mmrizio schreef:mantaboy schreef:Ach, 200m van m'n huis ligt ook een KP, laat Mark maar komen... Rijden we in dezelfde auto een rondje. Gelukkig gebruik ik bijna de hele KP nog maar 13 jaar als vast testrondje met diverse auto's....![]()
Beste JP. Ik ken jou en je rijkunsten niet, maar ik geef je geen enkele kans tegen Mark. En ik hoop van harte dat je rijstijl op de openbare weg aangepast is aan het feit dat er mogelijk andere weggebruikers zijn.
Het is erg gemakkelijk om te oordelen over iemand die voorsprong kwijt raakt op de laatste proef. Maar hoeveel kilometer had hij daarvóór in de regen gereden met een WRC met actieve diffs en slicks? Hoe rustig moet je dan rijden, ook met het oog op 100 punten, 98 punten of 0 punten?
Of in Duitsland in zijn tweede buitenlandse rally. Met een nieuwe navi in nieuwe omstandigheden - die ook nog eens zeer tricky waren. Dan kan het gebeuren dat je niet in de race komt. Buiten Wevers hebben alle Nederlanders daar wel 'moeilijke momenten' gehad. Vergeet ook niet dat Wevers de Dld rally en de Hunsrück in de jaren '90 al reed!
Maar ja... als je een WRC rijdt moet je blijkbaar altijd voorop rijden?
Maurice
Amen
en einde discussie hoop ik