Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor nkroeze » vr maart 02, 2007 14:05

erikjan schreef:ik ben natuurlijk een leek, maar zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om voor een 'bekende' proef die al jarenlang op dezelfde plek in dezelfde gemeente verreden wordt een vergunning aan te vragen ?

Maar wie moet die aanvragen? Er is nl. geen organisatie die dat mag doen voor de GTR....
nkroeze

Berichtdoor Stephan46 » vr maart 02, 2007 17:26

Arfman schreef:Mijn God .. geen Hellendoornrally. De mooiste (vind ik) rally van Nederland, een roemruchte, met in haar hoogtijdagen zelfs een EK-5 status, is niet meer. Dood- en doodzonde.

Goed gedaan "organisatoren"!

Nouja de rally is er nog wel.. alleen dit jaar niet. Tuurlijk is dat zonde, maar hopelijk kunnen ze volgend jaar weer een goed evenement neerzetten. En volgens mij kan dit ook niet het doel geweest zijn van de organisatoren :? Zal de samenloop van omstandigheden zijn geweest..
Stephan46

Berichtdoor Niels2 » vr maart 02, 2007 17:28

Moeten ze er volgend jaar wel uit komen.....
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Holkers » vr maart 02, 2007 17:46

opdoeken die handel en met de mensen zonder ego, arrogantie, en met de wil om er wat moois van te maken samen een nieuwe organisatie opzetten. Dan zie ik in 2008 nog wel een sprint ontstaan, maar anders heb ik er een hard hoofd in
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Turboboost » vr maart 02, 2007 18:13

opdoeken die handel en met de mensen zonder ego, arrogantie, en met de wil om er wat moois van te maken samen een nieuwe organisatie opzetten. Dan zie ik in 2008 nog wel een sprint ontstaan, maar anders heb ik er een hard hoofd in

Jij kent ze persoonlijk :wink: of weet meer van de achtergronden? :roll:

De wil om er wat moois van te maken hebben ze beiden denk ik wel. De brug om dat samen te doen was/ is blijkbaar één te ver.... :(
Turboboost

Berichtdoor randy07 » vr maart 02, 2007 18:17

Ik wil toch via deze weg de mensen van SRON en niet te vergeten alle mensen van de MCRI heel veel sterkte wensen met deze teleurstellende uitslag. Het was toch hun evenement :cry: :cry: :cry:
randy07

Berichtdoor Turboboost » vr maart 02, 2007 18:20

Zie weer RTVoost.nl, de gemeente gaat nu zelfs bemiddelen. In elk geval positief dat zelfs de gemeente er zwaar belang aan hecht dat het doorgaat. Helaas zal het denk ik mosterd na de maaltijd zijn.... :?
Turboboost

Berichtdoor briljant » vr maart 02, 2007 19:20

nkroeze schreef:Gelukkig, schrok al :lol:
Ik ook :shock: :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor h.beek922 » vr maart 02, 2007 19:41

Dit is een enorm verlies voor rally Holland.
Jammer dat het zo moet,en dat het nu echt voor dit seizoen over is.
Hoop dat de betrokkenen het op kunnen brengen om toch voor de toekomst te vechten en met een nog betere Rally rondom Hellendoorn terug te komen .
Jammer voor dit jaar .
succes voor de toekomst .De hellendoorn Rally MAG nooit verloren gaan voor Nederland .
h.beek922

Berichtdoor Campos » vr maart 02, 2007 20:29

Turboboost schreef:Zie weer RTVoost.nl, de gemeente gaat nu zelfs bemiddelen. In elk geval positief dat zelfs de gemeente er zwaar belang aan hecht dat het doorgaat. Helaas zal het denk ik mosterd na de maaltijd zijn.... :?

Jammer dat ze dat niet deden vóór het gesprek, op zich wel logisch dat ze eerst proberen de organisaties zelf er uit te laten komen, maar nu is het doek definitief gevallen.. Wellicht dat een organisatie met uitgebreide ondersteuning van de gemeente wel de twijfels van de KNAF weg hadden kunnen nemen..
Ik blijf het eeuwig zonde vinden, is de SASON niet benaderd om het nog éénmaal te organiseren? Of is van die organisatie nu ook weinig meer over?
Campos

Berichtdoor erikjan » vr maart 02, 2007 20:48

briljant schreef:
nkroeze schreef:Gelukkig, schrok al :lol:
Ik ook :shock: :wink:

Bastiaan,

is het geen optie om de noordelijke proeven van "Hellendoorn" bij de Vechtdal Rally(sprint) te voegen ?

per slot van rekening ligt ook Ommen aan de Vecht :wink:

(ps. dit was vanmiddag het idee van een rally-minded collega bij de bandenfabriek in het Oosten des Lands)
erikjan

Berichtdoor briljant » vr maart 02, 2007 21:03

erikjan schreef:Bastiaan,

is het geen optie om de noordelijke proeven van "Hellendoorn" bij de Vechtdal Rally(sprint) te voegen ?

per slot van rekening ligt ook Ommen aan de Vecht :wink:

(ps. dit was vanmiddag het idee van een rally-minded collega bij de bandenfabriek in het Oosten des Lands)

Ook wij krijgen dat voor dit jaar niet meer voor elkaar :wink:
(dat is ook onze intensie niet en zeker niet op deze manier proefen overnemen)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor erikjan » vr maart 02, 2007 21:24

waar ik eigenlijk op doel:

in Overijssel (en net daarbuiten) kennen we 4 belangrijke rally's / sprints:

Hellendoorn, Euregio, Vechtdal en TankS

dan zou het toch eigenlijk mogelijk moeten zijn dat er voor 2007 in een soort overbruggingsjaar ism de KNAF iets georganiseerd gaat worden in en om Hellendoorn, al was het maar een afgeslankt rallysprintevenement...

maar goed, het blijft kort dag :cry:

(eerlijk gezegd zag ik de bui al hangen in december, maar goed, da's mosterd na de maaltijd)

ik ben benieuwd wat de bemiddeling van de gemeente Hellendoorn op gaat leveren.
erikjan

Berichtdoor John » vr maart 02, 2007 21:46

Hoorde vandaag ook nog Erik Wevers op een een of andere regionale zender vertellen dat ie er flink van baalde.
(ja ik was in hellendoorn)
John

Berichtdoor erikjan » vr maart 02, 2007 21:53

John schreef:Hoorde vandaag ook nog Erik Wevers op een een of andere regionale zender vertellen dat ie er flink van baalde.
(ja ik was in hellendoorn)

Erik werd ook geinterviewd in de TV uitzending van RTV-Oost, met beelden van uit z'n werkplaats...

zie www.rtvoost.nl
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden