Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John Raven schreef:De belangstelling vanuit het buitenland is erg groot en we krijgen zelfs een primeur (qua auto dan) voor Nederland!
Maar pas als de startlijsten definitief zijn weten we alles zeker!
mastersevius schreef:John Raven schreef:De belangstelling vanuit het buitenland is erg groot en we krijgen zelfs een primeur (qua auto dan) voor Nederland!
Maar pas als de startlijsten definitief zijn weten we alles zeker!
Een primeur is natuurlijk altijd leuk
Mitsufan schreef:ik hoop dat dit jaar hans-erik Weng ook weer mee doet. Hij deed ook mee met de editie van 2004 en 2005. Hij reed toen met een blauwe mitsubishi lancer evo 8 groep N. Dat was toen zijn eerste asfalt wedstrijd. Nu doet hij het erg goed. Dit jaar deed hij het ook goed, hij werd oa. 2e in de groep N bij de Catalunya Rally. Dit was op 24 maart. Ik hoop dat dat de reden was dat hij vorig jaar (2006) niet mee deet aan de tankSrally.
dat klopt jah... Volgens mij reed hij een jaar daarvoor met een volvo in de volvo original cup in zweden...dat zou dan waarschijnlijk de verklaring van het dwarse werk kunnen zijn..mastersevius schreef:Mitsufan schreef:ik hoop dat dit jaar hans-erik Weng ook weer mee doet. Hij deed ook mee met de editie van 2004 en 2005. Hij reed toen met een blauwe mitsubishi lancer evo 8 groep N. Dat was toen zijn eerste asfalt wedstrijd. Nu doet hij het erg goed. Dit jaar deed hij het ook goed, hij werd oa. 2e in de groep N bij de Catalunya Rally. Dit was op 24 maart. Ik hoop dat dat de reden was dat hij vorig jaar (2006) niet mee deet aan de tankSrally.
Hij reed ook nog eens spectaculair. lekker dwars.
Amazone schreef:Onze Reglementen/Inschrijfformulier voor de Tank S Rally en Sprint staan online op: http://www.tanksrally.nl
Yesss, het gaat weer beginnen!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten