Olde Meule schreef:Gelukig het (oude) nieuws is boven water gekomen en de radiostilte kan opgeheven worden voor de betreffende organisatie staan drukke tijden tegemoet al ligt het draaiboek en de klassementsproeven er al klaar voor toch staat hun veel werk te verdoen de komende maanden voordat de eerste rallyauto van het startpodium zal rijden!
Heren Proficiart
met het behalen van de juiste papieren voor 2007,
hopelijk zal het Hellendoorn de vele sporen nalaten die Hellendoorn dik gegund zijn
!Toch wil ik de KNAF en de organisatie van Hengelo bedanken voor de gesprekken en de tijd die we samen hebben doorgenomen om de rally een doorstart te kunnen geven, maar men heeft het intern binnen Hellendoorn goed weten op te lossen waardoor ik de roeispanen binnen kan halen om mijn boot weer op het droge te leggen.
Heren en dames hierbij wens ik jullie nogmaals (oud wethouder Arno Bakker en oud rallyrijder Erwin Docter samen met kopmannen als Willem Schoonrewoerd, Marcel Hazewinkel, Roy Coelen en Fons Wolfkamp)
veel sterkte toe die u zeker nodig zult zijn in de drukke periode die voor u komen gaat maar ook naar de achterban die bestaat uit het ervaren organiosatiecommite (Roland Postma, Dinand en Hetty Pennings, Geert en Nicole Nijland, Henri Hofstede, Bertus Broekmate, Rene Bolink, Jan Beuze en Tonny Hoppen)
mede zei hebben er voor gevochten om de rally terug op de kalender te krijgen, subliem mooier kan het rallyjaar in Hellendoorn niet zijn!