Proflex Merwede Rally Hulst 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RallyCenter » ma apr 23, 2007 22:26

guy woodcock schreef:Nice number hope we can give hans a run again ,just hope the stages are easy to recce having not been to zeeland before could be interesting :!:

Weather looks good best pack some harder tyres :D

it's a beautyfull rally , i think you gonna love that stages there , but it's for the last time there, i hope i can take some beautyfull pictures from you in action.

Kijk ook eens op www.RallyCenter.nl
RallyCenter

Berichtdoor Hein » ma apr 23, 2007 23:03

RallyCenter schreef:
HJD schreef:Geen Dirk Boers dus?

lijkt me stug dat boers niet gaat rijden , je koopt toch niet zo'n auto om niet het gehele seizoen te rijden ik wacht eerst maar de officiele startlijst af.

Wat geeft jou de indruk dat dit niet de eerste twintig van de officiele startlijst zijn? :roll:

Voor zover mij bekend heeft Dirk niet ingeschreven. En aangezien er schrapresultaten zijn, is het mogelijk dat Dirk en het team om hem heen heel bewust kiezen voor een schrapresultaat.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Gerrit Euverman » ma apr 23, 2007 23:26

Hein schreef:Ik weet ook niet waarom de lijst nog niet bekend gemaakt is

Vind het wel jammer dat 5 dgn voor de start er nog niets op de site van de organisatie staat.
De lijst die door Hein bekend is gemaakt is ook maar een klein gedeelte.

Zou wel graag willen weten welke reden men hier voor kan geven dat het bekend maken van een startlijst zolang op zich laat wachten. Ik vind het geen reklame van de organisatie.
Gerrit Euverman

Berichtdoor RallyCenter » ma apr 23, 2007 23:34

Hein schreef:
RallyCenter schreef:

lijkt me stug dat boers niet gaat rijden , je koopt toch niet zo'n auto om niet het gehele seizoen te rijden ik wacht eerst maar de officiele startlijst af.

Wat geeft jou de indruk dat dit niet de eerste twintig van de officiele startlijst zijn? :roll:

Voor zover mij bekend heeft Dirk niet ingeschreven. En aangezien er schrapresultaten zijn, is het mogelijk dat Dirk en het team om hem heen heel bewust kiezen voor een schrapresultaat.

geef je geen ongelijk hoor , maar wacht toch liever de officiele startlijst af!!
RallyCenter

Berichtdoor leor888 » ma apr 23, 2007 23:57

Hein schreef:Niet precies.

11.01 eerste auto op pad.
service
KP 1.

Ik schat 11.30. Maar Serviceterrein start KP 1 is niet zo ver. :wink:

STart is op Perkpolder. Niet in Hulst zelf.

Op de site van de organisatie staat inderdaad dat de start is verplaatst van Hulst zelf naar de Perkpolder.
Maar dezelfde organisatie heeft gezegd dat gisteren de startlijst bekend zou worden gemaakt.. :oops:
Maar ik neem aan dat ze wel redelijk precies kunnen zijn in de locaties. :lol:
Maar misschien kun je naast hun "voorlichter" ook de "website" beheerder worden? (Ja, ik vind de qoutes wel op de juiste plek staan.
Het komt bij mij over als goed bedoeld, maar net niet.)

Overigens vind ik ook nu nog op een ander deel van hun site:
De start zal vanaf de Grote Markt plaats vinden terwijl de finish op Perkpolder zal zijn.

Wij hopen als organisatie zowel de rijders als het publiek een onvergetelijk dagje autosport te kunnen bezorgen.

Als het niet om een aantrekkelijke sport zou gaan was ik allang iets anders gaan plannen.
leor888

Berichtdoor mr_nice_guy73 » di apr 24, 2007 5:46

Nou ik zal dan wel weer een computer hebben die halve dagen werkt want ik krijg helemaal geen deelnemerslijst te zien :( Krijg wel de lijst te zien maar geen deelnemers :? :cry: :cry: :cry:
mr_nice_guy73

Berichtdoor HJD » di apr 24, 2007 6:43

Hein schreef:
RallyCenter schreef:

Dan wordt dit dus al het derde schrapresultaat voor Boers :? .. Of wil hij door de problemen in de laatste rally's wat gaan testen en beter voorbereiden op de rally's verder in het seizoen?
HJD

Berichtdoor Hein » di apr 24, 2007 7:07

RallyCenter schreef:
geef je geen ongelijk hoor , maar wacht toch liever de officiele startlijst af!!

Zucht :?: :?
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Niels2 » di apr 24, 2007 7:12

Hein schreef:
RallyCenter schreef:

Hein, rustig, denk aan je hart.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor PaulvH » di apr 24, 2007 7:15

SRR :

1.4 *Deelnemerslijst: lijst waarop de inschrijvers en equipes met hun startnummers zijn vermeld
die door het organisatiecomité voorlopig zijn geaccepteerd. De deelnemerslijst moet uiterlijk 48
uur voor de wedstrijd beschikbaar zijn.
PaulvH

Berichtdoor Holkers » di apr 24, 2007 7:44

Hein schreef:
RallyCenter schreef:

(even uitleggen voor onze centrale man hier. Hein doet een beetje werk voor Biesheuvel. Daarom heeft hij de startlijst al wel gezien... Even wachten nog, misschien moet het guldenkwartje nog vallen...)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor RG-Rallysport » di apr 24, 2007 7:47

Startlijst in online !!!
RG-Rallysport

Berichtdoor rens » di apr 24, 2007 7:53

geweldige startlijst!!!!!! we missen alleen Boers en Bijvelds. wie weet er meer?
rens

Berichtdoor Christophe » di apr 24, 2007 8:05

rens schreef:geweldige startlijst!!!!!! we missen alleen Boers en Bijvelds. wie weet er meer?

Ik denk dat ik meer weet .. Ze hebben zich niet ingeschreven. :wink:
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor RG-Rallysport » di apr 24, 2007 8:10

Die hebben zich ( nog ) niet ingeschreven blijkbaar , maar ik denk als ze alsnog willen dat het geen probleem zal zijn , maar de kans is erg klein denk ik dat het gebeurt
RG-Rallysport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden