Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
J©® schreef:Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat ie binnenkort opduikt als vluchtauto bij een bankoverval of iets dergelijks. Tis natuurlijk wel een robuuste vluchtauto. Alleen snel instappen wordt iets lastiger omdat je eerst 'in de kooi' moet duiken.
Maar het blijft natuurlijk sneu dat mensen niet gewoon met hun poten van de spullen van iemand anders af kunnen blijven.
rally for ever schreef:Maar het blijft natuurlijk sneu dat mensen niet gewoon met hun poten van de spullen van iemand anders af kunnen blijven.
Ik zeg, terug in de tijd. Als ze dit soort mensen, die dus niet met hun vingers van andermans spullen af kunnen blijven, pakken => vingers eraf!
Holkers schreef:rally for ever schreef:Maar het blijft natuurlijk sneu dat mensen niet gewoon met hun poten van de spullen van iemand anders af kunnen blijven.
Ik zeg, terug in de tijd. Als ze dit soort mensen, die dus niet met hun vingers van andermans spullen af kunnen blijven, pakken => vingers eraf!
Sharia...
nkroeze schreef:tukkermarshall schreef:is er in Polen ook een rallyforum? misschien moet je je bericht daar opzetten!
Veel succes, ik denk dat de auto inmiddels al gestript is en in onderdelen verkocht gaat worden
Wat ontzettend makkelijk en flauw zeg......
Sorry, maar ik kan om dit soort dingen echt kwaad worden, het slaat nergens op, is nergens op gebaseerd en versterkt alleen maar het "denkbeeld" wat er bij sommige mensen heerst....
Maple schreef:nkroeze schreef:tukkermarshall schreef:is er in Polen ook een rallyforum? misschien moet je je bericht daar opzetten!
Veel succes, ik denk dat de auto inmiddels al gestript is en in onderdelen verkocht gaat worden
Sorry, maar ik kan om dit soort dingen echt kwaad worden, het slaat nergens op, is nergens op gebaseerd en versterkt alleen maar het "denkbeeld" wat er bij sommige mensen heerst....
Hoe zou het toch komen dat ik mij deze reactie zo goed kan voorstellen
nkroeze schreef:tukkermarshall schreef:is er in Polen ook een rallyforum? misschien moet je je bericht daar opzetten!
Wat dacht je van Tjechie, Hongarije, Bulgarije, Rusland en wat dacht je van je eigen kleine, geweldige, diefstalloze NEDERLAND!
Gestolen Evo VII van Louis Van Roey uitgebrand teruggevonden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten