Niels van de Poll schreef:Jan schreef:Ik zou wel eens willen weten of Erik nu zit te overwegen om over te stappen op een andere WRC...
Heb je toevallig uitzicht op zijn achtertuin?![]()
Joop van Tellingen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Niels van de Poll schreef:Jan schreef:Ik zou wel eens willen weten of Erik nu zit te overwegen om over te stappen op een andere WRC...
Hein schreef:Niels van de Poll schreef:Jan schreef:Ik zou wel eens willen weten of Erik nu zit te overwegen om over te stappen op een andere WRC...
Joop van Tellingen
Hein schreef:Niels van de Poll schreef:Jan schreef:Ik zou wel eens willen weten of Erik nu zit te overwegen om over te stappen op een andere WRC...
Joop van Tellingen
admin schreef:mr_nice_guy73 schreef:mark brinks schreef:Hoezo moet wevers auto geupdate worden, ik denk dat deze auto van de zzr net iets anders is dan de 361 + andere navi. en zoveel seconden verloor wevers niet per proef.
Mijn mening is dat v eldik auto met starten en wegligging gewoon beter is.
Als straks de proeven van de ELE, BHV (misschien Hellendoorn) komen zullen we zien wie er nou kan sturen.
Ik ben het er wel met eens dat vd heuvel echt wel een goede auto heeft en net iets meer talent dan de andere.
corolla power
Als je een wevers fan bent dan weet je ook dat zijn eigen auto een grote update krijgt en dat heeft hij denk ik ook nodig nu de concurentie zo groot is en met de kampioenswagen van vorig jaar ( frits van eerd) red hij het zeker niet denk ik.....
Manfred,
Valt weinig aan de auto te updaten alle specs zitten er op behalve actief achterdiff en dat is geen winst..!!!
want zag hem toch graag achter die WRC's aanjagen (en ze soms ook verslaan).
mastersevius schreef:Wout de Klerk schreef:mark brinks schreef:
Als straks de proeven van de ELE, BHV (misschien Hellendoorn) komen zullen we zien wie er nou kan sturen.
corolla power
( ik zie dat je blijft dromen ? )
Wout gaan jullie dit jaar nog rijden, en zo jaar waar.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Bartrallyfan schreef:Ik hoorde zojuist dat Jarno van haren ook met een "moderne" rally auto bezig is ,hij heefd connecties met een bedrijf uit waalwijk wat rally auto'prepareert,weet iemand welk bedrijf dat is en wat voor auto's ze prepareren?
antoine schreef:Ton Van Spanje schreef:Hun sponsor, Autosportcompany, zit toch in Waalwijk?
Yep.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 226 gasten