Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arfman schreef:Nouja, de organisatie heeft zichzelf in de vingers gesneden hiermee. We waren anders met z'n drieën gekomen, maar als ons dat €69 kost, dan hoeft het niet meer. Dus in plaats van nu een tientje aan ons te verdienen, verdient men niks. Kan me goed voorstellen dat dat voor meer mensen geldt.
Overigens vraag ik me ook af hoe ze die kaartcontroles doen. Lijkt me nogal ondoenlijk om langs elke proef overal mensen te hebben staan die kaartjes controleren
Arfman schreef:Nouja, de organisatie heeft zichzelf in de vingers gesneden hiermee. We waren anders met z'n drieën gekomen, maar als ons dat €69 kost, dan hoeft het niet meer. Dus in plaats van nu een tientje aan ons te verdienen, verdient men niks. Kan me goed voorstellen dat dat voor meer mensen geldt.
Overigens vraag ik me ook af hoe ze die kaartcontroles doen. Lijkt me nogal ondoenlijk om langs elke proef overal mensen te hebben staan die kaartjes controleren
barresjok schreef:kan je ook niet per kp betalen?
marceltjuhh schreef:ik vind 23 euri ook wat te veel, begint nu wel heel erg duur te worden moet ik zeggen, ik heb er niets op tegen dat men een kleine vergoeding vraagt maar dit is wel heel veel aangezien je niet al te veel proeven kan bekijken. dus ook ik laat deze rally aan me voorbij gaan maar de volgende ben ik er zeker weer bij!
Gr Marcel
Frevo schreef:Omdat die, naast de entree, ook nog voor 50+ euro aan benzine moeten verrijden en je dan zo 100 euro voor een dagje rally kwijt bent?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast