel me uit de sloot helpen halen was maar goed ook want daar was bijna niemand anders was ie eruit geweest (was precies op de flying finish) en daarna mark verhoeven ondersteunt stond ook stil op ostaayen met een kapotte zekering en martin van iersel ook deraf op ostaayen vanmiddag van de marel er hard af gegaan turnbul hard op de stoep wiel verloren en vloog gewoon door de lucht op etten-leur david mann deruit op de hel zo hier weer terug op kp ostaayen waar ik ook op de hel kan zien groeten
Bas rally

Berichtdoor antoine » za jul 07, 2007 20:54

ff rustig adem halen..... :D
antoine

Berichtdoor John » za jul 07, 2007 21:16

antoine schreef:ff rustig adem halen..... :D

Zo he, er gebeurt heel wat :wink:
John

Berichtdoor sir_tap » za jul 07, 2007 21:17

robhegeman schreef:Gelukkig ze rijden weer. Is er al meer bekend over Weijs Jr en of hij een fotograaf geraakt heeft?

Hij is een dijk opgegaan waarbij ze los kwamen van de grond en met dat ze los komen zien ze een fotograaf staan precies op de ideale lijn. en in de lucht kon hij niet sturen of remmen maar toen hij neer kwam probeerde hij nog uit te wijken maar hij moest tegensturen om niet aan de ene kant van de dijk af te gaan en de auto brak uit en toen ging hij er aan de andere kant vanaf waarbij hij ook de fotograaf heeft geraakt. :?

maarja die fotograaf had daar nooit mogen staan (was ook al 3 keer daar weggestuurd heb ik horen zeggen).
de fotograaf is afgevoerd naar het ziekenhuis maar is zover als ik weet niet heel zwaar gewond. en de evo heeft een beetje schade is 3 meter naar beneden geschoten :? :(
sir_tap

Berichtdoor John » za jul 07, 2007 21:23

sir_tap schreef:

Hij is een dijk opgegaan waarbij ze los kwamen van de grond en met dat ze los komen zien ze een fotograaf staan precies op de ideale lijn. en in de lucht kon hij niet sturen of remmen maar toen hij neer kwam probeerde hij nog uit te wijken maar hij moest tegensturen om niet aan de ene kant van de dijk af te gaan en de auto brak uit en toen ging hij er aan de andere kant vanaf waarbij hij ook de fotograaf heeft geraakt. :?

maarja die fotograaf had daar nooit mogen staan (was ook al 3 keer daar weggestuurd heb ik horen zeggen).
de fotograaf is afgevoerd naar het ziekenhuis maar is zover als ik weet niet heel zwaar gewond. en de evo heeft een beetje schade is 3 meter naar beneden geschoten :? :(

Geen "officiele" fotograaf
John

Berichtdoor sir_tap » za jul 07, 2007 21:25

John schreef:
sir_tap schreef:

Geen "officiele" fotograaf

weet ik niet hij had iniedergeval wel een professionele camera
sir_tap

Berichtdoor John » za jul 07, 2007 21:29

Lijkt me beter geen verhalen de wereld in te helpen tot de organisatie een standpunt ingenomen heef
John

Berichtdoor sir_tap » za jul 07, 2007 21:31

John schreef:Lijkt me beter geen verhalen de wereld in te helpen tot de organisatie een standpunt ingenomen heef

zo is het iniedergeval gebeurd heeft hans mij zelf verteld
sir_tap

Berichtdoor John » za jul 07, 2007 21:33

Van Eldik neemt nu afstand van Kleinjan. Spanning lijkt er een beetje uit.
John

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden