Conrad Euregiorally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » di nov 07, 2006 12:54

kraats schreef:Jij en een aantal andere mensen hier op het forum, ook collega fotografen weten altijd heel erg goed hoe het moet wanneer ze een ander op de vingers moeten tikken of op de vingers getikt zien worden.

Daar schaar je jezelf neem ik aan ook onder, toch?

maar zoals je in het eerste berichtje over dit onderwerp al tikte: "Ik ga alles over 1 kam scheren". Voor mij is dat reden genoeg om het links te laten liggen. Ook ik vind het niet slim om dicht tegen een losse vangrail te staan en dat heb ik de heren ook wel gezegd, maar daar kan ik niets aan doen (mosterd na de maaltijd etc.). Dus als je hier lacherig wilt doen over een ongeluk(je) moet jezelf weten, maar als je het erg vind lach ik even niet mee.
Laatst bijgewerkt door Holkers op di nov 07, 2006 13:15, in totaal 1 keer bewerkt.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Werner » di nov 07, 2006 13:11

kraats schreef:
MartijnS schreef:Theo,

Vertel dan eens wat voor nut het heeft om zo'n beeld in de compilatie te zetten dan? Ik zie dat niet namelijk.

Voor het spektakel en het lachgehalte hier op het forum kortom; het amusement.....
Jij en een aantal andere mensen hier op het forum, ook collega fotografen weten altijd heel erg goed hoe het moet wanneer ze een ander op de vingers moeten tikken of op de vingers getikt zien worden. Maar nu je eens aan het licht kunt brengen hoe slim de fotogafen bezig zijn zie je het nut niet.

Kortom, in het algemeen; wel lopen zeiken over het ontbreken van een overall en helm tijdens een ritje met een auto met stickers erop. Maar vervolgens zelf levengevaarlijke situaties creëren langs de proeven.
En daar is geen letter van overdreven.

1 beeld kan vaak meer zeggen dan 100 woorden...
Werner

Berichtdoor Hein » di nov 07, 2006 13:57

kraats schreef:Voor het spektakel en het lachgehalte hier op het forum kortom; het amusement.....

Jammer dat je je zo opstelt Theo. In plaats van blij te zijn dat er deze keer niks gebeurt is, begin je volgens mij een stuk verborgen frustratie los te laten op de fotografen. Maak je iets dat behoorlijk verkeerd had kunnen aflopen tot een lachertje. Ik denk dat iedere fotograaf na Hulst 2005 doordrongen is van het feit welke schade aan voeten deze dingen aan kunnen richten. Ik persoonlijk kijk altijd drie keer uit en blijf minimaal op een meter tot anderhalve meter van die dingen af. En dat is denk ik afgelopen zondag mijn geluk geweest. Want ja, ik was ook één van de drie.

Elk ongeluk, rijder, navigator, pers, publiek of monteurs dat maakt me geen zak uit, is er in mijn ogen één te veel. Al dondert er een auto van de krik en raakt er niemand bij gewond, dan nog vind ik dat je daar met respect mee om moet gaan.

En dat doe jij in dit geval duidelijk niet.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor mr_nice_guy73 » di nov 07, 2006 14:00

:cry: DE gezelligste rallysite van nederland :oops:
mr_nice_guy73

Berichtdoor Holkers » di nov 07, 2006 14:04

mr_nice_guy73 schreef::cry: DE gezelligste rallysite van nederland :oops:

spreken is zilver, zwijgen is goud
Holkers

Berichtdoor richard rallyfan » di nov 07, 2006 14:06

Videocompilatie van de Euregio staat op m'n site! Hij is behoorlijk kort, maar ja, het is een lekkermakertje voor het DVD Jaaroverzicht 2006

http://www.Rallymedia.nl -> Video

Hey Joost, het is weer een hele mooie compilatie.
Wel een aparte manier van achteruit inparkeren van Anton van Limpt in de Evo. :wink:
richard rallyfan

Berichtdoor Hein » di nov 07, 2006 14:10

Holkers schreef:
mr_nice_guy73 schreef::cry: DE gezelligste rallysite van nederland :oops:

spreken is zilver, zwijgen is goud

een kruik gaat net zolang te water, tot hij barst
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor SylviaVisser » di nov 07, 2006 14:34

Houd ik het hier even op goud. :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor kraats » di nov 07, 2006 16:55

Holkers schreef:
kraats schreef:Jij en een aantal andere mensen hier op het forum, ook collega fotografen weten altijd heel erg goed hoe het moet wanneer ze een ander op de vingers moeten tikken of op de vingers getikt zien worden.

Daar schaar je jezelf neem ik aan ook onder, toch?

Ja dat klopt, maar ik gedraag me op een dusdanige manier langs de proeven dat je daar qua veiligheid geen aanmerkingen op kunt hebben.
Ik sta bijvoorbeeld niet in een bocht of zelfs een hairpin waar ik de rijders tot last ben.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Holkers » di nov 07, 2006 16:59

kraats schreef:Ja dat klopt, maar ik gedraag me op een dusdanige manier langs de proeven dat je daar qua veiligheid geen aanmerkingen op kunt hebben.
Ik sta bijvoorbeeld niet in een bocht of zelfs een hairpin waar ik de rijders tot last ben.

verklaar even dat laatste. Niet omdat ik dom of eigenwijs [alhoewel... :D]ben maar wil uit persoonlijke titel wel weten wat men [rijders] onder 'last van' verstaan. Misschien dat ik op die basis mijn positie kan aanpassen op en rond de proeven. Deze feed-back krijgen we namelijk nagenoeg nooit. (behalve van Steven die me verbaast boven de camera uit zag kijken ;))
Holkers

Berichtdoor StevenK » di nov 07, 2006 17:08

Holkers schreef:
kraats schreef:Ja dat klopt, maar ik gedraag me op een dusdanige manier langs de proeven dat je daar qua veiligheid geen aanmerkingen op kunt hebben.

verklaar even dat laatste. Niet omdat ik dom of eigenwijs [alhoewel... :D]ben maar wil uit persoonlijke titel wel weten wat men [rijders] onder 'last van' verstaan. Misschien dat ik op die basis mijn positie kan aanpassen op en rond de proeven. Deze feed-back krijgen we namelijk nagenoeg nooit. (behalve van Steven die me verbaast boven de camera uit zag kijken ;))

Het grootste 'probleem' ervaar ik wanneer pers echt in een rem- of uitwijkzone staat. Ik maak het vaak genoeg mee dat wanneer m;n auto op onverhard uit het spoor springt, ik oog in oog met een fotograaf sta.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor kraats » di nov 07, 2006 17:10

Hein schreef:
kraats schreef:Voor het spektakel en het lachgehalte hier op het forum kortom; het amusement.....

Jammer dat je je zo opstelt Theo. In plaats van blij te zijn dat er deze keer niks gebeurt is, begin je volgens mij een stuk verborgen frustratie los te laten op de fotografen. Maak je iets dat behoorlijk verkeerd had kunnen aflopen tot een lachertje. Ik denk dat iedere fotograaf na Hulst 2005 doordrongen is van het feit welke schade aan voeten deze dingen aan kunnen richten. Ik persoonlijk kijk altijd drie keer uit en blijf minimaal op een meter tot anderhalve meter van die dingen af. En dat is denk ik afgelopen zondag mijn geluk geweest. Want ja, ik was ook één van de drie.

Elk ongeluk, rijder, navigator, pers, publiek of monteurs dat maakt me geen zak uit, is er in mijn ogen één te veel. Al dondert er een auto van de krik en raakt er niemand bij gewond, dan nog vind ik dat je daar met respect mee om moet gaan.

En dat doe jij in dit geval duidelijk niet.

Hey nog een fotograaf....
Ik verbaas me erover hoe jij het voor elkaar krijgt om te reageren op 1 regel en de rest voor het gemak maar te vergeten. Dat jij dus schijnbaar de essentie van de rest van de tekst niet wilt zien zegt meer over jouw dan over mij.

Trek je vooral niks van mijn commentaar aan dan gaan we gewoon op echte ellende zitten wachten. Maarja fotografen gaan nu waarschijnlijk denken dat ik fotograafje wil pesten ofzo? Nee, hoewel mijn eerste zin op een sarcastische wijze confronterend blijkt te zijn, weet jij ook wel beter.
Ik probeer alleen te waarschuwen dat een groot aantal van jullie, in mijn ogen, niet goed met hun eigen veiligheid en die van anderen omgaat.

Maar als je het anders wilt zien, be my guest....
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor kraats » di nov 07, 2006 17:15

Holkers schreef:

Ik zou zeggen, vraag het hen zelf..... Ik hoor er zeer regelmatig wat over.
Al heb ik gezegd dat ik daar niet sta. Maar dat schijnt voor jou te betekenen dat jij daar wel staat?
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor WBO » di nov 07, 2006 17:16

Zijn er nog positieve reactie's op de Euregio Rally? :P

ik vond het wel weer geslaagd, vooral het industrieterrein.

Gr.
WBO

Berichtdoor StevenK » di nov 07, 2006 17:17

WBO schreef:Zijn er nog positieve reactie's op de Euregio Rally? :P

ik vond het wel weer geslaagd, vooral het industrieterrein.

Gr.

Zeker wel. Ik heb ervan genoten !
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden