Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Armand schreef:Ik weet dat iedereen graag Mark in zijn S12 ziet vlammen, maar het is echt de S10 waar hij mee gaat rijden. Als je het persbericht goed lees dan zie je dat de S12 meekomt, maar er wordt niet mee gereden... Zoals gezegd zal er op zijn vroegst in Hulst mee gestart worden...
(Hein was net iets sneller zie ik...)
HJD schreef:Armand schreef:Ik weet dat iedereen graag Mark in zijn S12 ziet vlammen, maar het is echt de S10 waar hij mee gaat rijden. Als je het persbericht goed lees dan zie je dat de S12 meekomt, maar er wordt niet mee gereden... Zoals gezegd zal er op zijn vroegst in Hulst mee gestart worden...
Ok, bedankt voor de opheldering. Had ik ook wel verwacht. Beetje rare manier van vermelden dan, want hij gaat er niet mee rijden
John schreef:HJD schreef:Armand schreef:Ik weet dat iedereen graag Mark in zijn S12 ziet vlammen, maar het is echt de S10 waar hij mee gaat rijden. Als je het persbericht goed lees dan zie je dat de S12 meekomt, maar er wordt niet mee gereden... Zoals gezegd zal er op zijn vroegst in Hulst mee gestart worden...
Ok, bedankt voor de opheldering. Had ik ook wel verwacht. Beetje rare manier van vermelden dan, want hij gaat er niet mee rijden
Misschien kan je er zelf wel in gaan rijden, komt dat zien, komt dat zien.
Meer info in het rallymagazine
John schreef:TWENGELTJE schreef:Komt er nog een startlijst John?
Ons beleid is dat die zaterdag pas komt, met een beetje ervaring weet je wel hoe die ongeveer zal zijn. Wel hebben we vanaf het begin de deelnemers bekend gemaakt.
Gerrit Euverman schreef:John schreef:TWENGELTJE schreef:Komt er nog een startlijst John?
Ons beleid is dat die zaterdag pas komt, met een beetje ervaring weet je wel hoe die ongeveer zal zijn. Wel hebben we vanaf het begin de deelnemers bekend gemaakt.
Vanaf donderdag is het info-pakket al te koop. Dus ik verwacht dan ook wel de startlijst.
John schreef:Gerrit Euverman schreef:John schreef:TWENGELTJE schreef:Komt er nog een startlijst John?
Vanaf donderdag is het info-pakket al te koop. Dus ik verwacht dan ook wel de startlijst.
Zit ie ook in ja, morgen ff een paar 1000 tasjes vullen. Nog handjes die tijd hebben om te helpen?? Tis in Amsterdam
Codieo schreef:John,
Het aantal deelnemers dat op jullie website staat, blijft het daarbij of kunnen we nog een "verrassing" verwachten (of gewoon andere deelnemers die bijvoorbeeld nog niet betaald hebben).
En als wij in Almere willen komen kijken, vanaf hoe laat wordt er op de Almeresche (of hoe schrijf je dat???) proeven gestart? Ja, ik koop uiteraard ook een infopakket, maar als ik een uurtje langer kan blijven liggen, doe ik dat graag.
Codieo schreef:John,
Het aantal deelnemers dat op jullie website staat, blijft het daarbij of kunnen we nog een "verrassing" verwachten (of gewoon andere deelnemers die bijvoorbeeld nog niet betaald hebben).
En als wij in Almere willen komen kijken, vanaf hoe laat wordt er op de Almeresche (of hoe schrijf je dat???) proeven gestart? Ja, ik koop uiteraard ook een infopakket, maar als ik een uurtje langer kan blijven liggen, doe ik dat graag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten