Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ExTaxi schreef:JoostS schreef:Maar als jij met zo'n kaart nog de weg moet vragen!![]()
Is bijna een foto zo duidelijk
nou dat vond ik toch niet........zeker niet. Vooral die grote weg met 100 zijwegen, ik heb me de blubber gezocht.
Ik vind het ook altijd een duidelijke kaart, maar goed..wij kennen daar de weg meestal wel, dus hoeven er niet zo veel op te kijken
Toivonen schreef:De kaart was inderdaad super. Elk huisje, bosje en slootje stond erop.
Minder was dat mn inkom a 15,- euro nergens werd gecontroleerd, zelfs niet als ik erom vroeg. Afijn, gift aan de organisatie.
Mark Verhoeven schreef:Ik vind het ook altijd een duidelijke kaart, maar goed..wij kennen daar de weg meestal wel, dus hoeven er niet zo veel op te kijken
Volgens mij verandert daar niet zoveel... De meeste punten op de foto's en video's herkende ik. Terwijl ik in 2001 voor het laatst daar gereden heb... (of was het 2000???)
Niet in 2000, of ik heb er heel erg naast gekeken.
Vroeger had je nog proef kreyel en bree industrie.
Die 2 zijn samen gevoegd in 2001 en daarna is de los, die 2,5 keer verreden werd meer naar beek verplaatst.
antoine schreef:Toivonen schreef:De kaart was inderdaad super. Elk huisje, bosje en slootje stond erop.
Minder was dat mn inkom a 15,- euro nergens werd gecontroleerd, zelfs niet als ik erom vroeg. Afijn, gift aan de organisatie.
Er werd wel gekontroleerd. Op proef Bree bij publiekspunt 1 (dacht ik), stond een man met een 'kassa'. De man kwam pas aanrijden wanneer de meeste mensen al op de proef waren.Dit was dus ongeveer op 20 minuten voor aanvang van de proef.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten