Hellendoorn nu wel/geen rally dit jaar?

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Hellendoorn nu wel/geen rally dit jaar?

Berichtdoor Olde Meule » do maart 08, 2007 23:51

Waarom zou men de Golden Tulip Rally in Hellendoorn een jaar overslaan,
waarom dan niet gewoon samen onder de vlag van de Conrad Rally te Hengelo (ov)

Samen één (groot) rally evenement en dat in één weekend, juist dan hoeft het voor de GTR geen kort dag te zijn, maar schuilen we het evenement onder de hoede van Hengelo ov om voor 2007 toch een doorstart te criëren voor 2008?!

De vrijdag avond en tevens een deel v.d. zaterdag kunnen de proeven rond Hellendoorn en omgeving gereden worden, de zaterdag namiddag, avond en de zondag in en rond Hengelo. Een bom vol weekend die als afsluiter v.h. jaar zeker gezien mag worden bij velen onder ons maar wil Hengelo Hellendoorn tegemoet komen in dit verhaal en wil de KNAF hier in mee werken om de rally rond om Hellendoorn voor als nog het evenement op de rally-kalender plaatsen voor 2007?!?!
Laatst bijgewerkt door Olde Meule op za maart 24, 2007 0:31, in totaal 4 keer bewerkt.
Olde Meule

Re: Zou de KNAF eens gaan voor een samenvoeging in 2007!?

Berichtdoor leor888 » vr maart 09, 2007 0:08

Olde Meule schreef:Waarom zou men de Golden Tulip Rally in Hellendoorn een jaar overslaan,
waarom dan niet gewoon samen onder de vlag van de Conrad Rally te Hengelo (ov)

Samen één (groot) rally evenement en dat in één weekend, juist dan hoeft het voor de GTR geen kort dag te zijn, maar schuilen we het evenement onder de hoede van Hengelo ov om voor 2007 toch een doorstart te criëren voor 2008?!

De vrijdag avond en tevens een deel v.d. zaterdag kunnen de proeven rond Hellendoorn en omgeving gereden worden, de zaterdag namiddag, avond en de zondag in en rond Hengelo. Een bom vol weekend die als afsluiter v.h. jaar zeker gezien mag worden bij velen onder ons maar wil Hengelo Hellendoorn tegemoet komen in dit verhaal en wil de KNAF hier in mee werken om de rally rond om Hellendoorn voor als nog het evenement op de rally-kalender plaatsen voor 2007?!?!

Kijk en dit zijn nu de gouden ideeen! Ik weet niet of het mogelijk is en of men het wil, maar qua idee vind ik het subliem!

Roy, jij komt uit Borne ligt dat dicht genoeg bij Hengel om invloed uit te oefenen?

Bij deze de oproep aan organisatie van de Twenterally, KNAF en de 2 rivaliserende Hel'dernse stichtingen: Ga er voor!
leor888

Berichtdoor Jeroen » vr maart 09, 2007 0:45

Ja goeie brainwave hier...
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor erikjan » vr maart 09, 2007 9:47

hetzelfde voorstel heb ik onlangs ook al in het Hellendoorn-topic gedaan; ik ben benieuwd hoe bijvoorbeeld de KNAF er tegenaan kijkt...
erikjan

Berichtdoor arno » vr maart 09, 2007 10:08

Dat zijn ideën :!:
Nu afwachten of men hiermee akkoord gaat :?:
arno

Berichtdoor John » vr maart 09, 2007 11:30

Yep het idee staat al elders, slotje dan maar
John

Berichtdoor Olde Meule » vr maart 09, 2007 13:13

John schreef:Yep het idee staat al elders, slotje dan maar

John wat ik uit je verhaal haal is dat er dikwijls wel gesproken wordt om de proeven van Hellendoorn te gaan gebruiken voor andere evenementen maar nergens heb ik nog gelezen over een eventuele samenvoeging met de organisatie van Hengelo ( de Twente Rally!)

Wel ben ik nu wijzer dat een betrokken partij open staat voor deze opstelling maar Hengelo is de hoofd bassis die zich eerst eens moet vinden met het besluit om een eventuele samenvoeging op een doorstart voor en met Hellendoorn in 2007 mits één v.d. andere partijen het voor alsnog gezien houd dan blijft de deur devenitief gesloten en moeten we ons gaan richten op 2008 (er wordt nog aan gewerkt, maar steun deze actie!)
Olde Meule

Berichtdoor robhegeman » vr maart 09, 2007 13:41

Ik vind ook dat de Hellendoorn rally kost wat kost dit jaar dooor moet gaan! Ik ben er van overtuigd dat er ervaring genoeg is om dit evenement goed op poten te zetten! En als het een combi evenment met de euregio rally zou kunnen worden, dan zou dat helemaal geweldig zijn! Een bomvol rallyweekend!
robhegeman

Berichtdoor erikjan » vr maart 09, 2007 14:45

Roy,

ik steun deze actie volledig !

al was het alleen maar om de rallysport ook dit jaar in Hellendoorn en omgeving krijgen....

en daarbij: ik denk dat slechts een klein gedeelte van die 120.000 gedupeerden zich realiseerd welke oorzaak dit conflict heeft, laat staan dat ze ooit van een KNAF, BSR, ENRO, SRON of wat dan ook gehoord hebben.

de man in de wei weet anders alleen dat de rally dit jaar niet doorgaat...

en da's een groot gemis.

dus Euregio-organisatie: doe je best :wink:
erikjan

Berichtdoor gschutten » vr maart 09, 2007 15:07

Dit is een super initiatief, en mijn steun heb je, want zo lang ik al leef is er rally in Hellendoorn, en het zou super zijn dat er op deze manier er dit jaar wel rond Hellendoorn gereden wordt
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor cvgn » za maart 10, 2007 19:14

Wat misschien ook een optie is: neem uit elke organisatie ( tank s, almee, hulst, ele, vechtdal, achtmaal, amsterdam, 2 kampen van de gtr, barneveld en hengelo) 2 of 3 personen, vorm samen 1 organisatie en probeer om samen een toprally neer te zetten in en rond Hellendoorn.
Op deze manier laat iedereen zien dat men het niet eens is met het schrappen van deze rally.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel .
cvgn

Berichtdoor JosWRX » za maart 10, 2007 19:46

Vind dat idee op zich wel wat hebben.. Wel is het natuurlijk zo dat de betreffende personen het nog drukker krijgen dan ze al hadden met twee rally's in hun agenda.
JosWRX

Berichtdoor nkroeze » za maart 10, 2007 21:54

En hoe gaat het met tegenstrijdige sponsoren? Hoe gaat het UBERHAUPT met sponsoren? Ingangen bij de gemeente? etc. etc.

Vergeet niet dat het, zelfs voor een bestaande organisatie, absoluut niet makkelijk is "zo" ff iets over te nemen of door te starten....

Ik denk dat we gewoon moeten accepteren dat er dit jaar geen Hellendoorn Rally is, uit moeten huilen, en een ieder moeten ondersteunen voor 2008....
nkroeze

Berichtdoor Olde Meule » zo maart 11, 2007 0:24

nkroeze schreef:En hoe gaat het met tegenstrijdige sponsoren? Hoe gaat het UBERHAUPT met sponsoren? Ingangen bij de gemeente? etc. etc.

Vergeet niet dat het, zelfs voor een bestaande organisatie, absoluut niet makkelijk is "zo" ff iets over te nemen of door te starten....

Ik denk dat we gewoon moeten accepteren dat er dit jaar geen Hellendoorn Rally is, uit moeten huilen, en een ieder moeten ondersteunen voor 2008....

Niels we kennen elkaar en je verhaal is begrijpelijk zelfs wanneer meer mensen één schip drijvende willen houden, juist wanneer men uit meerdere verenegingen v.h. land moeten komen. Daar buiten weten we ook allemaal dat de dagen v.h. bestaande evenement korter worden maar dat neemt niet weg dat we 2007 als een verloren jaar moeten beschouwen, al waren de woorden helaas anders gespelt dan wat iedereen verwacht had!

Neem Hart voor de Sport; "de vreselijkste dingen maak je mee, maar ook de mooiste" Laten we daarom stilletjes hopen dat het evenement alsnog op de kalender verschijnt al was het slechts alleen maar om het te proberen want een deur die nu op een kier staat moet je niet achter je dicht trekken voor dat je een sluitend antwoord hebt gekregen v.d. betrokken partij(en.)
Olde Meule

Berichtdoor Holkers » zo maart 11, 2007 10:42

Als de koe verdronken is, dempt men de put.
Steek de energie in 2008 zodat er dan een nieuw, mooi, goed geregeld evenement komt ipv het nu half-half te doen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden