Bartrallyfan schreef:evo 8 of de 9?
Die 9 kwam er zowiezo al niet hoor...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ohh??Niels van de Poll schreef:Bartrallyfan schreef:evo 8 of de 9?
Bartrallyfan schreef:ohh??Niels van de Poll schreef:Bartrallyfan schreef:evo 8 of de 9?
inderdaad heb ik daar het evo 9 verhaal vanGijs G schreef:ik neem aan dat Bartrallyfan zn info uit het persbericht op deze site gehaald heeft waaruit ik even citeer:
“Er bestaat de mogelijkheid om met een echte WK Mitsubishi te gaan rijden, de Mitsubishi Lancer World Rally Car, waarmee de fabriek in 2002 en 2003 het wereldkampioenschap bestreed. Ik heb daarmee recent getest en dat maakte een hele goede indruk. Maar we hebben ook de optie om met de allernieuwste Groep N Evo IX te rijden. En die is ten opzichte van onze huidige VIII MR eveneens een flinke stap vooruit.
Voor de proef Perkpolder is de enige proef waarvoor toegang verschuldigd is. Voor het bedrag van € 5.00 krijgt men niet alleen toegang tot het terrein aldaar, men ontvangt ook aanvullende informatie over de wedstrijd alsmede een tijdschema en een overzicht van de overige proeven.
Gijs G schreef:ik neem aan dat Bartrallyfan zn info uit het persbericht op deze site gehaald heeft waaruit ik even citeer:
“Er bestaat de mogelijkheid om met een echte WK Mitsubishi te gaan rijden, de Mitsubishi Lancer World Rally Car, waarmee de fabriek in 2002 en 2003 het wereldkampioenschap bestreed. Ik heb daarmee recent getest en dat maakte een hele goede indruk. Maar we hebben ook de optie om met de allernieuwste Groep N Evo IX te rijden. En die is ten opzichte van onze huidige VIII MR eveneens een flinke stap vooruit.
kraats schreef:Gijs G schreef:ik neem aan dat Bartrallyfan zn info uit het persbericht op deze site gehaald heeft waaruit ik even citeer:
En die info had ik dus weer niet. Maar gezien het tekort aan Evo's bij de leveranciers zal het daar nog even niet van komen, denk ik zo.
paco schreef:Maar waarom niet de evo X, die komt toch ook al, toch ?
Jan schreef:paco schreef:Maar waarom niet de evo X, die komt toch ook al, toch ?
Nog lang niet in Nederland dacht ik zo, tenminste niet als rallyauto...

Jan schreef:Stond ook op de autoRai, mooi auto is het wel geworden. De dames vonden hem er trouwens wel vreemd uitzien. Stonden ze aan de voorkant, zeiden ze dat de acherkant er ook zo uitzag![]()
Soms he...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten