Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Maarten schreef:Het punt waarop gedoeld wordt is volgens mij de plek waar Osman Durmus met de Micra er *hard* afgegaan en vorig jaar was de equipe Huvers/Van Oorschot er met de Saxo ook hard afgegaan.
Toen die nog andersom verreden wordt hadden er velen ook moeite mee, die gleden dan in de sloot, maar dat had nauwelijks gevolgen.
Maarten schreef:Het punt waarop gedoeld wordt is volgens mij de plek waar Osman Durmus met de Micra er *hard* afgegaan en vorig jaar was de equipe Huvers/Van Oorschot er met de Saxo ook hard afgegaan.
Ton Van Spanje schreef:Maarten schreef:Het punt waarop gedoeld wordt is volgens mij de plek waar Osman Durmus met de Micra er *hard* afgegaan en vorig jaar was de equipe Huvers/Van Oorschot er met de Saxo ook hard afgegaan.
Maar ligt dat dan aan de proef, of ligt het aan de equipe?
TWENGELTJE schreef: en als je daar in je note`s geen rekening mee hebt gehouden dan krijg je een enormer ``kontwipper``met alle gevolgen van dien
Ton Van Spanje schreef:TWENGELTJE schreef: en als je daar in je note`s geen rekening mee hebt gehouden dan krijg je een enormer ``kontwipper``met alle gevolgen van dien
Dus ligt het niet aan de proef?
erikjan schreef:primeurtje voor NL, die Clio R3 ?
Ton Van Spanje schreef:TWENGELTJE schreef: en als je daar in je note`s geen rekening mee hebt gehouden dan krijg je een enormer ``kontwipper``met alle gevolgen van dien
michel uit berg schreef:Ton Van Spanje schreef:TWENGELTJE schreef: en als je daar in je note`s geen rekening mee hebt gehouden dan krijg je een enormer ``kontwipper``met alle gevolgen van dien
tuurlijk niet Ton, als 't aan de proef ligt gaat ïedereen" er van af
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten