Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
J E Rietman schreef:Kuipers start met de Fabia. !!??
Vanavond even wezen kijken en hij stond buiten met alle stickers enzo er op. Het is een van de twee ex fabrieks wagens.
J E Rietman schreef:Kuipers start met de Fabia. !!??
Vanavond even wezen kijken en hij stond buiten met alle stickers enzo er op. Het is een van de twee ex fabrieks wagens.
Holkers schreef:Als je niet naar de perkpolder lokatie wilt heb je nog 2 buitenproeven. 1 daarvan is vrijwel zeker de bekende 'dubbele hairpin' proef. Daar heb je 2 mogelijkheden voor hairpins (altijd druk en zeker mooi om te zien) Daar rijden ze denk ik tegen een uurtje of 12:30 de eerste keer, misschien iets later of iets eerder. Info pakket heb je dan niet, maar die kun je kopen als je naar de perkpolder komt voor kp 4.
Holkers schreef:J E Rietman schreef:Kuipers start met de Fabia. !!??
4
TWENGELTJE schreef:SAS Officialteam schreef:TWENGELTJE schreef:Hij komt uit zweden en vliegt SAS(suriname-amsterdam-sociale zaken)????![]()
Ik wist niet dat wij ook een vliegmaatschappij hebben !!! Speciale vluchtten ,met rally info aan boord !!
Zo leer je nog eens wat
Mischien is het wel Speciale Autosport Service
Gerholt L schreef:John schreef:Mis ik Piepers nou?? Denk dat de Iceman niet zo blij zou zijn met zijn startnummer.
moeilijk rijden als je de auto te koop hebt staan.
Hein schreef:J E Rietman schreef:Kuipers start met de Fabia. !!??
Die stickers zitten er al een week op. Was ook al te zien in de uitzending van Rallyreport. En dat de auto buiten staat zegt me ook niet veel.
Ik wacht wel af tot vrijdag, dan kijk ik wel wat er uit de trailer van Wevers Sport komt rollen.
Campos schreef:Hein schreef:J E Rietman schreef:Kuipers start met de Fabia. !!??
Die stickers zitten er al een week op. Was ook al te zien in de uitzending van Rallyreport. En dat de auto buiten staat zegt me ook niet veel.
Ik wacht wel af tot vrijdag, dan kijk ik wel wat er uit de trailer van Wevers Sport komt rollen.
Naja, je gelooft jullie eigen persbericht toch wel
Campos schreef:Ik ga voor het eerst als toeschouwer naar Hulst, na 1x servicen en 1x rijden kan ik het nu met zoveel nieuwtjes en dit deelnemersveld niet laten schieten!
Maar stiekem ga ik toch voor de 106 Maxi![]()
biesheuvel schreef:We starten dit jaar 1 uur vroeger dan vorig jaar.
De 1ste deelnemer zal om 11.00 van start gaan op de perkpolder.
Niemand komt meer in centrum hulst, alles op de perkpolder.
Perkpolder ligt aan het Einde van de N60, Voormalig Veerplein.
Als je vanuit belgie komd dan rijdt je al op de N60, gewoon naar het einde door rijden.
Groet, Antoine
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten