MartijnS schreef:Kan er zo geen vinden, maar er zijn bijvoorbeeld ook Daewoo Lanos als rallyuitvoeringen, dus niet alleen naar Kalos zoeken
Lanos, matiz, kalos, nubira, geen 77
MartijnS schreef:Kan er zo geen vinden, maar er zijn bijvoorbeeld ook Daewoo Lanos als rallyuitvoeringen, dus niet alleen naar Kalos zoeken
DaveEVO schreef:Oke jongens, ik zag dat corne damen in de BHV 2004 startnummer 69 had en in de 4houten 72 dus ging er eigenlijk vanuit dat er toen al meer Kalosjes rondreden. (toen nog onder naam van Daewoo)
Ik wilde de speurtocht wat moeilijker maken door alleen om Daewoo te vragen, maar ik las net dat de merkencup dat jaar niet is doorgegaan, dus er is heel weinig kans op een nummer 77.
Dus bij deze nr. 77--> Daewoo/Chevrolet
Jan schreef:Maak jij het even lekker met een daf
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.leor888 schreef:ongelofeloos dat er nergens een nummer 78 op een foto te vinden is. Zelfs niet als je het uitbreidt naar de volvo 55/66 etc.
Ook een daf truck met dat startnummer ben ik nog niet tegengekomen. Dus die dichterlijke vrijheid levert ook niets op.
Iemand nog andere suggesties?
In welk land naast NL is er met daf actief gerallyed?
topsport schreef:En toen werd het stil.....................................................................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast